Pinkpanther Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Vi har datet i mange måneder. For tiden kan vi ikke treffes, pga h*n sitter i isolasjon. Men h*n sier at h*n liker meg, er glad i meg og at h*n kan forestille seg oss sammen. Sier samtidig HVIS h*n får slike følelser. Dette forvirrer meg. Jeg ønsker gjerne at vi skal prøve å bli seriøse, som i et offentlig forhold. Eksklusive. Hvordan kan jeg spørre om dette uten å virke skremmende? Eller bare vente å se? Jeg har lite erfaring med slikt, er redd for å tråkke feil. Jeg selv er stormforelsket, og syntes egentlig h*n burde vite til nå hva h*n vil.
Friendss Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 eksen spurte rett ut, hva er vi? ble opp til meg å svare da, men vi var mye sammen og åpne om at vi likte hverandre, og da falt veldig naturlig. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 Akkurat nå, Friendss skrev: hva er vi? H*n er eksen din Anonymkode: 18f89...a72
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 Vent til dere møtes før du snakker om slikt. Anonymkode: cc0b1...309
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 Lurer du på noe så spør rett ut, svaret vil bli det samme uansett hvor lenge du nå venter. Anonymkode: 91b4e...e85 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #6 Skrevet 8. april 2020 Jeg ville kanskje unngått ord som ekslusiv og seriøs, det høres litt fjortis ut. Ellers enig med den over, kan like godt spørre nå, og du trenger ikke pakke det inn. Hvis du vil være kjæreste, så si det. Anonymkode: 2c07f...0c8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #7 Skrevet 8. april 2020 HVIS han får følelser? Da har han ikke følelser for deg. Ikke etter mange mnd, da er du ventepølse. Anonymkode: 95f84...c68 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #8 Skrevet 8. april 2020 Tro meg når jeg sier dette; bruker hen ord som "hvis" så er det ikke tiden for å høre om man er ekslusive. Vokt hjertet ditt istedenfor. Anonymkode: 9883d...7cd 1
Gjest rains of castamere Skrevet 8. april 2020 #9 Skrevet 8. april 2020 Hvor mange måneder snakker vi om? Folk er forskjellige, så klart, men hvis det har gått lang tid og vedkommende ikke er sikker er ikke det et godt tegn. Det er uansett lite vits i å gå rundt grøten. Spør. Trenger ikke å være en heftig samtale om fremtiden. Som foreslått over bør "hva er vi?" være nok til at du får svar på det du lurer på.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #10 Skrevet 8. april 2020 På 7.4.2020 den 23.23, Pinkpanther skrev: Vi har datet i mange måneder. For tiden kan vi ikke treffes, pga h*n sitter i isolasjon. Men h*n sier at h*n liker meg, er glad i meg og at h*n kan forestille seg oss sammen. Sier samtidig HVIS h*n får slike følelser. Dette forvirrer meg. Jeg ønsker gjerne at vi skal prøve å bli seriøse, som i et offentlig forhold. Eksklusive. Hvordan kan jeg spørre om dette uten å virke skremmende? Eller bare vente å se? Jeg har lite erfaring med slikt, er redd for å tråkke feil. Jeg selv er stormforelsket, og syntes egentlig h*n burde vite til nå hva h*n vil. Ikke spør han om å være eksklusiv. Du sier du ligger ikke med andre og forventer det samme tilbake. For meg, gjelder det om en jeg dater, men også om det hadde kun vært seksuell relasjon. Om han ikke ønsker det, uavhengig av hvilken grunn, så må du tenke om dette er noe for deg. Anonymkode: 4e74f...0ce
Rosatoast Skrevet 9. april 2020 #11 Skrevet 9. april 2020 På 7.4.2020 den 23.23, Pinkpanther skrev: Vi har datet i mange måneder. For tiden kan vi ikke treffes, pga h*n sitter i isolasjon. Men h*n sier at h*n liker meg, er glad i meg og at h*n kan forestille seg oss sammen. Sier samtidig HVIS h*n får slike følelser. Dette forvirrer meg. Jeg ønsker gjerne at vi skal prøve å bli seriøse, som i et offentlig forhold. Eksklusive. Hvordan kan jeg spørre om dette uten å virke skremmende? Eller bare vente å se? Jeg har lite erfaring med slikt, er redd for å tråkke feil. Jeg selv er stormforelsket, og syntes egentlig h*n burde vite til nå hva h*n vil. Høres ut som at han bruker deg for sex. Han har ikke følelser for deg, rett og slett. Håper du ser det selv, hvis du leser hva du har skrevet èn gang til, og vær objektiv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå