AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #1 Del Skrevet 6. april 2020 Har du noe erfaring med Strong lift? Syntes du det var bra? Hvor sterk ble du? Ga det litt muskelvekst også ? eneste jeg har hørt er at det er greit volum på beina og litt lite for overkropp. Tenkte å modifisere programmet litt. Få litt høyere volum på overkroppen, kjøre det hovedsaklig for stryke, men lyst på litt muskelmasse på kjøpet. hvordan ser dette ut? Trener også litt cardio og legghev litt her og der. økt a, Knebøy 5x5 Benkpress 5x5 Roing 5x5 Skrå benk med stang 8-12 x 3 Planken 3x 30 sec beinhev 3x8-15 økt b, Knebøy 5x5 Militærpress 5x3 markløft 5x1 pullups 5x5 rygghev 3x 8-12 Dips 5x3 Anonymkode: feae3...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #2 Del Skrevet 8. april 2020 Jeg er jente, 23 år, 162cm, veier ca. 55kg. Jeg har kjørt 5x5 i ca et halvt år, før Corona-situasjonen. En del øvelser jeg ikke gjør (dips, pull-ups). Det jeg kan si er at jeg erfarte at jeg ble mye sterkere på kort tid. Veldig gøy! Jeg begynte f.eks. bare med stangen i benkpress. Etter ca 6 måneder lå jeg styrkemessig (5x5) på ca. 70kg i knebøy, 100kg i markløft, 55kg i benkpress, og 30kg i militærpress (med stang). Jeg har helt klart økt noe i muskelmasse (gått opp 2-3kg) og blitt slankere og bedre holdning. Ikke så mye synlige muskler direkte, men det ønsker jeg heller ikke. Anonymkode: d3ace...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #3 Del Skrevet 8. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jente, 23 år, 162cm, veier ca. 55kg. Jeg har kjørt 5x5 i ca et halvt år, før Corona-situasjonen. En del øvelser jeg ikke gjør (dips, pull-ups). Det jeg kan si er at jeg erfarte at jeg ble mye sterkere på kort tid. Veldig gøy! Jeg begynte f.eks. bare med stangen i benkpress. Etter ca 6 måneder lå jeg styrkemessig (5x5) på ca. 70kg i knebøy, 100kg i markløft, 55kg i benkpress, og 30kg i militærpress (med stang). Jeg har helt klart økt noe i muskelmasse (gått opp 2-3kg) og blitt slankere og bedre holdning. Ikke så mye synlige muskler direkte, men det ønsker jeg heller ikke. Anonymkode: d3ace...5fe Nice💪😊, takk for svar Anonymkode: feae3...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå