TeddyToria Skrevet 18. juni 2005 #1 Skrevet 18. juni 2005 Kom over denne originale brudekjolen og måtte le litt... Snakk om å være patriotisk...mon tro om man kunne skaffet en slik en, bare med det norske flagget!??
Saeria Skrevet 18. juni 2005 #2 Skrevet 18. juni 2005 Den var original. Skulle jeg hatt en patriotisk kjole, måtte det vært en liverpool fc kjole. Da hadde nok mannen blitt fornøyd... Aller helst skulle jeg vel ha giftet med i fotballtrøye, shorts og sokker.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2005 #4 Skrevet 18. juni 2005 en var jo helt jævlig, men sånn standpunktmessig sett kunne jeg hatt den da
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2005 #5 Skrevet 18. juni 2005 en var jo helt jævlig, men sånn standpunktmessig sett kunne jeg hatt den da
Søta Skrevet 19. juni 2005 #6 Skrevet 19. juni 2005 Kunne vel ikke sett sånn noen andre plasser enn i USA
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2005 #7 Skrevet 19. juni 2005 Veeldig amerikansk! Får litt problemer med å kle meg i det norske flagget jeg da..... Flagget er noe jeg har en smule respekt for, det skal behandles med ærbødighet....
TeddyToria Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2005 Veeldig amerikansk! Får litt problemer med å kle meg i det norske flagget jeg da..... Flagget er noe jeg har en smule respekt for' date=' det skal behandles med ærbødighet....[/quote'] Enig med du faktisk! En ting er å ha flagget påsydd på brystet eller noe slikt...men det er ble litt veeel for mye...men hver sin smak, sant!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå