Gå til innhold

Date kun når barnefri?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne med barn fra tidligere forhold. Har de 50%, så har barnefri annenhver uke. 

Ønsker ikke å bo sammen med en mann igjen, og heller ikke involvere noen i livet jeg har med barna. 

Er det mulig å finne noen som godtar at man kun er sammen annenhver uke? Eller er det et helt dødfødt opplegg?

Anonymkode: 073e3...028

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det ville vel i så fall være en mann i samme situasjon. Det tror jeg absolutt er mulig, selv om det ikke gjelder så mange.

Anonymkode: d8286...65a

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er en kvinne med barn fra tidligere forhold. Har de 50%, så har barnefri annenhver uke. 

Ønsker ikke å bo sammen med en mann igjen, og heller ikke involvere noen i livet jeg har med barna. 

Er det mulig å finne noen som godtar at man kun er sammen annenhver uke? Eller er det et helt dødfødt opplegg?

Anonymkode: 073e3...028

Jeg dater ikke kvinner med barn, men kunne ha gjort det hvis vi hadde en slik ordning.

Anonymkode: 39397...159

AnonymBruker
Skrevet

Er en flott ordning. Når man har en tilmålt tid sammen, så utnyttes den mye bedre, enn om man hadde all verdens tid til overs.

Anonymkode: e23b1...f98

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert flere menn som ville likt at de ikke ble inkludert med barna. 

Anonymkode: 3d269...fe4

Gjest Bohrman
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men tror du vil bli overrasket over hvor mange menn der ute i dag som ser for seg akkurat det du ser for deg. Når jeg snakker med andre menn på jobben og sånn, får jeg et bestemt inntrykk av at menn omsider har begynt å tilpasse seg et feministisk samfunn. De avviser ekteskap, de avviser samboerskap, de vil ikke ha barn, de verdsetter selvstendigheten sin høyt og ønsker ikke å bli plassert i en forsørger/arbeidshest-rolle på hjemmebane. De ønsker seg gjerne kjærester (de som ikke allerede har det), men setter også grensa der.

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er i samme situasjon, og er i avstandsforhold på sjette året. 
Vi startet slik fordi det var nødvendig pga barn og avstand. Nå har vi lært oss å nyte friheten og selvstendigheten kombinert med et forpliktende forhold. Vi tenker vi skal bo sammen når barna er flyttet ut, men tar det ikke for gitt.

Vi har også god kontakt med hverandres barn, men vår rolle overfor dem er som en nær voksenperson uten oppdrageransvar.

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er mulig. Tror mange kunne ønsket seg det. 

Men jeg tror også at de tankene/ønskene vil endre seg om man finner "den rette". At man ønsker at den personen skal være en del av hele livet. Dele alt med. 

så lenge man er åpen om at det er ønsket helt fra starten av tror jeg mange vil forstå og synes det er greit. Men om det ikke er tydelig fra første date tror jeg personen vil føle seg avvist til en viss grad. 

Anonymkode: 5acca...4c3

Gjest vanSteike
Skrevet

Ikke noe problem i det hele tatt. Mange menn som vil foretrekke det slik.

Bare vær obs på at de kanskje kan være mindre seriøse enn du eventuelt er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...