Gå til innhold

Du kan kun velge å dra på konsert med en av disse avdøde artistene

Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

John Lennon. Han var sårbar, ekte, ærlig og åpen som artist og låtene hans har en røff autentisitet. Å ha vært tilstede da han fremførte sangene sine hadde vært stas. Han hadde også en distinktiv stemme som jeg elsker.

Neste på listen er Freddie, han var kanskje ikke like kunstnerisk og "dyp" som Lennon, men han var født til å stå på en scene, han hadde en helt fantastisk tilstedeværelse som få kan matche. Han var en performer i verdensklasse og sangstemmen hans var enestående ❤️

Endret av Paperwall
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Det er for meg litt uklart hvem den antagelig klassiske komponisten er på nest nederste rad og nummer to fra høyre, men jeg velger ham...for da får jeg meg en tidsreise i samme slengen og der vrimler det av andre godsaker jeg også kan oppleve på nært hold...men bare hvis tidsreisemaskinen virker som den skal og får meg tilbake til nåtiden i ett stykke. 

Aha...takk til @Aragorn ll Elessar:tommelopp: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
CorvusCorax skrev (1 minutt siden):

Om David Bowie var på listen hadde jeg valgt ham. ❤️ 

Hadde valgt Chester Bennington/Linkin Park om han var på lista, men det var han ikke så da måtte det bli Johnny Cash. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (6 timer siden):

Om David Bowie var på listen hadde jeg valgt ham. ❤️ 

Jaaa 🤩 helt påtrynet å tenke på at han spilte i hjembyen min uten at jeg var der. Har heldigvis fått med meg Chris Cornell før han takka for seg 😓

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (11 minutter siden):

Jaaa 🤩 helt påtrynet å tenke på at han spilte i hjembyen min uten at jeg var der. Har heldigvis fått med meg Chris Cornell før han takka for seg 😓

Han har spilt i hjembyen min også. Men jeg grep ikke sjansen den gang. 2004. Hvem har du som profilbilde? Ligner litt på Jarvis Cocker. 🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...