AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Heihei! Jeg har hatt noen kjempe rare drømmer i det siste og klarer ikke å forstå denne i det hele tatt! Det er mange mennesker jeg vet hvem er, men kun et av menneskene som jeg kjenner godt (la oss kalle henne Frida).. resten er mennesker jeg nesten ikke har snakket med eller møtt... Jeg og Frida skulle på fest til en som jeg har snappet såvidt med. Han var den eneste der så jeg og Frida bestemte oss for å rydde til resten av meneskene kom. Mens jeg står å rydder badet kommer Frida løpende til meg og forteller at hun har kysset med han som hadde festen. Jeg går så for å rydde soverommet, hvor det da kommer ei jente jeg har møtt en gang og sier jeg er for full så jeg må legge meg. Da jeg har lagt meg ser jeg at det er en person under dyna. (Dette er da en gutt som jeg tidligere har vært interessert i men ingenting skjedde mellom oss da) han og jeg kysser ganske mye og vi kler av oss. Ingenting mer skjedde, og jeg avbryter det hele for å rydde ferdig på badet. Masse mennesker kommer og festen fortsetter. Festen er over jeg legger meg Våkner av en telefon under dyna i fotenden, sa han kunne legge seg nærmere meg for jeg trodde det fortsatt var den samme gutten som sist. Personen spørr om vi skal ha sex Jeg hører at det er gutt jeg aldri har likt som snakker. (Kjent som en raring her vi bor) Jeg klikker, slår og sparker og kaster han ut av huset... Frida og jeg skulle ta buss hjem dagen etter. Hun spør om vi kunne utsette lunsjen på mandag for du gleda deg til rettsaken var ferdig. Frida ville ikke fortelle meg hvilken rettsak Så roper en bekjent (som ikke var med i drømmen før nå) «er det hu korkdama?» Åsså går en person jeg ikke har sett på mange måneder og heller ikke har snakker med før på bussen og forklarer at «korkdama» har seksuelt trakasert alle som hadde kjøpt brusflasker for de hadde kork på seg... HVA BETYR DETTE TROR DU??? Anonymkode: a09c4...5c4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Det finnes mange nettsider som kan tyder drømmene dine bare med noen stikkord. Prøv heller de. Anonymkode: 9e439...de3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes mange nettsider som kan tyder drømmene dine bare med noen stikkord. Prøv heller de. Anonymkode: 9e439...de3 Jeg har prøvd dette men vanskelig når det er så mange ting... hadde bare vært morro å se hvordan andre tolker drømmen. Ser ikke nødvendigvis etter fasitsvar Anonymkode: a09c4...5c4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 Jeg tolker det som at du har et litt rotete følelsesliv som trenger opprydning. Du er kanskje ensom og/eller sexfrustrert/ lengter etter kjærlighet? Anonymkode: 896c8...591
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå