Gå til innhold

Kjære alle nettroll

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av dere som vil dele hvorfor dere er slik. Er det fordi det er gøy? Eller er det bare for å være jævlig? Eller noe annet? 

Anonymkode: 55b61...42b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke nettroll?

Anonymkode: 2ddc9...738

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva legger du i ordet "nettroll"?

Anonymkode: 578dc...7a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja hva er ett nett troll?

Anonymkode: f500e...bd4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan få slutt på netttroll?

Punkt 1: Slutt å svar opplate troll

Punkt 2: Se punkt 1

Anonymkode: b7df1...494

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Punkt 1: Slutt å svar opplagte troll

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Punkt 1: Slutt å svar opplate troll

Opplate?

Er det ikke slutt og svar?

Anonymkode: fa523...ad5

Skrevet

Alt de vil er å få oppmerksomhet. Og så er det så mange som gir dem det. For å få slutt på troll, så la vær å svar dem! Hvor vanskelig er det ?

Men så fins det troll som lager provoserende tråder uten å direkte tråkke på noen. De syns jeg kan være interessante. Et tema som er interessant å diskutere fks. Man ser jo forskjell på ulike troll. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Opplate?

Er det ikke slutt og svar?

Anonymkode: fa523...ad5

Dere tar feil, begge to. Riktig er "Slutt å svare".

Anonymkode: 568ed...d11

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du det er så mye nettroll? Har du lest kommentarfeltet på facebook til aviser f.eks? Hva de som har gått "livets harde skole" skriver? Det er mange av de her inne også. Selv om det kan se ut som nettroll er det ikke alle som er det

Anonymkode: eb0ab...135

• Liker 1
Skrevet

Hvem er trollet av dem som har et forvrengt syn på ting, ikke ser andre enn seg selv, ikke kan tilpasse seg andre eller bare de som generelt er uenige i alt og alle?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Troll er vel bøller. De elsker å provosere. De trenger ikke engang mene det de skriver; de vil bare provosere og ha oppmerksomhet, selv om den er negativ. Noen ganger er det en blanding. De mener det, men skriver det også for å se reaksjonene. Så kan de humre av reaksjonene etterpå og tenke at andre mennesker enn dem selv er forutsigbare idioter og at de selv ser hvordan mennesker fungerer. Noe sånt. At de bruker opp kreftene til mennesker, skjønner de ikke, eller de bryr seg ikke.

Anonymkode: bbb8a...440

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden passer på religiondelen av forumet, der flommer det over med de samme trollene for tiden. 

Anonymkode: 92208...db8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden passer på religiondelen av forumet, der flommer det over med de samme trollene for tiden. 

Anonymkode: 92208...db8

Nå lurer de på om de kan hekse på noen stå kuk.

Anonymkode: 9d957...f20

• Liker 1
Gjest Wincel
Skrevet
On 4/8/2020 at 12:35 PM, AnonymBruker said:

Troll er vel bøller. De elsker å provosere. De trenger ikke engang mene det de skriver; de vil bare provosere og ha oppmerksomhet, selv om den er negativ. Noen ganger er det en blanding. De mener det, men skriver det også for å se reaksjonene. Så kan de humre av reaksjonene etterpå og tenke at andre mennesker enn dem selv er forutsigbare idioter og at de selv ser hvordan mennesker fungerer. Noe sånt. At de bruker opp kreftene til mennesker, skjønner de ikke, eller de bryr seg ikke.

Anonymkode: bbb8a...440

opprettet profil her kun for å skryte av dette innlegget. du er inne på noe, mye av dette stemte i mitt tilfelle.

men jeg kan fortelle deg først som sist at jeg brukte arenaene til å drive sosiale og mentale forsøk. skrive ting som er helt greit å si til menn, bare vinklet til å passe for kvinner i stedet, og se reaksjonen. mine forsøk viser at kvinner er dobbeltmoralske og at det å si de samme tingene til kvinner er kvinnehat, mens det er stuereint å si liknende ting til menn (da er det jo bare kritikk).

nå som jeg har sett det som er å se, og hørt det som er å høre, så interesserer det meg ikke å trolle lenger. har sett folks kapasitet og folk flest kjeder meg. det at de sjeldent klarer å komme med gode motargumenter er også kjedelig i lengden. man blir lei av å winne.

AnonymBruker
Skrevet

Trollene har så mye komplekser og mindreverdsfølelse at de vokser ved å spre edel og galler til andre. 

Anonymkode: 9ee84...cc5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 6.4.2020 den 18.31, SoWhat? skrev:

Alt de vil er å få oppmerksomhet. Og så er det så mange som gir dem det. For å få slutt på troll, så la vær å svar dem! Hvor vanskelig er det ?

Men så fins det troll som lager provoserende tråder uten å direkte tråkke på noen. De syns jeg kan være interessante. Et tema som er interessant å diskutere fks. Man ser jo forskjell på ulike troll. 

Det finnes ulike kategorier og underarter troll. 

Anonymkode: e2df0...19a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det finnes ulike kategorier og underarter troll. 

Ja. Jeg syns det er greit med de som lager tråder som provoserer eller utfordrer uten å tråkke på en gruppe mennesker. At de bare vil ha en diskusjon rundt et tema. Helt ok. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Ja. Jeg syns det er greit med de som lager tråder som provoserer eller utfordrer uten å tråkke på en gruppe mennesker. At de bare vil ha en diskusjon rundt et tema. Helt ok. 

Å ville provosere eller utfordre til debatt er ikke i seg selv trolling, om det er ærlig ment og et forsøk på å få i gang en diskusjon. Det må isåfall betegnes positiv trolling.

Ekte trolling handler kun om å skape splid og negativitet uten formål.

• Liker 1
Skrevet

Å ville provosere eller utfordre til debatt er ikke i seg selv trolling, om det er ærlig ment og et forsøk på å få i gang en diskusjon. Det må isåfall betegnes positiv trolling.

Ekte trolling handler kun om å skape splid og negativitet uten formål.

Ok Jeg bare ser ofte at når folk ikke tror på noe, så kaller de det trolling selv om Ts ikke tråkker på noen. Men det blir feil det da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...