Quinden Skrevet 19. juni 2005 #1 Skrevet 19. juni 2005 Hei Har i perioder smerter i nyreregionen. Høyt oppe på ryggen, det er ikke uuholdelige smerter, så nyrestein er det ikke, men akkurat som "hodepine" i nyrene :oops: Det kommer og går, men i den siste uken, har det vært nesten hele tiden. Jeg leverte en urinprøve ifjor, da dette begynte, men den viste ikke noe unormalt og legen jeg går til er av den oppfatning at viser ikke blod/urinprøve noe, da er det ingenting galt. Så jeg har ikke gjort noe videre med det. Ellers fungerer jeg ok, nyrebekkenbetennelse har jeg tenkt på også, men jeg har ikke feber og heller ikke smerter ved dobesøk, så... Noen som har peiling...
Gjest pgjest Skrevet 19. juni 2005 #2 Skrevet 19. juni 2005 insister på utredning fra fastlegen din!! tar han deg ikke alvorlig, BYTT LEGE! det er viktig å finne ut av sånne ting, særlig når du har smerter! det er et ganske sikkert tegn på at noe ikke er som det skal!
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2005 #3 Skrevet 19. juni 2005 Jeg tror ikke det er nyrebekkenbetennelse, for tro meg, det kjenner du Jeg synes du skal gå til legen din å få det undersøkt. Jeg sliter også tidvis med smerter i nyrene, men mine er det ingenting galt med. Men får de litt for mye å "gjøre" så sier de i fra Men sjekk det ut du :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå