AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #21 Skrevet 6. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har lett, finner ingenting som sier at viruset er luftbårent... Anonymkode: a9dca...faa https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2020/04/04/195667159/forskere-coronaviruset-kan-smitte-gjennom-luften?fbclid=IwAR3DlMssaCcOF_qAxilmQWDyN4q-eeuHVQX8B_NudKgAXfOIloJ_nLtx6K0 Anonymkode: d2332...938
Iso1 Skrevet 6. april 2020 #22 Skrevet 6. april 2020 Viruset smittes via dråper, som spytt og snørr ved hoste og nys. Det er derfor man skal holde seg på avstand! Smitten lever ikke lenge i lufta.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #23 Skrevet 6. april 2020 13 minutter siden, Brunhilde skrev: Jeg mente ikke å gjøre narr av redselen din, bare så det er sagt. Den er din og det er din subjektive opplevelse av tiden vi er i nå. Det er bare så utrolig kjipt hvis det skal ødelegge livskvaliteten din. Og ja, det å lese for mye på Kvinneguiden er ikke alltid like bra. Noen hevder ting som ikke stemmer fordi de ikke vet bedre, andre for å spre frykt, det å skille disse fra hverandre og så finne det som stemmer er ikke alltid like lett. Nå skal jeg kle meg, så skal jeg koke kaffe og gå på tur med en venn. Vi holder avstand, men vi skravler og ler og vi stopper og tar en kopp (medbrakt) kaffe på veien. Det er godt for både kropp og sjel, og jeg trenger det. Jeg tror heller ikke det øker sjansen for å bli syk. Kjære ts, les på FHI sine sider, de vet hva de snakker om. Følg rådene der og prøv å ha kvalitet i livet ditt. Det fortjener du. Det fortjener vi alle. Huff nei det var jeg som overreagerte! Du er snill, jeg skal lese der! God tur 😀 Anonymkode: d2332...938
Fremhevede innlegg