Gå til innhold

Birkenstock

Selmas sang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå bryr jeg meg ikke så mye om hva som er hot eller not, bare så det er sagt.

De er gode å gå i ja. Men jeg trengte en del tid på å gå de inn, i starten var de ikke gode. Bruker de på jobb, der det er flisgulv og i motsetning til når jeg har andre sko så blir jeg ikke vond eller sliten i beina når jeg går med Birkenstock.

Anonymkode: 3d6b3...396

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er avhengig, har brukt dem i 24 år, hver dag hjemme. Bryr meg ikke om hot or not.

Anonymkode: ca46c...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker not. For min del ville jeg lyttet til de over her om jeg hadde en jobb e.l hvor de ville vært skrekkelig praktiske, og hvis ikke styrt unna. Men så passer de jo heller ikke min stil da, kan jo hende du rocker dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker de. Arvet et par fra mormoren min, som var kjempe gamle. Kjøpte nytt par i fjor, og de er super behagelige, og ganske kule.

Anonymkode: 79572...72b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke fint, men praktisk som andre lignende sko når en bare skal rett utenfor boligen. Aldri synest de var gode da. De er så harde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de er hot vet jeg ikke, men synes de er fine og behagelig å gå i. Har hatt hvite i mange år men kjøpte lysebrune nå sist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker både på jobb og hjemme. Synes de er Veldig gode å gå i. De jeg har hjemme er sommerlige med sånn mellom tærne. Litt finere enn de jeg bruker på jobb som serier ut som helsesko. Er nok veldig å ta i å kalle dem hot, men de slår mange andre lettvinte sko i utseende og komfort.

Anonymkode: d29ef...23c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke veldig hot, men sosialt akseptert er de. Flere rundt min alder (i tidlig 20-årene) sprader rundt i dem i sommerhalvåret - meg selv inkludert. Jeg bruker de ikke så ofte som jeg kan, men det er deilig å ha på seg noe som er lett å få på/av. 

Anonymkode: 4589f...95e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes Birkenstock er kule og veldig behagelig å gå med, bruker de også på jobb. 

Proenza Schouler Bircenstock Arizona er på ønskelisten.:)

Anonymkode: 84392...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Not

Jeg er gammel nok til at jeg først og fremst forbinder Birkenstock med helsepersonell og med gamle kjerringer med hovne ben og ødelagte føtter. Kan ikke fatte og begripe at noe så lite kledelig har blitt mote. 

Anonymkode: 55349...fa1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Birkenstock har mange kule modeller og ikke bare de kjedelige man ofte forbinder med helsepersonell. Jeg har totalt 7 ulike par og jeg digger dem. Har bare 2 par like de helsepersonell bruker, men i spreke farger.

Anonymkode: 5efe6...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har 1 par, ønsket å bruke dem til komfortable allround-sko på sommer. De er ubehagelige og jeg får gnagsår oppå foten av det grove litt tørre læret på undersiden av reimene. Som en superskrubb. Vet ikke om det vil la seg løse.

Anonymkode: f4d0c...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er visst hotte, og jeg har et par, men jeg synes ikke det er noe gode å gå med. Jeg fatter ikke at folk synes de er så behagelige. Jeg synes de er tunge og klumpene. Foretrekker å ha andre ting på bena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det helsesandaler. Akkurat som at Hunter støvler er nettopp gummistøvler. 

Ja, jeg har mange par selv, men jeg tror går ikke rundt å tror det er hot greie. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par hvite med kun en rem over vristen med hvit såle, disse brukes på sommeren. Og et par sorte klassiske. Hot ør not - jeg bryr meg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes selv ikke de er direkte pene, men de har jo blitt veldig "hot" de siste årene og helt sosialt akseptert også med kjoler og slikt. Helt vanlig sommerfottøy mener altså jeg. Bruker de som sandaler, har også et par som tøfler inne.

Anonymkode: 75eb5...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...