Gå til innhold

Invitert til middag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er blir bedt på påskemiddag av et familiemedlem, sammen med noen andre folk. Jeg syns det er ganske uutholdelig at man ikke ser alvoret i situasjonen hele verden er i for tiden. Overdriver jeg nå?

Har forøvrig takket nei...😧

Anonymkode: 17646...cc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fornuftig gjort av deg. 

Anonymkode: 09804...f1f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde du helt rett i, idiotisk å be folk på middag nå. Skummelt at noen er så virkelighetsfjerne😮

Anonymkode: 96a1f...54d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er blir bedt på påskemiddag av et familiemedlem, sammen med noen andre folk. Jeg syns det er ganske uutholdelig at man ikke ser alvoret i situasjonen hele verden er i for tiden. Overdriver jeg nå?

Har forøvrig takket nei...😧

Anonymkode: 17646...cc6

Hvor mange er invitert? Hvis det for eksempel bare er deg, faren din, moren din og broren din. Så ser jeg ingen grunn til å takke nei, men nå er det min mening.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riktig av deg å svare nei! Hva tenker enkelte folk på?? I vår familie holder alle seg hjemme hos seg selv. Både jeg og min mor bor alene, det blir en rar påske, men det er riktig å holde avstand nå.

Anonymkode: 3f088...76b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Rosatoast said:

Hvor mange er invitert? Hvis det for eksempel bare er deg, faren din, moren din og broren din. Så ser jeg ingen grunn til å takke nei, men nå er det min mening.. 

Totalt 10 pers fra forskjellige «husholdninger», store og små. 
Ts

Anonymkode: 17646...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Totalt 10 pers fra forskjellige «husholdninger», store og små. 
Ts

Anonymkode: 17646...cc6

Ingen kommentar🙄

Anonymkode: 17646...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si nei til middagsinvitasjon, og si at du ikke tar sjansen på å komme når det er så mange forskjellige folk som er invitert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sagt nei - det er det eneste du kan gjøre. Hva andre velger å gjøre, er det ingen som får gjort noe med, selv om jeg også stiller spørsmålstegn ved hvordan enkelte tenker i disse dager.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får jo være opp til deg hva du har lyst til.

Selv har vi invitert svigerfar og brødrene til mannen min på påskemmiddag. Vi har møtt dem i div. situasjoner en og en gjennom hele perioden, alle er friske og ingen i karantene. Alle har fått ødelagt påsken sin, og ett par av oss sliter virkelig psykisk, og trengert denne lille hyggen med familien, for å klare å komme oss igjennom dette.

Alt er ikke svart/hvitt. For enkelte er konsekvensene større av issolasjon, enn av å bryte den....

Og husk at alt dette oppstyret kunn er ett mediestyrt hysteri. Hadde media holdt kjeft slik som ved sessonginfluensa hadde vi knapt merket noe som helst...

Anonymkode: 38751...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på #682 Hadde ikke dratt bort i middag nå, kan til nød gå tur med 2 venninner i skogen med 1 meters avstand. Barna leker knapt med venner, de går også evt tur med 1 meters avstand eller sentrer ball.Denne påsken blir det ingen sosiale middager, men sånn får det bli.

Anonymkode: 864aa...9f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hør på #682 Hadde ikke dratt bort i middag nå, kan til nød gå tur med 2 venninner i skogen med 1 meters avstand. Barna leker knapt med venner, de går også evt tur med 1 meters avstand eller sentrer ball.Denne påsken blir det ingen sosiale middager, men sånn får det bli.

Anonymkode: 864aa...9f2

Enig, denne påsken blir det ingenting sosialt for min del heller, men sånn må det bare være.

Anonymkode: 3f088...76b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2020 den 20.23, AnonymBruker skrev:

Det får jo være opp til deg hva du har lyst til.

Selv har vi invitert svigerfar og brødrene til mannen min på påskemmiddag. Vi har møtt dem i div. situasjoner en og en gjennom hele perioden, alle er friske og ingen i karantene. Alle har fått ødelagt påsken sin, og ett par av oss sliter virkelig psykisk, og trengert denne lille hyggen med familien, for å klare å komme oss igjennom dette.

Alt er ikke svart/hvitt. For enkelte er konsekvensene større av issolasjon, enn av å bryte den....

Og husk at alt dette oppstyret kunn er ett mediestyrt hysteri. Hadde media holdt kjeft slik som ved sessonginfluensa hadde vi knapt merket noe som helst...

Anonymkode: 38751...682

Lik oppbevares i kjølecontainere og begraves i massegraver i USA og Spania, over 100 leger er døde. Du tror dette skjer hver år?

Anonymkode: 3c3de...2a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...