AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #1 Skrevet 6. april 2020 Hvordan er livet noen år etter slankeoperasjon? Har du hatt komplikasjoner etterpå, eller var det verdt det? Kan du nyte en god middag på restaurant eller drikke deg dritings på festival, eller går ikke dette med lite plass i magen? Ønsker å vite alt! Også fra de som har fått barn etter slankeoperasjonen. Synes det er lite info på nett utenom private sykehus som tilbyr operasjonen. Jeg har fått den godkjent på Aker, men har ikke tatt en avgjørelse enda. Har diabetes, pcos, og vonde ledd grunnet vekta. Hilsen ts, 34 år. Anonymkode: 6ddd6...b16 2
Marye Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 Følger denne, da jeg nok må ty til slankeoperasjon selv 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 2 minutter siden, Marye skrev: Følger denne, da jeg nok må ty til slankeoperasjon selv Det må du nok ikke, få deg litt viljestyrke så ordner du dette. Jeg gikk fra 110kg til 65kg på egenhånd, tenkte i samme bane som deg. Anonymkode: c0f9f...0d9 1
FluffyChix Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 Du fikk svar i den forrige tråden du laget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå