AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 (endret) Jeg har fått betennelse i det lille tannkjøttet som ligger over visdomstannen, og har så smerter jeg blir gal. Å svelge er dritvondt, så jeg får jo ikke sove om natten, ikke klarer jeg å spise og det verker på den aktuelle siden av ansiktet konstant. Har hatt dette for flere år siden, og da hjalp med corsodyl og smertestillende så gikk det over den gangen. Anonymkode: 8e16d...07a Ryddet for diskusjon rundt dosering av medisiner. Perelandra, mod. Endret 10. april 2020 av Perelandra
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Synes alt hittil har gitt dårlig effekt, varer maks 2 timer og jeg må jo vente ett visst antall timer mellom hver gang jeg kan ta nye doser og det er jo også en grense daglig. Blir snart desperat, men skal til et apotek som er åpent nå og få kjøpt corsodyl ihvertfall. Anonymkode: 8e16d...07a
Honey Dew Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 (endret) Dette må du spørre en lege om. Vi har ikke lov til å gi råd om dosering her inne. Ta heller en telefon til legevakten. Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. Endret 10. april 2020 av Perelandra 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 Kom deg til tannlegen NÅ Anonymkode: 74ac3...a21
Honey Dew Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom deg til tannlegen NÅ Anonymkode: 74ac3...a21 Tannlegene er ikke åpne i påsken. Ts må evt. vente til tirsdag, hvis det ikke er en tannlegevakt i nærheten.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #6 Skrevet 9. april 2020 (endret) Det er vondt, det har jeg hatt mange ganger. Om jeg ikke fikk startet med Corsodyl med en gang smertene startet så klarte jeg ikke å ta betennelsen, da måtte jeg ha antibiotika. Det var en lettelse å få ut alle fire visdomstennene! Anonymkode: b4ba0...595 Ryddet for diskusjon rundt dosering av medisiner. Perelandra, mod. Endret 10. april 2020 av Perelandra 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #7 Skrevet 9. april 2020 Takk for svar alle sammen. Har vært på apoteket, kjøpt mer smertestillende og fått instrukser i dosering, kjøpt corsodyl. Så håper det går over om noen dager ellers må jeg såklart til tannlegen når det er mulig. Anonymkode: 8e16d...07a
Honey Dew Skrevet 9. april 2020 #8 Skrevet 9. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar alle sammen. Har vært på apoteket, kjøpt mer smertestillende og fått instrukser i dosering, kjøpt corsodyl. Så håper det går over om noen dager ellers må jeg såklart til tannlegen når det er mulig. Anonymkode: 8e16d...07a Så bra. God bedring ❤️
Perelandra Skrevet 10. april 2020 #9 Skrevet 10. april 2020 Tråden er ryddet for diskusjon rundt dosering av medisiner, og medisintips. Perelandra, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå