AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #1 Del Skrevet 8. april 2020 Jeg og samboeren hadde malt kjøkkenet og vi hadde klart å sølt en del maling på gulvet. Når vi ble ferdig blandet vi 1 liter vann i en bøtte med kanskje 5,6 korker med klor og 5,6 med salmiakk. Jeg fikk en allergisk reaksjon og nyset hele tiden, til slutt måte jeg gi meg med skrubbingen i gulvet, og gikk ut for å få frisk luft mens, samboeren avsluttet vaskingen. Nå er jeg utrolig tett i nesen tør hoster, vondt i halsen og brystet med hode vondt. Jeg er også gravid i 18 uker og er utrolig redd for å ha skadet barnet. Hva bør jeg gjøre nå? er dette farlig..? Anonymkode: 4187f...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelKaktus Skrevet 9. april 2020 #2 Del Skrevet 9. april 2020 Man skal aldri blande salmiakk og klorin, trodde alle visste det... Ring legevakten og hør med de. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Del Skrevet 9. april 2020 Prøv å få mye frisk luft. Maling og disse sterke vaskemidlene er ikke ideelt. Sett opp et vindu og helst opphold deg i et annet rom for det meste. Anonymkode: dfbe7...c76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #4 Del Skrevet 9. april 2020 Akkurat nå, FrøkenMånestråle skrev: Man skal aldri blande salmiakk og klorin, trodde alle visste det... Ring legevakten og hør med de. Dette viste ikke vi før nå 😕 ingen hadde fortalt oss det. Anonymkode: 4187f...04f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelKaktus Skrevet 9. april 2020 #5 Del Skrevet 9. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette viste ikke vi før nå 😕 ingen hadde fortalt oss det. Anonymkode: 4187f...04f https://helsenorge.no/Giftinformasjon/Produkter-og-kjemikalier/salmiakk-og-klorin-skal-ikke-blandes Er jo greit å sjekke når man blander slike kraftige kjemikalier da, generelt sett. Men det går sikkert greit, men ta nå en telefon å hør med de som har skikkelig peiling. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #6 Del Skrevet 9. april 2020 37 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: https://helsenorge.no/Giftinformasjon/Produkter-og-kjemikalier/salmiakk-og-klorin-skal-ikke-blandes Er jo greit å sjekke når man blander slike kraftige kjemikalier da, generelt sett. Men det går sikkert greit, men ta nå en telefon å hør med de som har skikkelig peiling. Ja skal huske på det neste gang 😫 Er hos legevakten nå og skal bli undersøkt. 😊👍 Anonymkode: 8fc1f...823 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #7 Del Skrevet 9. april 2020 Her ser det ut til at ganske mange feil ble gjort uten at man tenkte seg om og uten at bruksanvisninger ble lest. Brukte dere i det minste maling som ikke er skadelig for gravide? Anonymkode: ccc3a...beb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #8 Del Skrevet 9. april 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg og samboeren hadde malt kjøkkenet og vi hadde klart å sølt en del maling på gulvet. Når vi ble ferdig blandet vi 1 liter vann i en bøtte med kanskje 5,6 korker med klor og 5,6 med salmiakk. Jeg fikk en allergisk reaksjon og nyset hele tiden, til slutt måte jeg gi meg med skrubbingen i gulvet, og gikk ut for å få frisk luft mens, samboeren avsluttet vaskingen. Nå er jeg utrolig tett i nesen tør hoster, vondt i halsen og brystet med hode vondt. Jeg er også gravid i 18 uker og er utrolig redd for å ha skadet barnet. Hva bør jeg gjøre nå? er dette farlig..? Anonymkode: 4187f...04f 9 hours ago, AnonymBruker said: Ja skal huske på det neste gang 😫 Er hos legevakten nå og skal bli undersøkt. 😊👍 Anonymkode: 8fc1f...823 Sa noen heeelt andre enn TS 😛 Anonymkode: 3d895...f34 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 9. april 2020 #9 Del Skrevet 9. april 2020 Alle vet at man ikke skal blande dette, dårlig trolling. (Håper jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #10 Del Skrevet 9. april 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette viste ikke vi før nå 😕 ingen hadde fortalt oss det. Anonymkode: 4187f...04f Det er skolekunnskap... Anonymkode: e1c20...4ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå