AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #21 Skrevet 8. april 2020 Siste heksebrenning i Norge var Johanne Nielsdatter i 1695 i Kvæfjord. Hun var heks fordi hun henga seg djevelen, skulle ha fått diabolsk assistanse og kraft fra en demon. Med sine trolldomskunster tilsto Johanne å ha omkommet 4 personer og skadet en hel del andre på helbred og lemmer. Johannes djevelarbeid ble koblet sammen med ulykker til sjøs. Johanne ble bundet fast til en påle på bålet og brent levende. Anonymkode: 42965...3be
Honey Dew Skrevet 8. april 2020 #22 Skrevet 8. april 2020 3 timer siden, Conal skrev: En "heks" er ganske enkelt en kvinne med paranormale krefter og evner. De kan bruke det til det gode eller på mørke onde måter. Hva vi kaller "trolldom" er unektelig sant og ekte. De TRODDE at disse kvinnene drev med trolldom, men det gjorde de ikke. De var helt vanlige kvinner. 3
Conal Skrevet 8. april 2020 #23 Skrevet 8. april 2020 5 minutter siden, Honey Dew skrev: De TRODDE at disse kvinnene drev med trolldom, men det gjorde de ikke. De var helt vanlige kvinner. Noen var helt vanlige ja, noen ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #24 Skrevet 8. april 2020 1 minutt siden, Conal skrev: Noen var helt vanlige ja, noen ikke. Fint hvis forteller mer, hvis noen ikke var vanlige, hva var de da? tenker du på personlighetforstyrrelser? Anonymkode: 4abc3...4c6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #25 Skrevet 8. april 2020 Noen stjerneadvokater i USA har leid inn hekser og brukt svart magi for å vinne saken Law of attraction er vel også en veldig mild form for magi. Det går an å påvirke energi Anonymkode: 3efd3...a17 2
Conal Skrevet 8. april 2020 #26 Skrevet 8. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fint hvis forteller mer, hvis noen ikke var vanlige, hva var de da? tenker du på personlighetforstyrrelser? Anonymkode: 4abc3...4c6 De hadde paranormale krefter og evner. 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #27 Skrevet 8. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen stjerneadvokater i USA har leid inn hekser og brukt svart magi for å vinne saken Law of attraction er vel også en veldig mild form for magi. Det går an å påvirke energi Anonymkode: 3efd3...a17 WTF? Anonymkode: bc106...78e 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #28 Skrevet 8. april 2020 1 minutt siden, Conal skrev: De hadde paranormale krefter og evner. Hjelpes. Anonymkode: bc106...78e 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #29 Skrevet 8. april 2020 16 minutter siden, Conal skrev: De hadde paranormale krefter og evner. Takk for svar, får lese mer om dette. Anonymkode: 4abc3...4c6 1
Honey Dew Skrevet 8. april 2020 #30 Skrevet 8. april 2020 30 minutter siden, Conal skrev: De hadde paranormale krefter og evner. Neida. 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #31 Skrevet 8. april 2020 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Neida. Da er vi uenig her også da😄 Anonymkode: bc106...78e
Conal Skrevet 8. april 2020 #32 Skrevet 8. april 2020 4 minutter siden, Honey Dew skrev: Neida. Yup. Paranormale krefter og evner er en ekte ting og det er alt en "heks" drev med. Den vitenskapelige dataen for paranormale evner er enorm i dens volum, og i meta-analyse unektelig. Det historiske beviset er også enormt. Men det største beviset er fra direkte erfaring. Jeg har hatt evner til å manipulere energi før, helt nøktern. Jeg kunne absorbere energi inn i kroppen min fra bokstavelig talt hva som helst og gi ut energi til egentlig hva og hvem jeg ville. På det tidspunktet var kroppen min bokstavelig talt en form for ren energi.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #33 Skrevet 8. april 2020 Akkurat nå, Conal skrev: Yup. Paranormale krefter og evner er en ekte ting og det er alt en "heks" drev med. Den vitenskapelige dataen for paranormale evner er enorm i dens volum, og i meta-analyse unektelig. Det historiske beviset er også enormt. Men det største beviset er fra direkte erfaring. Jeg har hatt evner til å manipulere energi før, helt nøktern. Jeg kunne absorbere energi inn i kroppen min fra bokstavelig talt hva som helst og gi ut energi til egentlig hva og hvem jeg ville. På det tidspunktet var kroppen min bokstavelig talt en form for ren energi. Kan jeg som skal på tinder date hekse på stå kuk ? 😉 Anonymkode: bc106...78e 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #34 Skrevet 8. april 2020 Så mange tråder om overnaturlige ting det har kommet de siste ukene. Er det koronakarantenen folk ikke tåler? Anonymkode: 91e41...34a 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #35 Skrevet 8. april 2020 12 minutter siden, Conal skrev: Yup. Paranormale krefter og evner er en ekte ting og det er alt en "heks" drev med. Den vitenskapelige dataen for paranormale evner er enorm i dens volum, og i meta-analyse unektelig. Det historiske beviset er også enormt. Men det største beviset er fra direkte erfaring. Jeg har hatt evner til å manipulere energi før, helt nøktern. Jeg kunne absorbere energi inn i kroppen min fra bokstavelig talt hva som helst og gi ut energi til egentlig hva og hvem jeg ville. På det tidspunktet var kroppen min bokstavelig talt en form for ren energi. Kom med noen vitenskapelige kilder på denne påstanden. Anonymkode: c0940...5b3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #36 Skrevet 8. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så mange tråder om overnaturlige ting det har kommet de siste ukene. Er det koronakarantenen folk ikke tåler? Anonymkode: 91e41...34a Det er de samme personene som spammer ned forumet og det startet rundt den samme tiden som karantenen trådde i kraft. Anonymkode: c0940...5b3 1
wintergirl Skrevet 8. april 2020 #37 Skrevet 8. april 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen stjerneadvokater i USA har leid inn hekser og brukt svart magi for å vinne saken Law of attraction er vel også en veldig mild form for magi. Det går an å påvirke energi Anonymkode: 3efd3...a17 Interessant. Kan du fortelle mer om det? 1
Honey Dew Skrevet 8. april 2020 #38 Skrevet 8. april 2020 45 minutter siden, Conal skrev: Yup. Paranormale krefter og evner er en ekte ting og det er alt en "heks" drev med. Den vitenskapelige dataen for paranormale evner er enorm i dens volum, og i meta-analyse unektelig. Det historiske beviset er også enormt. Men det største beviset er fra direkte erfaring. Jeg har hatt evner til å manipulere energi før, helt nøktern. Jeg kunne absorbere energi inn i kroppen min fra bokstavelig talt hva som helst og gi ut energi til egentlig hva og hvem jeg ville. På det tidspunktet var kroppen min bokstavelig talt en form for ren energi. Nei, det er ingen ekte ting. Tror man på slikt, er man på samme nivået som de som jaget hekser før i tiden.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #39 Skrevet 8. april 2020 Okkultisme er selvsagt helt reelt. Ta Durek f.ex., han er en ekte heks, og ikke en hvit en. Anonymkode: 40c9b...7a4 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #40 Skrevet 8. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okkultisme er selvsagt helt reelt. Ta Durek f.ex., han er en ekte heks, og ikke en hvit en. Anonymkode: 40c9b...7a4 Og han er sammen med en som har drevet "engleskole"......... to alen av samme stykke. Anonymkode: 8f895...1ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå