Gå til innhold

Han kommer bare annenhver gang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han blir fort stiv og er glad i sex, og jeg vet at han tenner på meg. Men ofte kommer han ikke likevel. Han er snart 38, men det har visst alltid vært sånn. Noen som har opplevd det samme? Det gjør jo egentlig ikke noe, vi har kjempebra sex, men klarer ikke å ikke tenke på det litt likevel. Noen som kan hjelpe meg til å slutte å fundere? Vi har bare vært sammen i et halvt år.

Anonymkode: d5aea...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje sexen blir for langvarig? Holder det på for lenge kan det for mange menn bli umulig å komme. Tenningen går ned og det hele blir litt mekanisk bare.

Anonymkode: 032c7...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje sexen blir for langvarig? Holder det på for lenge kan det for mange menn bli umulig å komme. Tenningen går ned og det hele blir litt mekanisk bare.

Anonymkode: 032c7...1c3

Det rare er at tenningen ikke virker å gå ned, han er fortsatt knallhard.

TS

Anonymkode: d5aea...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det rare er at tenningen ikke virker å gå ned, han er fortsatt knallhard.

TS

Anonymkode: d5aea...c42

Tenkte mer på tenning som i det mentale. Den er på topp når penetreringen starter, så går den nedover for hvert minutt det varer. Har han ikke kommet innen rimelig tid blir det kanskje ikke mulig. Jeg er mann, og slik er det for meg nemlig. Jeg øvde en periode på å holde ut lenge, men resultatet ble bare at sexen etter ei stund ble intetsigende for meg og jeg kom ikke. Men jeg var hard da, akkurat som han

Anonymkode: 032c7...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også sammen med en som har problemer med å komme. Han gir meg mange orgasmer, mye bedre enn hva jeg har fått med andre, men selv så kommer han sjelden under sex. Han betrygger meg på at det ikke har med meg å gjøre, og han advarte meg om dette allerede før vi hadde sex første gangen, men jeg skulle så klart gjerne ha sett han få samme nytelse som jeg får. Ikke det at han ikke nyter sex, det både ser og merker jeg at han gjør, men jeg skulle ønske han også kunne nå klimaks. 

Anonymkode: 98cbb...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte mer på tenning som i det mentale. Den er på topp når penetreringen starter, så går den nedover for hvert minutt det varer. Har han ikke kommet innen rimelig tid blir det kanskje ikke mulig. Jeg er mann, og slik er det for meg nemlig. Jeg øvde en periode på å holde ut lenge, men resultatet ble bare at sexen etter ei stund ble intetsigende for meg og jeg kom ikke. Men jeg var hard da, akkurat som han

Anonymkode: 032c7...1c3

Ok, men er det noe jeg kan gjøre? Hvorfor mistet du tenningen? Nå fikk jeg dårlig følelse her, på at det er min skyld :( 

TS

Anonymkode: d5aea...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må jo spørre hva som må til da?

Skal min ff komme, må jeg virkelig ta imot hardt og brutalt, han er stor, og godt er det ikke 😅 

Evt kan jeg runke han veldig hardt og raskt. Ta i mer enn jeg tror er godt.

Og vi må holde på lenge før det 😛

Halvtime pluss pluss

alt over timen er favoritten.

kommunikasjon og kreativitet er tingen.

Anonymkode: e50ce...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, men er det noe jeg kan gjøre? Hvorfor mistet du tenningen? Nå fikk jeg dårlig følelse her, på at det er min skyld :( 

TS

Anonymkode: d5aea...c42

Det er ikke ditt ansvar at han skal få orgasme. For min del handler det om at penetreringen ikke blir for langvarig, men det er jo ikke sikkert det er slik for han. Hvis det er tilfelle kan du jo si at det ikke trenger vare så lenge hver gang?

Anonymkode: 032c7...1c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke ditt ansvar at han skal få orgasme. For min del handler det om at penetreringen ikke blir for langvarig, men det er jo ikke sikkert det er slik for han. Hvis det er tilfelle kan du jo si at det ikke trenger vare så lenge hver gang?

Anonymkode: 032c7...1c3

Men de gangene han kommer holder vi jo ikke på særlig lenge. Men kanskje han trenger mer oppvarming? For han kommer hver gang jeg bare suger han. Jeg skal prøve å være mindre ivrig på å sette igang med penetreringen.

TS

Anonymkode: d5aea...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de gangene han kommer holder vi jo ikke på særlig lenge. Men kanskje han trenger mer oppvarming? For han kommer hver gang jeg bare suger han. Jeg skal prøve å være mindre ivrig på å sette igang med penetreringen.

TS

Anonymkode: d5aea...c42

Det er et litt interessant problem.  Det kan tenkes at han bruker muskulaturen på et annet vis når han er den aktive parten, og at det ikke blir så lett å trigge utløsningen. Å ligge avslappet på rygg, og bli sugd eller runket,  er en helt annen kroppslig opplevelse.  Men først og fremst legg bort alle tanker om din egen utilstrekkelighet og rolle i det. Det er mannen som eier dette problemet.  

Anonymkode: 342c5...b5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Men de gangene han kommer holder vi jo ikke på særlig lenge. Men kanskje han trenger mer oppvarming? For han kommer hver gang jeg bare suger han. Jeg skal prøve å være mindre ivrig på å sette igang med penetreringen.

TS

Anonymkode: d5aea...c42

Sånn er det med meg og. Om det ikke blir så langvarig kommer jeg, trekker det ut for lenge når jeg et punkt der jeg ikke klarer å komme. Jeg tror det er fordi den mentale tenninga går ned til slutt

Anonymkode: 032c7...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer meg når jeg må holde igjen, langvarig samleie liker jeg ikke. Når man fokuserer på å holde igjen mentalt så klarer jeg til slutt ikke komme.

Derfor er kjappiser eller ikke så lange samleier best..

Anonymkode: 722d8...1c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er et litt interessant problem.  Det kan tenkes at han bruker muskulaturen på et annet vis når han er den aktive parten, og at det ikke blir så lett å trigge utløsningen. Å ligge avslappet på rygg, og bli sugd eller runket,  er en helt annen kroppslig opplevelse.  Men først og fremst legg bort alle tanker om din egen utilstrekkelighet og rolle i det. Det er mannen som eier dette problemet.  

Anonymkode: 342c5...b5b

Tusen takk! Da skal jeg ikke overtenke og bare fortsette å nyte han som han er, for vi har jo veldig bra sex.

TS

Anonymkode: d5aea...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke alle det er så viktig for. Ikke min kjæreste heller. Han kommer, men det er ikke noe problem for ham å være hard og kåt og bare stoppe heller. Tvert imot, noen ganger sier han at han ikke orker mer, er for trøtt, eller gir seg når jeg har kommet. Hos oss er det jeg som blir gretten hvis jeg ikke kommer, men det er fordi jeg kommer så lett. Kommer jeg ikke, så er det ikke hans feil.

Anonymkode: b5edf...73a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel nå, men har tenkt at jeg må akseptere å ikke komme hver gang, særlig hvis det går mindre enn et døgn mellom. Hos meg skyldes det nok kanskje en liten nerveskade, og at jeg gikk på antidepressiva en periode,  noe som faktisk kan gi varige problemer.  Når jeg hører om nedsatt følelse, eller orgasmeproblem hos menn, så tenker jeg med meg selv: har han noensinne gått på antidepressiva?  Ikke alle kobler dette. 

Anonymkode: 342c5...b5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann kommer ikke hver gang heller. Han holder ut lenge stort sett hver gang, går ikke å ha en kjappis med han og det er kjipt🙈 heldigvis godtar han at han ikke kommer å vi kan slutte.. har vært borti de som skal komme uansett, og holder på i timesvis... det er ikke særlig deilig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruker dere kondom? Mange sliter med å komme med kondom.

Anonymkode: a34a1...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...