Gå til innhold

Er svenskegrensa stengt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Grensen er ikke stengt. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det TS vel lurte på, og som jeg også lurer på er, er grensen faktisk stengt? Har jo ikke hørt noe om det, og hva hjelper det da å patruljere hvis folk uansett har lov å reise over? 

Anonymkode: e3960...72d

For å sikre at de blir satt i karantene?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det TS vel lurte på, og som jeg også lurer på er, er grensen faktisk stengt? Har jo ikke hørt noe om det, og hva hjelper det da å patruljere hvis folk uansett har lov å reise over? 

Anonymkode: e3960...72d

Jaaa, sant! Jeg hadde nå ikke tenkt å dra over grensa uansett slik som det er nå, selv om det var eneste muligheten jeg hadde til å dra i år. Bare er så sjuuukt lite info om det, så måtte jo bare prøve å tenke til meg selv at den fortsatt var stengt. Siden Sverige sier selv at det er free to go, og de norske reglene er snart 1mnd gamle.

Anonymkode: ced81...8a0

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jaaa, sant! Jeg hadde nå ikke tenkt å dra over grensa uansett slik som det er nå, selv om det var eneste muligheten jeg hadde til å dra i år. Bare er så sjuuukt lite info om det, så måtte jo bare prøve å tenke til meg selv at den fortsatt var stengt. Siden Sverige sier selv at det er free to go, og de norske reglene er snart 1mnd gamle.

Anonymkode: ced81...8a0

Men nå har du fått masse info i denne tråden. 

Grensen er ikke stengt. 

(Har du tenkt på hvor inngripende tiltak det ville være? Det lander f.eks daglig fly fra utlandet på Gardermoen. Tro meg, du ville fått det med deg hvis vi gikk Nord-Korea-style). 

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lov å reise over grensen dersom du har hytte som du må sjekke for snø f.eks., men gjør du det så skal du ikke i butikken og handle og du  i fjorten dagers karantene når du kommer hjem! Alt dette finner du om du bruker hodet og googler litt!

Anonymkode: e2bc0...6e3

Ja, eller at du kan dokumentere pendling eller arb.forhold i begge land.

Anonymkode: f4991...682

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...