Fakse Skrevet 12. september 2002 #1 Skrevet 12. september 2002 Har endelig funnet noen som selger kakestativ her i byen. Søstra mi skal nemlig bake bryllupskaken vår, og det ser ut til at ingen av bakeriene leier ut stativer Skal innom butikken som selger stativer i ettermiddag, og da skal jeg også få prisen på et slikt stativ. Men hva er egentlig normal pris på et slikt stativ? Dere som kjøpte på panduro/jernia, hva betalte dere? Var stativet i plast eller metall? En ting jeg vurderer er å kjøpe kakestativet, for så å selge det brukt. Ville noen av dere som var på jakt etter kakestativ ha vurdert å kjøpe et brukt stativ, eller er det dumt å tro at noen vil være interessert i det?
tps_0709 Skrevet 12. september 2002 #2 Skrevet 12. september 2002 Jeg kan ikke skjønne at noen ikke vil kjøpe et brukt stativ. Bestiller man kake fra bakeren er jo stativet hans brukt mange ganger.
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2002 #3 Skrevet 12. september 2002 Jeg betalte 299,- for et treetj. tripp trapp stativ på jernia i plast.
Fakse Skrevet 12. september 2002 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2002 Hadde de også jernstativ på jernia, og er det noen som i såfall husker hva de kosta? Regner med at det er snakk om 3 etasjer her?
meta Skrevet 12. september 2002 #5 Skrevet 12. september 2002 Vi kjøpte vårt på Panduro. Det er i tre etasjer og koster 348,-
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2002 #8 Skrevet 12. september 2002 Det jeg kjøpte på Jernia var i hvit plast, men det er mulig de hadde i metall el. De hadde en katalog jeg fikk se i, og de bestillte den for meg!
Fakse Skrevet 13. september 2002 Forfatter #9 Skrevet 13. september 2002 Har nå bestilt kakestativ i hvit plast for 350,- fra panduro gjennom en lokal bokhandel. De jeg så på hos den andre butikken var enten veldig dyre og 5-etasjes eller sånn i bue, og det vil jeg ikke ha. Så nå ordner det seg med kake også Føler virkelig at kontrollen begynner å senke seg, men det er jo veldig bra, siden det er bare litt over to uker til bryllupet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå