AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Hei Jeg er kvinne, noen og femti år. Har akkurat nå fått meg Netflix, og ser det er utrolig mye å velge mellom. Vet ikke hvor jeg skal begynne....? Noen som kan tipse meg om serier/filmer som jeg vil like? 3 av mine favorittserier fra de siste 20 årene: Twin Peaks Riget Weeds 3 av mine favorittfilmer: Gudfaren Pulp Fiction The Good, the Bad and the Ugly Liker ikke: Romantiske serier/"damefilmer" (har prøvd å se MammaMia 4 ganger, bare orker ikke....) Jeg har sett lite på TV i mange år. Sist gang på kino var Ringenes Herre (som jeg synes var veldig bra). Ikke sett serier på pc (frem til nå). Så jeg er "jomfru" når det gjelder dette, og trenger hjelp! Tar imot tips med stor takk! Er i karantene, og har altfor mye tid til overs. Anonymkode: 77311...bdc
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 Du nevner Gudfaren, da vil jeg anbefale alles sesongene av Narcos. De første er de beste. Er veldig spennende syns jeg hvertfall! Liker du krim? Dansk/svenske Broen ligger på Netflix, ikke min greie men jeg vet mange liker den. Også er det veldig mange bra dokumentarer, om massemordere og sånt. Kommer litt an på hva du interesserer deg for. Lenge siden jeg har sett noen bra filmer der, nå går det i finsk krim for min del, Deadwind heter den jeg følger med på nå. Kanskje mest spennende for meg som er veldig mye i Helsinki, men syns den er bra Du har sikkert sett du kan sortere også? F.eks komedie, thriller, drama osv. Håper du finner noe du liker. Anonymkode: 20fb3...78c
Lill3My Skrevet 8. april 2020 #4 Skrevet 8. april 2020 Papirhuset, den beste serien jeg har sett på lang tid. 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #5 Skrevet 8. april 2020 "Jane the Virgin" - nesten litt telenovela parodi, men morsom og faktisk spennende! "Grace and Frankie" - den er bare BRA! "Travels with my father" Jack Whitehall, kjempebra! PS. Jeg kan heller ikke fordra "Mamma Mia", har prøvd å se, men yack 🥴 Anonymkode: 55f1f...df0
Gjest Janey Skrevet 8. april 2020 #6 Skrevet 8. april 2020 Santa Clarita Diet The Good Place Outlander Lucifer Homeland Black Mirror
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #7 Skrevet 9. april 2020 Moren min på litt over 50 er veldig fan av The Resident, Touch og Designated Survivor. Alle disse tre er typ dramaserier, men alle har innslag av krim/thriller osv. Min personlige favoritt av de er Touch :) Anonymkode: 6d1dd...523
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #8 Skrevet 9. april 2020 Russian Doll anbefales på det sterkeste. https://serienytt.no/2019/02/anmeldelse-russian-doll-er-mork-morsom-og-engasjerende/ Anonymkode: e4d2f...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #9 Skrevet 9. april 2020 Frihetens regn - klassiker, kjempegod film Jeg er glad i nordisk krim, og vil anbefale Broen, Quicksand og Arne Dahl-seriene. Et godt tips er at når du finner en film/serie du liker på Netflix, klikk på "mer som dette". Da får du forslag til flere filmer i lignende sjanger eller med samme skuespillere. Anonymkode: bb842...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #10 Skrevet 9. april 2020 The Ted Bundy tapes Confessions of a killer The stranger Anonymkode: 32ff7...059
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #12 Skrevet 15. april 2020 Ser Narcos og Homeland allerede er anbefalt. Signerer den. Luther The Americans (de to første sesongene) Dead to me The Good Wife (men tror den er utgått, noen som vet hvor den finnes nå?) Anonymkode: 2f325...e3a
tirben Skrevet 15. april 2020 #15 Skrevet 15. april 2020 The Crown Broadchurch Peaky Blinders The Fall After life Mindhunter The end of the f...ing world
Helgeline Skrevet 16. april 2020 #16 Skrevet 16. april 2020 Jeg er på din alder. Anbefaler Peaky blinders (familie-/gangsterdrama fra 20-tallet), sjekk også ut Outlander (historisk drama/tidsreise/romantikk). Jeg er som deg, klarer heller ikke ting ala Mamma Mia. Men romantikken i Outlander er på et litt annet...nivå. The Crown er meget god. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå