Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det går så tregt å surfe for tiden! Må sitte og vente på en side to-tre ganger lengre enn vanlig. Nå sitter jeg her og lurer på hvorfor.

Jeg er visst veldig populær på Limewire. Det er alltid en 15 stk. på lista over opplastinger. Er det mulig at det er dette tapper meg for fart?

Kunne slått av Limewire, men jeg prøver iherdig å få tak i noe... 1 KB/s... sukk...

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Har du ADSL lønner det seg å begrense opplastningshastigheten ja.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg har ADSL og hos meg fungerte det dårlig å la fildelingsprogram gå i bakgrunnen mens jeg surfet på nettet. Det gikk skikkelig tregt, så nå lar jeg fildelingsprogrammet gå om natta og så skrur jeg det av om dagen når jeg skal bruke internett til andre ting :wink:

Bearshare har en funksjon som gjør at programmet bruker mindre båndbredde når det ligger i bakgrunnen, men da går det så seint å laste ned allikevel at jeg lukker heller hele programmet på dagtid

Skrevet

Takk for svar. Fikk filen jeg hadde behov for, tilslutt, og jeg kunne lukke Limewire. Nå går alt så mye bedre. Har aldri før følt at mine 2 000/400 Kbps var utilstrekkelig, men nå har det altså skjedd. Men man får jo det man betaler for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...