Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siste heksebrenning i Norge var Johanne Nielsdatter i 1695 i Kvæfjord. Hun var heks fordi hun henga seg djevelen, skulle ha fått diabolsk assistanse og kraft fra en demon. Med sine trolldomskunster tilsto Johanne å ha omkommet 4 personer og skadet en hel del andre på helbred og lemmer. Johannes djevelarbeid ble koblet sammen med ulykker til sjøs. Johanne ble bundet fast til en påle på bålet og brent levende.

Anonymkode: 42965...3be

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Conal skrev:

En "heks" er ganske enkelt en kvinne med paranormale krefter og evner. De kan bruke det til det gode eller på mørke onde måter. Hva vi kaller "trolldom" er unektelig sant og ekte. 

De TRODDE at disse kvinnene drev med trolldom, men det gjorde de ikke. De var helt vanlige kvinner.

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Honey Dew skrev:

De TRODDE at disse kvinnene drev med trolldom, men det gjorde de ikke. De var helt vanlige kvinner.

Noen var helt vanlige ja, noen ikke. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Conal skrev:

Noen var helt vanlige ja, noen ikke. 

Fint hvis forteller mer, hvis noen ikke var vanlige, hva var de da? tenker du på personlighetforstyrrelser?

Anonymkode: 4abc3...4c6

AnonymBruker
Skrevet

Noen stjerneadvokater i USA har leid inn hekser og brukt svart magi for å vinne saken

Law of attraction er vel også en veldig mild form for magi. Det går an å påvirke energi

Anonymkode: 3efd3...a17

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint hvis forteller mer, hvis noen ikke var vanlige, hva var de da? tenker du på personlighetforstyrrelser?

De hadde paranormale krefter og evner. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen stjerneadvokater i USA har leid inn hekser og brukt svart magi for å vinne saken

Law of attraction er vel også en veldig mild form for magi. Det går an å påvirke energi

WTF?

Anonymkode: bc106...78e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Conal skrev:

Hjelpes. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Conal skrev:

Takk for svar, får lese mer  om dette.

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, Conal skrev:

Neida.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Neida.

Da er vi uenig her også da😄

Skrevet
4 minutter siden, Honey Dew skrev:

Neida.

Yup. Paranormale krefter og evner er en ekte ting og det er alt en "heks" drev med. Den vitenskapelige dataen for paranormale evner er enorm i dens volum, og i meta-analyse unektelig. Det historiske beviset er også enormt. 

Men det største beviset er fra direkte erfaring. Jeg har hatt evner til å manipulere energi før, helt nøktern. Jeg kunne absorbere energi inn i kroppen min fra bokstavelig talt hva som helst og gi ut energi til egentlig hva og hvem jeg ville. På det tidspunktet var kroppen min bokstavelig talt en form for ren energi. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Conal skrev:

Yup. Paranormale krefter og evner er en ekte ting og det er alt en "heks" drev med. Den vitenskapelige dataen for paranormale evner er enorm i dens volum, og i meta-analyse unektelig. Det historiske beviset er også enormt. 

Men det største beviset er fra direkte erfaring. Jeg har hatt evner til å manipulere energi før, helt nøktern. Jeg kunne absorbere energi inn i kroppen min fra bokstavelig talt hva som helst og gi ut energi til egentlig hva og hvem jeg ville. På det tidspunktet var kroppen min bokstavelig talt en form for ren energi. 

Kan jeg som skal på tinder date hekse på stå kuk ? 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så mange tråder om overnaturlige ting det har kommet de siste ukene. Er det koronakarantenen folk ikke tåler? 

Anonymkode: 91e41...34a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Conal skrev:

Kom med noen vitenskapelige kilder på denne påstanden.

Anonymkode: c0940...5b3

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så mange tråder om overnaturlige ting det har kommet de siste ukene. Er det koronakarantenen folk ikke tåler? 

Anonymkode: 91e41...34a

Det er de samme personene som spammer ned forumet og det startet rundt den samme tiden som karantenen trådde i kraft.

Anonymkode: c0940...5b3

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant. Kan du fortelle mer om det?

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, Conal skrev:

Nei, det er ingen ekte ting. Tror man på slikt, er man på samme nivået som de som jaget hekser før i tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Okkultisme er selvsagt helt reelt. Ta Durek f.ex., han er en ekte heks, og ikke en hvit en.

Anonymkode: 40c9b...7a4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okkultisme er selvsagt helt reelt. Ta Durek f.ex., han er en ekte heks, og ikke en hvit en.

Anonymkode: 40c9b...7a4

Og han er sammen med en som har drevet "engleskole"......... to alen av samme stykke. 

Anonymkode: 8f895...1ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...