AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Hva tenker dere når en med fagbrev dater en med doktorgrad eller mastergrad? Tenker folk noe over det? Er det rart? Jeg tenker ikke så mye på det, men mange gjør kanskje det? Anonymkode: 7af00...a60
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere når en med fagbrev dater en med doktorgrad eller mastergrad? Tenker folk noe over det? Er det rart? Jeg tenker ikke så mye på det, men mange gjør kanskje det? Anonymkode: 7af00...a60 Nei, hvorfor skulle noen tenke noe på det? Anonymkode: 0aea9...874 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, hvorfor skulle noen tenke noe på det? Anonymkode: 0aea9...874 Nei vet ikke jeg. Kanskje noen gjør det? Anonymkode: 7af00...a60
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 8. april 2020 #4 Skrevet 8. april 2020 Du tenker jo tydeligvis nok på det til å starte en tråd om det...
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #5 Skrevet 8. april 2020 1 minutt siden, Anonymus Notarius skrev: Du tenker jo tydeligvis nok på det til å starte en tråd om det... Jeg tenker på det at jeg er usikker på hva andre tenker. Så derfor lurer jeg. Anonymkode: 7af00...a60
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 8. april 2020 #7 Skrevet 8. april 2020 Jeg har mastergrad og kjæresten min har kun vgs. Han er smart, og har jobbet seg oppover istedet for å ta utdannelse. Er ingen forskjell på oss, tror ingen tenker det heller.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #8 Skrevet 8. april 2020 Akkurat nå, Sweet Ingrid skrev: Jeg har mastergrad og kjæresten min har kun vgs. Han er smart, og har jobbet seg oppover istedet for å ta utdannelse. Er ingen forskjell på oss, tror ingen tenker det heller. Flott å høre Anonymkode: 7af00...a60
norw Skrevet 8. april 2020 #9 Skrevet 8. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere når en med fagbrev dater en med doktorgrad eller mastergrad? Tenker folk noe over det? Er det rart? Jeg tenker ikke så mye på det, men mange gjør kanskje det? Anonymkode: 7af00...a60 Null betydning, men det er dessverre mange som tror at den med høyere utdanning er "bedre". Fakta er at det like gjerne kan være den med "bare fagbrev" som har mest å fare med. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå