Gå til innhold

spionerte i nøkkelhull

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tosk

Anonymkode: f2d95...221

Hahaha

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 6.4.2020 den 9.14, Bamseklemmer skrev:

Det er jo lov å titte, bare man har det for seg selv. Det er når man blander andre inn i bildet at det blir krøll...

Som 16 åring tittet jeg mye på min tante på utedoen, det var både livsfarlig og spennende å se på hamsteren hennes. I voksen alder har vi fått pratet ut om dette, men hun bare lo og smilte og skjønte at jeg tittet på henne😉

Nøkkelhulltitting og lignende er vel helst noe man driver på med i puberteten. Jeg tror nok mange, både jenter og gutter, har litt erfaring med det, ja. Der jeg vokste opp var det et gammelt fiskebruk som sto på pæler i sjøen. Der var det en utedo der det man gjorde havnet i fjæra og når det ble høyvann ble det skylt til havs. Når det var lavvann hendte det at vi gikk i fjæra og da kunne vi av og til se bakenden til noen som satt på doen. Det var ingen offentlige toaletter der og derfor var det nok mange turister som benyttet muligheten. Ellers gikk gjerne turistene på do ute i det fri og det var jo noe vi som barn fniste av. Nakenhet var det ikke så mye av hjemme, og derfor var det nok ekstra spennende å spionere litt på tyskere og nederlendere og andre som ikke hadde noe annet valg enn å sette seg på huk bak en sten når behovet for et avtrede på naturens vegne meldte seg.

Anonymkode: 9ec4a...041

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...