Gå til innhold

Anime tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke sett så mye anime de siste årene, og kunne tenkt meg å starte igjen:) Har sett så utrolig mye forskjellig så er liksom ikke en sjanger som jeg kan sortere på, andre serier har jeg falt av en stund av ulike årsaker.

Ting jeg har sett og likt i større eller mindre grad:

Sailor Moon(både den klassiske og den nye). Fenger nok mest fordi det var mitt første møte med anime, så det dubbet på svensk på TV. Grøss :fnise:

Death Note

Inuyasha

Rurouni Kenshin

Full Metal Alchemist(Orignale og Brotherhood)

Say I love you(eneste rene romanse-serien jeg har likt)

Naruto(datt av litt inn i Shippuden, ble for mye stirring tror jeg:P)
Bleach(datt av etter de reddet Rukia, tror archene ble for lange eller noe)

Claymore

One Punch Man(greit)

Little Witch Academica

Begynte på My Hero Academica men er ikke ferdig samtidig som jeg ikke anser meg som at jeg har falt av.

Vet ikke om disse to teller: Oban star Racers og Last airbender likte jeg godt.

Så deler av Fairy Tail men datt fort av der og, litt for lite substans tror jeg. Sikkert mange jeg ikke kommer på også, eller som jeg har sett deler av.

Ikke si One piece:P
 

Anonymkode: cc904...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fruits Basket ❤️

Jeg vet ikke hvorfor jeg er så glad for den, men jeg blir litt tårevåt for hver episode. Jeg abonnerer på Crunchyroll hvor man finner flunst av anime.

Netflix har også en del. Der er det blant annet Beastars og forskjellige serier innen "Fate" som vi har pløyd oss igjennom.
Kabaneri fant jeg som både serie og langfilm mellom Netflix og Crunchyroll. En slags krysning mellom zombier og vampyrer med en japansk vri.

The Ancient Magus' Bride kan være litt hjerterå, men god.

Lo godt gjennom The Seven Deadly Sins og håper Netflix kommer med sesong 3 snart.

"Erased" var også veldig god hvor han hopper tilbake i tid til yngre seg for å redde en klassevenninne.
"Orange" handler om det å angre og leve med det, men alikevel gjøre noe med det. Den var veldig fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Erased!

Anohana

The Seven Deadly Sins

GunZ

Ergo Proxy

Parasyte

5 minutter siden, Emmelise skrev:

Erased" var også veldig god hvor han hopper tilbake i tid til yngre seg for å redde en klassevenninne.

Enig!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Parasyte
Attack on titan
Hunter x Hunter
Steinsgate
Bleach
One Piece

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Uten at jeg har sett noen av de du nevner, TS, så burde CowboyUuUu Bibupppppiuuu være på den listen din.  Samurai Champlooooo, Shiguruuuuuuuuui, og Berserk også :Nikke:

Edit. Og spøkelset i skallet :opplyser:

Endret av Beeblebrox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Beeblebrox skrev:

Uten at jeg har sett noen av de du nevner, TS, så burde CowboyUuUu Bibupppppiuuu være på den listen din.  Samurai Champlooooo, Shiguruuuuuuuuui, og Berserk også :Nikke:

Edit. Og spøkelset i skallet :opplyser:

Samurai Champloo er min favorittanime noensinne! :hjerter: Cowboy Bebop er på en god andreplass.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så interessert i anime lenger nå, men hallo! Sailor Moon dubbet på svensk på TV4 var jo fantastisk, savner det skikkelig! Hadde glatt sett på det i dag. "Månprismaaa, förvandla mig!"

Anonymkode: 70d12...90f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...