AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Hei, jeg er ei jente på 15 år. Jeg gruer meg alltid til jeg skal sove, fordi hver natt, så drømmer jeg om at jeg blir kidnappet, eller bare å bli tatt fra familien min, så blir jeg torturert. Hver morgen når jeg våkner, begynner tårene og fosse, det samme gjør de før jg legger meg, fordi jeg gruer meg så mye til det skal skje igjen. Har noen tips til hvordan man kan slutte å ha vonde drømmer? eller hvordan man kan slutte å drømme? Anonymkode: a9c97...034
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Når påskeferien er over syns jeg du skal prøve å få tak i helsesøster på skolen, i mellomtiden kan du snakke med foreldrene dine om dette❤️ Det finnes også hjelpetelefoner og hjelpe-chatter hvor du kan få god hjelp, de er nok mer nyttige enn dette forumet! Anonymkode: dca37...3a7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 Du er like gammel som min datter. Og som mor så hadde jeg satt veldig stor pris på at du ville ha fortalt det. Hadde selv mye tanker og drømmer i din alder. Det hjelper å få snakket om det ❤️ Anonymkode: 7d3ab...23d
Silva Pluvialis Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 Så vondt 💔 Har du opplevd noe traumatisk?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #5 Skrevet 8. april 2020 9 timer siden, Gorilla skrev: Så vondt 💔 Har du opplevd noe traumatisk? nei Anonymkode: a9c97...034
Gjest Heartgirl Skrevet 8. april 2020 #6 Skrevet 8. april 2020 Huff da ❤️ Det hørtes ikke noe særlig ut ❤️ Håper du kan få hjelp for dette, for søvn er viktig for å fungere i hverdagen.
Sunnys Skrevet 8. april 2020 #7 Skrevet 8. april 2020 For en vond drøm. Det er mye som skjer med kroppen din nå i puberteten både med tanker og følelser. Da er det normalt å drømme mye og også ha litt mareritt. Men du har samme type mareritt? du begynner å bli stor, kanskje er du redd for framtiden? At du om noen år skal løsrive deg fra foreldrene dine? det er ikke alltid en drøm handler om selve drømmen, men det er ofte dyptliggende. hvis dette vedvarer bør du snakke med foreldrene dine om det og gjerne helsesøster på skolen. ønsker deg masse lykke til ❤️ hadde forresten lik drøm da jeg var ungdom og mindre også. At jeg ble kiddnappet og bortført. Grusomt 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå