Gå til innhold

Bruker med lesetilgang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La nettopp dette i et annet underforum. Så ikke at det var et eget data forum før nå. Derfor spør jeg her :

Jeg delte elt dokument fra Google disk for ei par månedet siden. Ga kun en person tilgang.

Jeg har vært inne og redigert i ny og ne. Men i dag valgte jeg å sjekke "aktivitet". Da kom mitt navn og på rekke og rad hvor det står feels "redigerte". Men midt i listen, her og der, står det "bruker med lesetilgang"

Betyr det at vedkommende han vært inne og lest? Dvs hvis jeg ser det står bruker med lesetilgang 6 ganger. Så har vedkommende vært inne 6 ganger...?

Håper noen kan forklare. 

Anonymkode: 016fb...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan har du delt den? Til en som må oppgi brukernavn og passord, eller til alle som har linken?

Anonymkode: ff3f2...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har du delt den? Til en som må oppgi brukernavn og passord, eller til alle som har linken?

Anonymkode: ff3f2...cd3

Til en som har link. 

Anonymkode: 016fb...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til en som har link. 

Anonymkode: 016fb...e5b

Da kan alle som har den linken lese.

Anonymkode: ff3f2...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan alle som har den linken lese.

Anonymkode: ff3f2...cd3

Ja det forstår jeg, det var jo derfor jeg ga vedkommende linken....men kommer dette opp som "bruker med lesetilgang"? Jeg er nemlig ute etter å se hvor ofte vedkommende har lest....og inne på "aktivitet" ser det ut som det har vært ganske ofte... 

Anonymkode: 016fb...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det forstår jeg, det var jo derfor jeg ga vedkommende linken....men kommer dette opp som "bruker med lesetilgang"? Jeg er nemlig ute etter å se hvor ofte vedkommende har lest....og inne på "aktivitet" ser det ut som det har vært ganske ofte... 

Anonymkode: 016fb...e5b

Når du deler et dokument med en kryptisk link, så kan man ikke spore hvem som leser den.

Anonymkode: ff3f2...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når du deler et dokument med en kryptisk link, så kan man ikke spore hvem som leser den.

Anonymkode: ff3f2...cd3

Skal du derimot spore hvor ofte noen klikker på en link, så er grabify en slik tjeneste, men det er bare ipadressen som blir registrert.
https://grabify.link/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når du deler et dokument med en kryptisk link, så kan man ikke spore hvem som leser den.

Anonymkode: ff3f2...cd3

Men kan man se AT den har vært lest? Altså fordi det står stadig vekk "bruker med lesetilgang" i aktiviteten? Jeg skjønner at man ikke kan se HVEM av dem som har fått linken som ser på den....men AT noen gjør det...er det det "bruker med lesetilgang" betyr (når denne gjentatte ganger kommer opp i "aktivitet")? Altså beklager at jeg er så fjern, men tror jeg forklarte hva jeg mente nå? :)

Anonymkode: 84f1a...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...