AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Det var intenst og lidenskapelig. Jeg har aldri følt noe slikt før. Likevel var timingen en bit@*# og det tok slutt. Det ble en uheldig avslutning og han frøs meg ut. Jeg er redd at det ble for mye for ham å takle en utfordring allerede syv uker inn i relasjonen (da han også nylig var ute av et forhold). Når jeg ser ham ute, tør jeg ikke gå bort til ham i frykt for å bli avvist nok en gang. Han kommer selvsagt heller ikke bort, men han ser alltid på meg og følger med hvor jeg er. Nå tror jeg han dater ei anna ei, så å strekke meg ut til ham nå vil være helt feil. Men den dragningen mellom oss er noe jeg aldri før har opplevd. Går det i det hele tatt an å få ham til å bli interessert i meg igjen? I tilfelle, hva kan jeg gjøre for å bidra til det? Vi kommer til og treffes igjen om et par måneder på et felles arrangement... Jeg vil at han skal få positive assosiasjoner til meg igjen. Anonymkode: 62d8b...b3a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 Ja det tror jeg ved å ikke ta kontakt med han. La han være i fred. Kan ta 2-3-4 mnd men ja de har en tendens til å dukke opp igjen. Anonymkode: 37427...b9d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå