Gå til innhold

Hente/levere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Irriterer meg grønn at han alltid er forsinket. Hvordan snu det?

Anonymkode: 95eca...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det bare er snilt av onkelen å dra på butikken og handle for dere, så jeg synes ikke du burde klage bare fordi han er litt sein egentlig.

 

(Fant opp min egen historie siden du ikke gir noe info om hvem, hva, hvor.)

Anonymkode: 864d5...08e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn med at han blir skikkelig forsinket hver eneste gang, og planlegg deretter. Sånn slipper du å iritere deg?

Anonymkode: b5a10...926

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det bare er snilt av onkelen å dra på butikken og handle for dere, så jeg synes ikke du burde klage bare fordi han er litt sein egentlig.

 

(Fant opp min egen historie siden du ikke gir noe info om hvem, hva, hvor.)

Anonymkode: 864d5...08e

Hente levere situasjoner, hver gang, på forum kalt barn og familie. Så hva tror du det kan handle om?

Anonymkode: 95eca...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel en av de berømte kamelene man bare bør svelge. Evt gi han en lærepenge å ikke vær hjemme når han kommer. Si du snart er hjemme når han etterlyser dere og bruk tilsvarende tid han pleier å være forsinket. Så får han kjenne litt på hvordan det er å vente på folk. 

Anonymkode: b1b2a...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er vel en av de berømte kamelene man bare bør svelge. Evt gi han en lærepenge å ikke vær hjemme når han kommer. Si du snart er hjemme når han etterlyser dere og bruk tilsvarende tid han pleier å være forsinket. Så får han kjenne litt på hvordan det er å vente på folk. 

Anonymkode: b1b2a...573

Vi skal møtes på midten, nøytral plass for å hente/levere. Uansett om jeg skal hente eller levere så går det alt fra 15 min til 30 min med venting. Etter 15 min venting for levering sist fikk jeg en melding om at han bare skulle handle først, så tok det ennå 15 min. Han har 40% samvær og burde jo gjort unna handlingen før dette, det har han jo tid til. 

Anonymkode: 95eca...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter bestandig på mor ved henting/ levering så hvis du finner ut hva som kan få trege personer til å komme i tid må du si ifra!

Anonymkode: 79f14...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kruspersilletaco
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er vel en av de berømte kamelene man bare bør svelge. Evt gi han en lærepenge å ikke vær hjemme når han kommer. Si du snart er hjemme når han etterlyser dere og bruk tilsvarende tid han pleier å være forsinket. Så får han kjenne litt på hvordan det er å vente på folk. 

Anonymkode: b1b2a...573

Dette 👆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal møtes på midten, nøytral plass for å hente/levere. Uansett om jeg skal hente eller levere så går det alt fra 15 min til 30 min med venting. Etter 15 min venting for levering sist fikk jeg en melding om at han bare skulle handle først, så tok det ennå 15 min. Han har 40% samvær og burde jo gjort unna handlingen før dette, det har han jo tid til. 

Anonymkode: 95eca...b13

Da hadde jeg sagt at siden han bryter avtalen gang på gang må han nå hente og levere hjemme hos deg. Ferdig snakka. 

Anonymkode: b1b2a...573

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hente levere situasjoner, hver gang, på forum kalt barn og familie. Så hva tror du det kan handle om?

Anonymkode: 95eca...b13

F.eks en onkel (familie) som regelmessig henter matvarer fra butikken og leverer dem til deg.

Trenger ikke bli så grinete ;)

Anonymkode: 864d5...08e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det handler om barna.. Ville hatt "byttedag" på mandager, istedet for søndager som mange har, slik at han MÅ hente barna til ett visst klokkeslett (når barnehagen/sfo stenger.) Det gjør vi. 

Anonymkode: 5b3d8...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal møtes på midten, nøytral plass for å hente/levere. Uansett om jeg skal hente eller levere så går det alt fra 15 min til 30 min med venting. Etter 15 min venting for levering sist fikk jeg en melding om at han bare skulle handle først, så tok det ennå 15 min. Han har 40% samvær og burde jo gjort unna handlingen før dette, det har han jo tid til. 

Anonymkode: 95eca...b13

Da kjører du 15-30 min senere hjemmefra. Slipper og vente da😅

Anonymkode: 05b31...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si du er lei av å vente, og at han fra nå av får hente barnet hjemme hos deg.

Evt slik jeg gjør de få gangene far skal hente ungen, sier at jeg har en avtale klokken x så han må hente før det. 

 

Anonymkode: 2cb4b...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Irriterer meg grønn at han alltid er forsinket. Hvordan snu det?

Anonymkode: 95eca...b13

Er det eksen din du er sur på? Som skal hente og bringe felles barn? 
 

Var ikke så lett å skjønne synes jeg ut fra HI. 

Anonymkode: e8075...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...