Sirah Skrevet 6. april 2020 #41 Del Skrevet 6. april 2020 Freddie Mercury ❤️ Men hadde glatt gått på flere av de andre 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. april 2020 #42 Del Skrevet 6. april 2020 Johnny Cash. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 6. april 2020 #43 Del Skrevet 6. april 2020 Freddie eller Kurt. Vanskelig å velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 6. april 2020 #44 Del Skrevet 6. april 2020 Jim Morrison og The doors. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 7. april 2020 #45 Del Skrevet 7. april 2020 Kurt, Janis eller Amy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 7. april 2020 #46 Del Skrevet 7. april 2020 Tupac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paperwall Skrevet 8. april 2020 #47 Del Skrevet 8. april 2020 (endret) John Lennon. Han var sårbar, ekte, ærlig og åpen som artist og låtene hans har en røff autentisitet. Å ha vært tilstede da han fremførte sangene sine hadde vært stas. Han hadde også en distinktiv stemme som jeg elsker. Neste på listen er Freddie, han var kanskje ikke like kunstnerisk og "dyp" som Lennon, men han var født til å stå på en scene, han hadde en helt fantastisk tilstedeværelse som få kan matche. Han var en performer i verdensklasse og sangstemmen hans var enestående ❤️ Endret 8. april 2020 av Paperwall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 12. januar 2021 #48 Del Skrevet 12. januar 2021 Beethoven 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
burgut Skrevet 12. januar 2021 #49 Del Skrevet 12. januar 2021 Alltid Bob! Hadde bestemt meg før jeg så at han var på listen. Bob Marley ❤️💛💚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleo88 Skrevet 12. januar 2021 #50 Del Skrevet 12. januar 2021 (endret) . Endret 10. mai 2021 av Cleo88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 12. januar 2021 #51 Del Skrevet 12. januar 2021 Kun en? Kunne tenkt meg flere av dem. Men må bli Elvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar 2021 #52 Del Skrevet 12. januar 2021 (endret) Det er for meg litt uklart hvem den antagelig klassiske komponisten er på nest nederste rad og nummer to fra høyre, men jeg velger ham...for da får jeg meg en tidsreise i samme slengen og der vrimler det av andre godsaker jeg også kan oppleve på nært hold...men bare hvis tidsreisemaskinen virker som den skal og får meg tilbake til nåtiden i ett stykke. Aha...takk til @Aragorn ll Elessar! Endret 12. januar 2021 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 12. januar 2021 #53 Del Skrevet 12. januar 2021 Om David Bowie var på listen hadde jeg valgt ham. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. januar 2021 #54 Del Skrevet 12. januar 2021 CorvusCorax skrev (1 minutt siden): Om David Bowie var på listen hadde jeg valgt ham. ❤️ Hadde valgt Chester Bennington/Linkin Park om han var på lista, men det var han ikke så da måtte det bli Johnny Cash. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 12. januar 2021 #55 Del Skrevet 12. januar 2021 CorvusCorax skrev (6 timer siden): Om David Bowie var på listen hadde jeg valgt ham. ❤️ Jaaa 🤩 helt påtrynet å tenke på at han spilte i hjembyen min uten at jeg var der. Har heldigvis fått med meg Chris Cornell før han takka for seg 😓 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 12. januar 2021 #56 Del Skrevet 12. januar 2021 neon_sun skrev (11 minutter siden): Jaaa 🤩 helt påtrynet å tenke på at han spilte i hjembyen min uten at jeg var der. Har heldigvis fått med meg Chris Cornell før han takka for seg 😓 Han har spilt i hjembyen min også. Men jeg grep ikke sjansen den gang. 2004. Hvem har du som profilbilde? Ligner litt på Jarvis Cocker. 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 12. januar 2021 #57 Del Skrevet 12. januar 2021 Janis Joplin 🌟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå