Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fin fyr på tinder rett etter jul og har vært sammen en god del på kveldstid. Altså har jeg tenkt at vi er ff.  Ble litt forvirra av han da han har vært en del av og på i interesse,så sendte han mld og spurte hva han ville med dette. Fikk til svar at det var flott som det er nå. Ok,jeg har det også flott som det er nå så helt greit, selv om jeg nok liker han veldig godt.

Jeg gikk litt lei for to,tre uker sider og dabbet av med meldingene mine og åpnet tinder igjen. Han kom selvfølgelig opp som forslag på nytt. Etter det så har han vært helt rar,sender masse meldinger og spør om jeg er med mannfolk hvis jeg gjør noe (på en humoristisk måte),sender meg hjertegifs,blitt mer åpen og er veldig på med å møtes. Så plutselig kan det gå en dag før han svarer på meldinger,går ikke og ser hva jeg har skrevet selv om han er online og svarer kort.

Altså,jeg skjønner ikke greia og blir seriøst lei igjen samtidig som jeg blir kjempeglad av  den økende oppmerksomheten hans.

Men hva betyr alt dette?! 

Anonymkode: 24e7e...013

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han driver og hekter deg, en player.Tauer deg inn igjen når du ser ut til å forsvinne og blir tydeligvis helt svett hvis du kommer for nær...😕

Anonymkode: a9868...fd9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke involver deg mer i noen som oppfører seg sånn. Hvis det skulle være dere hadde det skjedd allerede. Stol på det du tenkte da du gjenopprettet tinder og fortsett der.

Anonymkode: ff2d5...725

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja,han er nok kanskje en player. 

Jeg er fremdeles på tinder og skal fortsette med det,har to dater forran meg etter denne krisen og nå skal jeg iallefall dra på de med god samvittighet!! Takk for svar!

TS

Anonymkode: 24e7e...013

AnonymBruker
Skrevet

Det er som å lese megselv. Jeg har akkurat klart å løsrive meg fra en sånn fyr/et sånt forhold. Fikk følelser for han. Jeg var så hekta på han og det var så vanskelig å komme ut av det. Vi «holdt på» i ca. to(!) år. Av og på, frem og tilbake. Det på tross av at han vet at jeg fikk/hadde (fortsatt har) følelser for han. Han fikk følelser for meg til slutt men ikke sterke nok til å kunne være i et forhold med meg. Hvis det gir mening i det hele tatt. Så vær forsiktig! Og ikke ha forhåpninger❤️ 

Anonymkode: 5785d...57d

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er som å lese megselv. Jeg har akkurat klart å løsrive meg fra en sånn fyr/et sånt forhold. Fikk følelser for han. Jeg var så hekta på han og det var så vanskelig å komme ut av det. Vi «holdt på» i ca. to(!) år. Av og på, frem og tilbake. Det på tross av at han vet at jeg fikk/hadde (fortsatt har) følelser for han. Han fikk følelser for meg til slutt men ikke sterke nok til å kunne være i et forhold med meg. Hvis det gir mening i det hele tatt. Så vær forsiktig! Og ikke ha forhåpninger❤️ 

Som å lese om meg selv. Det er en hekt og ikke forelskelse. Kan sammenlignes som avhengighet det er samme ting som skjer ved annen avhengighet. Unngå å havne der. Fortsett på tinder. Gå på date. Hvis du vil ha han av og på fyren ..så still krav.. vil han ha deg får bli sammen med deg eller dra. 
Jeg er i fasen at jeg ikke har fra han på 3 uker og det kjennes godt. Har ikke vært på noen

da ingen har fristet. Hver gang du tenker på han ikke tenk på det fine. Kun det som såret deg mest.
Lykke til❤️

Anonymkode: bbded...33f

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Som å lese om meg selv. Det er en hekt og ikke forelskelse. Kan sammenlignes som avhengighet det er samme ting som skjer ved annen avhengighet. Unngå å havne der. Fortsett på tinder. Gå på date. Hvis du vil ha han av og på fyren ..så still krav.. vil han ha deg får bli sammen med deg eller dra. 
Jeg er i fasen at jeg ikke har fra han på 3 uker og det kjennes godt. Har ikke vært på noen

da ingen har fristet. Hver gang du tenker på han ikke tenk på det fine. Kun det som såret deg mest.
Lykke til❤️

Anonymkode: bbded...33f

Det var nok litt av begge deler for min del :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...