AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Noen som har prøvd de lysTETTE gardinene fra Kid og Princess? Er den ene bedre enn den andre? Anonymkode: a7b45...b8a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Var veldig fornøyd med de jeg hadde fra Kid, var så dum når jeg byttet farge på veggene at jeg kjøpte "lystette" på sparkjøp, hvertfall ikke kjøp der! Anonymkode: 2a4cc...b56 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 Signerer gardiner fra kid! Vi er veldig fornøyd. Anonymkode: 7aa56...b53
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Signerer gardiner fra kid! Vi er veldig fornøyd. Anonymkode: 7aa56...b53 De er lystette, men kjøpte et par som stinket fra Kid. De luktet ille samme hvor mye jeg luftet dem. Hun i kassen på Kid var veldig tvilende da jeg kom for å bytte dem, men bad henne lukte i posen og da var hun veldig enig i at butikken måtte ta dem tilbake. Kjøpte en annen type, og de luktet ikke. Anonymkode: 10f8b...c4e
camliiaa Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 Jeg er kjempe fornøyd med de fra ikea. Der kommer det som regel i 2 pk også, 🙏🏼
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #6 Skrevet 10. april 2020 Det er veldig stor forskjell på lysdempende (dvs. blokkerer ut ca. 90% eller mindre, av lyset) og lystette (dvs. blokkerer ut ca. 99% av lyset) gardiner. Så vidt jeg vet er det nå kun KID som selger gardiner som er lystette, og de selges under navnet Janne. Vær obs på at mange som selger lysdempende gardiner feilaktig kaller dem lystette. Anonymkode: a4b88...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå