miss mickey Skrevet 18. juni 2005 #1 Skrevet 18. juni 2005 når typen min fingrer meg får eg faktis vondt, og det er ikke godt i det hele tatt.. han eg e sammen med er ikke dårlig eller noe sånt, han har hatt et veldig aktivt sexliv før meg så det er vel heller meg det er noe i veien med!!! :-? Hva skal eg gjøre? tørr ikke å si ifra fordi eg e redd han tar seg nær av det og at det sårer han... det vil sikkert også gjøre sånn at han ikke tørr å ta intiativet neste gang... trenger svar! :-(
Gjest L@dy in red Skrevet 19. juni 2005 #2 Skrevet 19. juni 2005 :o Har du sex med mannen, så må du også tørre å si det til han. Hvordan ellers får dere forholdet til å fungere? Kommunikasjon er nøkkelen for et godt forhold, og det er nok noe du ikke kommer utenom. Du sier du ikke vil såre ham, vel, er det bedre å ligge å ha det vondt? Husk på at det er måten ting blir lagt frem på som er det avgjørende.Følg hjertet, det kan ikke slå feil. Du kjenner han best.
Kakemonster Skrevet 19. juni 2005 #3 Skrevet 19. juni 2005 Ja men kjære deg! Skal du ligge å ha vondt fordi du ikke vil såre han :o Det er kun du som kan ta ansvar for at du skal få bra sex og den eneste måten å gjøre det på er å fortelle hva du ønsker. Kanskje du ikke er våt nok, kanskje han burde klippe neglene? Hvem vet. Men det er noe dere bør finne ut sammen!
Gjest Catwoman Skrevet 19. juni 2005 #4 Skrevet 19. juni 2005 han eg e sammen med er ikke dårlig eller noe sånt, han har hatt et veldig aktivt sexliv før meg Det der er veldig feil, ikke at jeg tror han er dårlig, men selv om han har hatt mye sex før deg, så betyr ikke det at han gjør alt rett overfor deg. For alle har forskjellige behov, og det som er godt for noen, er ikke godt hos andre. Er ikke sikkert han har vært borti jenter som har akkurat de behovene som du har, og da vet han heller ikke hvordan han skal gjøre det best for deg hvis du ikke sier ifra.
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2005 #5 Skrevet 19. juni 2005 Har han lange negler? Det var grunnen til et par vonde fingringer for min del iallfall, hvis ikke vet jeg ikke!
Pi@ Skrevet 19. juni 2005 #6 Skrevet 19. juni 2005 Du MÅ si ifra. Sex skal ikke være vondt! Er det en ordentlig fyr du har funnet deg, blir han ikke såra eller lei seg for at du sier ifra, bare glad for at han kan gjøre ting godt for kjæresten sin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå