AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Hei. Hvis date nr 2 går like bra som nr 1, er det da innafor å stille det store spørsmålet "vil du bli sammen med meg?" hadde en bra date nr 1, varte lenge, hadde god kjemi. Om det går lile bra denne gangen, hvorfor vente med å spørre? Ikke så god på dette, noen med erfaringer som vil dele? Anonymkode: 6355d...d75
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 Nææ... 5-6 møter, der man har gjort litt forskjellig sammen, anbefaler jeg. Anonymkode: 0eabd...112
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nææ... 5-6 møter, der man har gjort litt forskjellig sammen, anbefaler jeg. Anonymkode: 0eabd...112 Det er ikke mye å finne på i 2020 med tanke på denne korona krisen.. Å må jo ha dates jevnlig, så 5 stk går fort, å ikke mye annet å gjøre enn å gå tur 😛 Anonymkode: 6355d...d75
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #4 Skrevet 8. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke mye å finne på i 2020 med tanke på denne korona krisen.. Å må jo ha dates jevnlig, så 5 stk går fort, å ikke mye annet å gjøre enn å gå tur 😛 Anonymkode: 6355d...d75 Spille brettspill, videospill, spise ute, snakke om hverandres familier (stor mulighet til å finne røde flagg, eller finne mye dere har til felles som legger grunnlag for forhold). Å bare gå rundt og prate sier ingenting om hvor kompatible dere er sosialt, i problemløsning, under stress, om dere har likt verdigrunnlag. Det er ting en gjerne bør gå innom før forhold. Anonymkode: 0eabd...112
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #5 Skrevet 8. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spille brettspill, videospill, spise ute, snakke om hverandres familier (stor mulighet til å finne røde flagg, eller finne mye dere har til felles som legger grunnlag for forhold). Å bare gå rundt og prate sier ingenting om hvor kompatible dere er sosialt, i problemløsning, under stress, om dere har likt verdigrunnlag. Det er ting en gjerne bør gå innom før forhold. Anonymkode: 0eabd...112 Når kan man begynne å dra hjem til hverandre liksom? 😂 Anonymkode: 6355d...d75
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #6 Skrevet 8. april 2020 Det hadde skremt meg litt! Anonymkode: e8bb1...428 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #7 Skrevet 8. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hadde skremt meg litt! Anonymkode: e8bb1...428 Derfor jeg spør her, hadde ikke tenkt å gjøre det uten å høre med folk først😂 Anonymkode: 6355d...d75
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #8 Skrevet 8. april 2020 Hvis noen hadde spurt meg om å bli sammen etter date nr 2, uansett hvor bra kjemi vi hadde, så hadde jeg nok trukket meg unna ganske kjapt. Vitner om dårlig impulskontroll og tja... Litt desperat? Dom om man tar det første og beste som faller i fanget på en? Man kjenner jo ikke hverandre etter 2 dates, virkelig ikke. Anonymkode: 44b13...661 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #9 Skrevet 8. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når kan man begynne å dra hjem til hverandre liksom? 😂 Anonymkode: 6355d...d75 Snakk med hverandre om hvilke rutiner dere har, hvor dere har vært, om dere kjenner noen syke eller har folk i familie eller annet som er spesielt utsatt. Dere kan treffes hjemme hvis alle dere har møtt de siste ukene har det fint, og hvis dere ikke skal møte noen som kan bli spesielt utsatt. Pass på håndvask og avstand, så går det fint. Anonymkode: 0eabd...112 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #10 Skrevet 8. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Snakk med hverandre om hvilke rutiner dere har, hvor dere har vært, om dere kjenner noen syke eller har folk i familie eller annet som er spesielt utsatt. Dere kan treffes hjemme hvis alle dere har møtt de siste ukene har det fint, og hvis dere ikke skal møte noen som kan bli spesielt utsatt. Pass på håndvask og avstand, så går det fint. Anonymkode: 0eabd...112 Greit nok, men er det vanlig å dra hjem til noen som bor hjemme enda? 😛 ta med daten hjem til foreldrene liksom.. Anonymkode: 6355d...d75
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #11 Skrevet 9. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Greit nok, men er det vanlig å dra hjem til noen som bor hjemme enda? 😛 ta med daten hjem til foreldrene liksom.. Anonymkode: 6355d...d75 Det har jeg gjort masse. Også det året jeg fikk bo hos foreldrene mine som 27åring. Oppegående folk skjønner at folk er forskjellige, og dømmer ikke på sånt. Og hvis dere er under 20år så er det iallfall ikke noe å lure på. Anonymkode: 0eabd...112
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #12 Skrevet 9. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg gjort masse. Også det året jeg fikk bo hos foreldrene mine som 27åring. Oppegående folk skjønner at folk er forskjellige, og dømmer ikke på sånt. Og hvis dere er under 20år så er det iallfall ikke noe å lure på. Anonymkode: 0eabd...112 Okay, er bare jeg som ikke kan dette her. Mulig dating som varer skal være som en test på et mulig forhold bare at forskjellen er at man ikke er i et forhold, men gjør noen av de samme tingene som om det hadde vært et forhold? Anonymkode: 6355d...d75
Rosatoast Skrevet 9. april 2020 #13 Skrevet 9. april 2020 Hadde noen spurt meg om å bli kjærester etter 2 stevnemøter, hadde jeg blitt oppriktig redd! Det er ikke normalt, men kanskje normalt for mennesker som ikke har sosiale antenner. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #14 Skrevet 9. april 2020 5 timer siden, Rosatoast skrev: Hadde noen spurt meg om å bli kjærester etter 2 stevnemøter, hadde jeg blitt oppriktig redd! Det er ikke normalt, men kanskje normalt for mennesker som ikke har sosiale antenner. Hun trenger ikke spørre om det, men hva han ser for seg videre. Å spørre om å bli sammen er jeg enig i er veldig drastisk og urealistisk. Enkelte menn ønsker ingenting mer enn å være venner, ha sex ol, da er det litt greit sile ut de som er uaktuelle. Anonymkode: 63e32...f59
Rosatoast Skrevet 9. april 2020 #15 Skrevet 9. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun trenger ikke spørre om det, men hva han ser for seg videre. Å spørre om å bli sammen er jeg enig i er veldig drastisk og urealistisk. Enkelte menn ønsker ingenting mer enn å være venner, ha sex ol, da er det litt greit sile ut de som er uaktuelle. Anonymkode: 63e32...f59 Jeg er klar over at hun ikke bokstavelig trenger å spørre om det, men det er morsomt at hun overhodet vurderer å si noe sånt. Ja, har sett mange tråder her inne nå i det siste med kvinner/unge jenter, som dater. Og ting går relativt rett-vest, uten at de engang har forstått selv at de blir holdt for narr.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #16 Skrevet 9. april 2020 1 time siden, Rosatoast skrev: Jeg er klar over at hun ikke bokstavelig trenger å spørre om det, men det er morsomt at hun overhodet vurderer å si noe sånt. Ja, har sett mange tråder her inne nå i det siste med kvinner/unge jenter, som dater. Og ting går relativt rett-vest, uten at de engang har forstått selv at de blir holdt for narr. Ja da er det en ting å gjøre, avslutte relasjonen. Enkelt og greit Anonymkode: 63e32...f59
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #17 Skrevet 9. april 2020 Hva er skummelt med det i 2020 når folk er sammen 1 uke og neste er de single ... fins jo ikje skummelt det er jo bare avslutte NPR det blir for mange røde flagg. Mange som holder på sånn allerede😂😂 Anonymkode: 1c028...e86
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå