Hr. Aktiv Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Jeg lurer faktisk på det. Får til og med henvendelser her inne om å bli bedre kjent og du virker spennende osv. Jeg vet ikke alle liker meg her inne. Jeg vet jeg er direkte og ganske firkantet. Jeg vet at jeg kan oppfattes som "kranglete" selv om jeg egentlig ikke er noen kranglefant. Jeg bare lurer litt for å treffe noen her er liksom ikke grunnen til at jeg henger her liksom. Altså møter man kjærligheten som skjer det jo bare uansett hvilken setting du er i.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Slapp av. Jeg synes ikke du er attraktiv overhodet. Anonymkode: 33d74...baa 16
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 Kvinner er vel alltid på jakt etter å være forelsket, er jo det livet deres dreier seg om. Å få en mann og barn, samt desperate etter bekreftelse. Kjedelige greier. Anonymkode: 78668...b90 2
MaestroR Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er vel alltid på jakt etter å være forelsket, er jo det livet deres dreier seg om. Å få en mann og barn, samt desperate etter bekreftelse. Kjedelige greier. Anonymkode: 78668...b90 Temmelig firkantet, masse smarte damer som sikkert kan overgå deg 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 11 minutter siden, MaestroR skrev: Temmelig firkantet, masse smarte damer som sikkert kan overgå deg Hva er smarte? Jeg ramset opp gjennomsnittet av kvinnen. Ikke kom å nekt på den. Anonymkode: 78668...b90 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #6 Skrevet 9. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er smarte? Jeg ramset opp gjennomsnittet av kvinnen. Ikke kom å nekt på den. Anonymkode: 78668...b90 Dette er direkte pisspreik, du stiller på et negativt nivå Anonymkode: 2d602...ba4 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #7 Skrevet 9. april 2020 Vet ikke helt hva du spør etter, men det å faktisk greie å se alle sosiale møtesteder som en potensiell datingarena, må vel være en fordel? Du har jo utlevert deg så til de grader her, så hvis noen viser interesse etter å ha lest alt det rare du skriver, så burde du sette pris på det. Anonymkode: 01c81...a38 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #8 Skrevet 9. april 2020 Jeg kan bare svare for meg selv, men opplever at jeg alltid er på jakt. Det er ufattelig slitsomt, og egentlig ganske trist. Skulle så gjerne ønske at jeg ikke hadde behovet for konstant bekreftelse og oppmerksomhet. For det er det det handler om for min del. Jeg "trenger" ikke en mann. Anonymkode: 6790b...de2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #9 Skrevet 9. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan bare svare for meg selv, men opplever at jeg alltid er på jakt. Det er ufattelig slitsomt, og egentlig ganske trist. Skulle så gjerne ønske at jeg ikke hadde behovet for konstant bekreftelse og oppmerksomhet. For det er det det handler om for min del. Jeg "trenger" ikke en mann. Anonymkode: 6790b...de2 Synd, men nå bekreftet du et av Hr.AktivpåKG's favorittmantra, nemlig at "alle" kvinner kun er ute etter oppmerksomhet og bekreftelse. Anonymkode: 01c81...a38 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #10 Skrevet 9. april 2020 Nå er det vel en del kvinner her inne, som blir kontaktet av mennene her inne og. Jeg skriver mest som anonym her inne. Men blir jevnlig kontaktet av menn, på de få innleggene jeg ikke skriver som anonym. Jeg er ikke alltid på jakt, jeg har tatt en pause fra menn, dating og datingsider i 2 år nå. Og det har det vært utrolig deilig. Anonymkode: 61334...c76 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #11 Skrevet 9. april 2020 Jeg er ikke det, heller ikke veninnene mine, tvert om, vi er mer opptatt av å finne ro og bekreftelse i oss selv og ikke hive oss på det konstante jaget der enhver mann er en potensiell kjæreste. Alt blir mye bedre da og man kan opprette fine bekjentskaper og få mye ut av å snakke med folk i stede for bare tenke på oppmerksomheten. Møter man DA kjærligheten, så vet man at det ER kjærligheten. Anonymkode: 1d628...6a9
Butternut Skrevet 9. april 2020 #12 Skrevet 9. april 2020 Nei, har aldri vært på "jakt" og kommer aldri til og være det heller. Er ikke spesielt intressert i oppmerksomhet og liker best alenetid. At menn jakter på MEG er en annen sak, de blir bare avvist. Jeg har en mann jeg vil være med livet ut☺️ 1
000VF000 Skrevet 9. april 2020 #13 Skrevet 9. april 2020 5 minutter siden, Butternut said: Jeg har en mann jeg vil være med livet ut☺️ Dette er umulig i følge KG! Menn vil alltid gå etter yngre damer og damer vil alltid gå etter menn som tjener bedre og som har dyrere bil enn nåværende partner 🧠 5
MaestroR Skrevet 9. april 2020 #14 Skrevet 9. april 2020 Jeg har aldri kontaktet noen her, - har jeg gått glipp av noe ? 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #15 Skrevet 9. april 2020 Æsj nei. Gidder ikke noe så kjedelig. Det går an å finne på andre ting. Anonymkode: de059...8f5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #16 Skrevet 9. april 2020 Nei, jeg er ikke på jakt hele tiden. Driver i hvert fall ikke og tar kontakt med menn på KG bare fordi noen virker ok liksom. Det er ikke derfor jeg er her. Jeg er selvfølgelig åpen for å møte noen, men har vært singel en stund og må ikke ha en mann bare for å ha det. Sikkert vanskelig å tro, men søker ikke etter bekreftelse eller forelskelse. Kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har vært forelsket, men ønsker å treffe noen igjen som jeg være sammen med lenge. Anonymkode: 23766...641
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #18 Skrevet 9. april 2020 Aldri jaktet når jeg har hatt lyst på kjæreste heller. Ville aldri falt meg inn å sende melding til noen menn her inne heller, men det er noen av dem som jeg har tenkt at han vil jeg ha sex med etter å ha lest noen tråder. Anonymkode: 1bacf...b01 1
RoH Skrevet 9. april 2020 #20 Skrevet 9. april 2020 2 timer siden, Butternut skrev: Nei, har aldri vært på "jakt" og kommer aldri til og være det heller. Er ikke spesielt intressert i oppmerksomhet og liker best alenetid. At menn jakter på MEG er en annen sak, de blir bare avvist. Jeg har en mann jeg vil være med livet ut☺️ Så bra at du legger ut det her da. Jeg er veldig misunnelig på slike som bar smugtitter på singelliv vettu, jeg dauer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå