Gå til innhold

Hvordan finne kjekk sugar daddy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei 17 år gammel jente som ønsker meg en kjekk sugar daddy til når jeg skal begynne å studere. Problemet er at jeg ikke vet hvor jeg skal finne noen. Jeg matcher med nesten alle jeg liker på tinder, så lurte på om jeg skulle prøve å matche med menn mellom 30 og 50. Hvordan skal jeg evt gå frem videre? Kom gjerne med tips til andre steder jeg kan møte potensielle sugar daddys. 
 

Anonymkode: 348fb...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke heller prøve deg på influencing eller youtube? Hvis du absolutt ikke vil ha en vanlig butikkjobb. Er like vanskelig å få til mine forslag som å finne en kjekk og grei sugar daddy med nok penger i lille Norge. 

Anonymkode: 0f62c...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å få det tøft fremover. Realiteten er på vei til å knekke den vestlige økonomien og massekonkursene kommer fremover da svært få forstår hva som er en levedyktig bedrift å oppi det hele skal du prostituere deg før det hele har startet. 
 

men for all del. Skriv rett ut at du vet prisen din og vil ha en sugerdaddy. Så får du selv se hvordan det går:)

Anonymkode: baf21...02a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar daddies er ikke kjekke, det er derfor de er sugar daddies. Hadde de vært kjekke kunne de fått en ung pulevenninne uten å kaste penger etter henne.

Anonymkode: 01368...c29

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rike sugardaddys finner du på fasjonable utesteder på Oslo Vest. Spesielt på utesteder rundt Solli Plass vil du finne rike middelaldrende menn som mer enn gjerne er på utkikk etter unge duggfriske kvinner de kan oppvarte mot pulings.

Anonymkode: 8e257...e5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei 17 år gammel jente som ønsker meg en kjekk sugar daddy til når jeg skal begynne å studere. Problemet er at jeg ikke vet hvor jeg skal finne noen. Jeg matcher med nesten alle jeg liker på tinder, så lurte på om jeg skulle prøve å matche med menn mellom 30 og 50. Hvordan skal jeg evt gå frem videre? Kom gjerne med tips til andre steder jeg kan møte potensielle sugar daddys. 
 

Anonymkode: 348fb...952

På SeekingArrangement. Så prøv den nettsiden. Synd at du får så useriøse svar her. Å ha en SD trenger ikke bety at det er noe seksuelt inne i bildet overhodet. Mange har ikke sex i det hele tatt. Dette er også noe du kan signalisere i profilen din og skrive "NSA" - forkortelse for Non-Sexual Arrangement. Ikke alle SD er kjekke, og de trenger strengt tatt ikke å være det heller. Det som er viktig er at dere har avklarte forventninger fra begynnelsen og har deres egne "regler" som dere er enige om. Og at begge er seriøse. At du trives i hans selskap og at han er til gjengjeld hyggelig og nyttig for din del og støtter deg. 

Anonymkode: 5e2f8...189

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei 17 år gammel jente som ønsker meg en kjekk sugar daddy til når jeg skal begynne å studere. Problemet er at jeg ikke vet hvor jeg skal finne noen. Jeg matcher med nesten alle jeg liker på tinder, så lurte på om jeg skulle prøve å matche med menn mellom 30 og 50. Hvordan skal jeg evt gå frem videre? Kom gjerne med tips til andre steder jeg kan møte potensielle sugar daddys. 
 

Anonymkode: 348fb...952

Trollina 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På SeekingArrangement. Så prøv den nettsiden. Synd at du får så useriøse svar her. Å ha en SD trenger ikke bety at det er noe seksuelt inne i bildet overhodet. Mange har ikke sex i det hele tatt. Dette er også noe du kan signalisere i profilen din og skrive "NSA" - forkortelse for Non-Sexual Arrangement. Ikke alle SD er kjekke, og de trenger strengt tatt ikke å være det heller. Det som er viktig er at dere har avklarte forventninger fra begynnelsen og har deres egne "regler" som dere er enige om. Og at begge er seriøse. At du trives i hans selskap og at han er til gjengjeld hyggelig og nyttig for din del og støtter deg. 

Anonymkode: 5e2f8...189

Av dem jeg kjenner til, er ikke én eneste av dem kjekk. Det er derfor de søker kvinner på den måten; altså fordi de ikke har noen sjanser på å få ei pen dame på vanlig måte. Du skal også vite at det er en drøss av disse SD'ene som forventer sex etterhvert, de vil ha noe tilbake for det de gir deg. Og vær også klar over at ikke alle er rike heller, men tar opp lån for å finansiere dette. Det er mange feller du kan gå i, og du kommer garantert til å møte mange frosker før du treffer noe som kan minne om en prins.

Anonymkode: 70c34...b11

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av dem jeg kjenner til, er ikke én eneste av dem kjekk. Det er derfor de søker kvinner på den måten; altså fordi de ikke har noen sjanser på å få ei pen dame på vanlig måte. Du skal også vite at det er en drøss av disse SD'ene som forventer sex etterhvert, de vil ha noe tilbake for det de gir deg. Og vær også klar over at ikke alle er rike heller, men tar opp lån for å finansiere dette. Det er mange feller du kan gå i, og du kommer garantert til å møte mange frosker før du treffer noe som kan minne om en prins.

Anonymkode: 70c34...b11

Folk tiltrekkes av mer enn utseende. Nei, "forholdet" trenger overhodet ikke å være seksuelt. Ingen Sugar Babe bør bry seg om hva en SD forventer når det gjelder sex om Sugar Baben har sagt at hun ikke vil ha sex. Om han presser på med sex, så er det bare å avslutte med en gang. Derfor er kommunikasjon viktig fra begynnelsen, slik at man selv vet hva man er åpen for. 

Det finnes flere ting der sex ikke forventes overhodet. Har du hørt om noe som heter Financial Domination? Nei, men da får du sjekke ut hva det er. Det er ikke noe sex inne i bildet, og ja, "slaven" gir penger til "Mistress" uten å noen gang få sex. 

Det holder med å møte en helt OK fyr som man matcher med. Det trenger verken være "frosk" eller "prins". En dame har tross alt konkurrenter hun også. "Du" er ikke den eneste damen på den nettsiden heller. 

Det er omtrent 100,000 individer som holder på med "Sugar Dating" i Skandinavia / Norden.  

En Sugar Daddy er uansett ikke i posisjon til å kunne diktere at han skal få sex. Sexkjøp er forbudt i Norge, så med andre ord, kan dama sette fyren i veldig belastende posisjon om han presser på med sex. 

 

Anonymkode: 5e2f8...189

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil altså at en kjekk mann skal gi deg masse penger, men uten å ha sex med deg. Det høres jo ut som en bra deal for deg, men det høres jo og helt urealistisk ut. Spesielt nå som økonomien går rett til helvete.

Anonymkode: 20a26...d16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at rike sugar daddy`s også har en viss standard når det gjelder utseende og personlighet, kan jo også vurdere vanlig prostitusjon da det ikke er så stor forskjell.

Anonymkode: 8de41...11b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De finnes ikke. Få deg en jobb i stedet, og behold verdigheten.

Anonymkode: d96c7...bb7

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

På SeekingArrangement. Så prøv den nettsiden. Synd at du får så useriøse svar her. Å ha en SD trenger ikke bety at det er noe seksuelt inne i bildet overhodet. Mange har ikke sex i det hele tatt. Dette er også noe du kan signalisere i profilen din og skrive "NSA" - forkortelse for Non-Sexual Arrangement. Ikke alle SD er kjekke, og de trenger strengt tatt ikke å være det heller. Det som er viktig er at dere har avklarte forventninger fra begynnelsen og har deres egne "regler" som dere er enige om. Og at begge er seriøse. At du trives i hans selskap og at han er til gjengjeld hyggelig og nyttig for din del og støtter deg. 

Anonymkode: 5e2f8...189

Dust, hun skriver jo hun er 17, og du anbefaler en luguber nettside som har 18årsgrense. Alt du skriver er også vanvittig naivt. Ja seff kan man si nei til sex om og om igjen, men når mannen har dratt deg med til ei luksushytte der dere er helt alene uten 4g, og han i tillegg legger dop i drinken din, så kan du ikke si nei lenger. 

Rike, pene og oppegående menn blir ikke sugar daddies!!! Oppegående menn vil ha genuine forhold og ubetinget kjærlighet! Alle menn som er sugar daddies har en eller flere skruer løs, og det er bare ren tilfeldighet at de har penger i tillegg. 

Anonymkode: 0f62c...799

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei 17 år gammel jente som ønsker meg en kjekk sugar daddy til når jeg skal begynne å studere. Problemet er at jeg ikke vet hvor jeg skal finne noen. Jeg matcher med nesten alle jeg liker på tinder, så lurte på om jeg skulle prøve å matche med menn mellom 30 og 50. Hvordan skal jeg evt gå frem videre? Kom gjerne med tips til andre steder jeg kan møte potensielle sugar daddys. 
 

Anonymkode: 348fb...952

Fææææn 

 

«All in» til 17-år

jeg vil også Dan Bilzerian lifestyle..

 

har du hørt om JOBB ?

du skal finne her

Endret av David01
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dust, hun skriver jo hun er 17, og du anbefaler en luguber nettside som har 18årsgrense. Alt du skriver er også vanvittig naivt. Ja seff kan man si nei til sex om og om igjen, men når mannen har dratt deg med til ei luksushytte der dere er helt alene uten 4g, og han i tillegg legger dop i drinken din, så kan du ikke si nei lenger. 

Rike, pene og oppegående menn blir ikke sugar daddies!!! Oppegående menn vil ha genuine forhold og ubetinget kjærlighet! Alle menn som er sugar daddies har en eller flere skruer løs...

Anonymkode: 0f62c...799

Du starter med å kalle meg for "dust". Fantastisk "argument". Haha, enda en princesse som drømmer om "kjekke og pene menn" og at alle som ikke er "kjekke og pene" er noen "onde tapere". Jekk ned på Hollywood filmene dine, sier jeg bare. 

Hva du mener er "lugubert" er helt uinteressant. Ja, hun kan joine når hun blir 18. Du skriver "når mannen har dratt deg til en luksushytte". Hun bør selvsagt si nei til hyttebesøk uten 4G. Om mannen "drar henne" noe sted imot hennes vilje, så heter det kidnapping. Så du er helt paranoid.  Igjen, hvis han legger noe i drinken hennes, så er det voldtekt, og da blir det jail time på fyren. 

Du er helt ekstrem når det gjelder dine syke scenarioer du legger opp til. Du skjønner ikke at de fleste av disse møtes selvsagt over en kaffe eller middag i sentrum, der det er en haug med folk. Ikke noe verre enn det. 

Jeg gjentar nok en gang, man kan skrive med klar beskjed på profilen sin at man ikke er ute etter sex. Og hvis mannen er ute etter sex, så er han egentlig dum, fordi det ikke er lov å kjøpe sex. 

Selv om ditt helt ekstreme hodet tenker på sex, dop og voldtekt på hytta uten 4G hele tiden, så er det faktisk slik at mange Sugar Daddies vil bare ha IKKE-seksuelt selskap. Om de faktisk ville ha sex, så hadde de ikke giddet å stresse med "vanlige damer". Da kunne de ringt direkte til en modell eskorte i London eller Tyskland (som ikke minst ser enda bedre ut) uten for mange om og men og gå rett på sak.

Men jeg skjønner at hodet ditt ikke er helt kapabel til å "forstå" dette, nemlig at det finnes folk som bare vil ha hyggelig, IKKE-seksuell selskap med ei mer "lokal dame". 

 

 

Anonymkode: 5e2f8...189

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du starter med å kalle meg for "dust". Fantastisk "argument". Haha, enda en princesse som drømmer om "kjekke og pene menn" og at alle som ikke er "kjekke og pene" er noen "onde tapere". Jekk ned på Hollywood filmene dine, sier jeg bare. 

Hva du mener er "lugubert" er helt uinteressant. Ja, hun kan joine når hun blir 18. Du skriver "når mannen har dratt deg til en luksushytte". Hun bør selvsagt si nei til hyttebesøk uten 4G. Om mannen "drar henne" noe sted imot hennes vilje, så heter det kidnapping. Så du er helt paranoid.  Igjen, hvis han legger noe i drinken hennes, så er det voldtekt, og da blir det jail time på fyren. 

Du er helt ekstrem når det gjelder dine syke scenarioer du legger opp til. Du skjønner ikke at de fleste av disse møtes selvsagt over en kaffe eller middag i sentrum, der det er en haug med folk. Ikke noe verre enn det. 

Jeg gjentar nok en gang, man kan skrive med klar beskjed på profilen sin at man ikke er ute etter sex. Og hvis mannen er ute etter sex, så er han egentlig dum, fordi det ikke er lov å kjøpe sex. 

Selv om ditt helt ekstreme hodet tenker på sex, dop og voldtekt på hytta uten 4G hele tiden, så er det faktisk slik at mange Sugar Daddies vil bare ha IKKE-seksuelt selskap. Om de faktisk ville ha sex, så hadde de ikke giddet å stresse med "vanlige damer". Da kunne de ringt direkte til en modell eskorte i London eller Tyskland (som ikke minst ser enda bedre ut) uten for mange om og men og gå rett på sak.

Men jeg skjønner at hodet ditt ikke er helt kapabel til å "forstå" dette, nemlig at det finnes folk som bare vil ha hyggelig, IKKE-seksuell selskap med ei mer "lokal dame". 

 

 

Anonymkode: 5e2f8...189

Dust, du oppfordrer unge jenter til alt dette, sykt trist liv, istedet for å løfte de opp til å søke andre ting. Hun er 17 år, ikke ferdig på videregående en gang, og du har null problem med å sende henne til ulvene. Menneskehandler. 

Anonymkode: 0f62c...799

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dust, du oppfordrer unge jenter til alt dette, sykt trist liv, istedet for å løfte de opp til å søke andre ting. Hun er 17 år, ikke ferdig på videregående en gang, og du har null problem med å sende henne til ulvene. Menneskehandler. 

Anonymkode: 0f62c...799

Du er jo helt ekstrem. Ro ned. TS stilte et spørsmål, og hun fikk et svar. Jeg "sender ingen" noe sted. Lol "sender til ulvene". Om du gidder å lese, så nevnte jeg også noe annet, som heller ikke har noe med sex å gjøre, nemlig Financial Domination. Alt hun trenger til dette er "dominant personlighet". Ingenting mer. 

Det er faktisk du som sender henne til sosial media ulvene, da du foreslo at hun skulle bli "influencer". De fleste av disse slenger tonnevis av bilder av seg selv over nettet i svært små / lettkledde bikinier og andre antrekk - som hele verden kan ronke til og du beskylder meg for å "være slem" med mine forslag, haha. Morsom du. Flere kjente, norske influencere var rundt 17 - 18 da de begynte med "influencing" og lettkledde bilder. Og dette er altså forslaget ditt som du legger opp til. 

Jeg gidder ikke engang å kommentere noe så sykt, der du kaller meg for "menneskehandler". Det finnes en haug med artikler rundt sugar dating. Det er bare å google det. Det er ikke akkurat noe "revolusjonerende" jeg har nevnt. 

Aftenposten hadde en artikkel rundt dette temaet nå nylig, den 15.mars, altså for drøye 3 uker siden.

https://www.aftenposten.no/a-magasinet/i/GGbXyx/sofie-24-tjener-30000-i-maaneden-paa-aa-date-eldre-rike-menn

Som du ser av artikkelen, så er det rundt 100.000 som driver med dette i Norden.

 

 

Anonymkode: 8a173...d9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2020 den 15.58, AnonymBruker skrev:

Du vil altså at en kjekk mann skal gi deg masse penger, men uten å ha sex med deg. Det høres jo ut som en bra deal for deg, men det høres jo og helt urealistisk ut. Spesielt nå som økonomien går rett til helvete.

Anonymkode: 20a26...d16

Selfølgelig har jeg tenkt å ha sex med han! Er jo nettopp derfor han må være kjekk - TS

Anonymkode: 348fb...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...