Gå til innhold

spionerte i nøkkelhull

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt bar vi en vennegjeng på hyttetur.

Vi var 4 jenter og 4 gutter

På kvelden etter en del alkohol fortalte den ene venninnen min at hun hadde sett inn nøkkelhullet på en av guttene mens han var på badet.

Hun fortalte at han satt og onanerte på toalettet.

Jeg ble helt i sjokk og sa at dette var ikke greit og at hun aldri måtte fortelle dette til noen.

Hun bare lo å foresatte å fortelle om hvor morsomt det var å se utrykket hans når han kom og hvordan hele kroppen hans rykket i takt med utløsningen.

Hun fortale også at det ikke var første gang hun gjorde dette.

Jeg syns dette er helt sykt og er nå livredd for at han skal finne ut av dette.

Bør jeg fortelle min venn at min venninne har gjort dette mot ham

Anonymkode: f2d95...221

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du høres nevrotisk ut, og med et anstrengt forhold til så mangt. 

Onani er normalt og ufarlig. 

Kikking og nysgjerrighet er temmelig normalt, og ganske ufarlig. 

Å dele en spennende opplevelse med en venninne er normalt. 

Å være livredd for at han skal finne ut, samtidig som du helst vil fortelle ham det, er ikke normalt.  

Anonymkode: 91c66...f05

• Liker 13
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å være livredd for at han skal finne ut, samtidig som du helst vil fortelle ham det, er ikke normalt.  

Er enig med mye av det du skriver, men kikking er ikke greit. Jeg hadde blitt forbannet på vedkommende,  men jeg hadde også lurt på om vedkommende var svært umoden. Ikke normal at voksne kikker sånn på andre når de er på badet.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...bare tenker om det hadde vært en mann som spionerte på ei dame?  Ville syntes det var ufarlig, harmløst og helt normalt.

Eller psykopat overgriper type tankegang.

Samme handling, forskjellig kjønn. Forskjellig dom.

Anonymkode: 148a0...9d4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, emilie123 skrev:

Er enig med mye av det du skriver, men kikking er ikke greit. Jeg hadde blitt forbannet på vedkommende,  men jeg hadde også lurt på om vedkommende var svært umoden. Ikke normal at voksne kikker sånn på andre når de er på badet.

De omtales som jenter og gutter, da bør de helst ikke være mye over russetiden. Og trangen til å se på ting du kanskje ikke skulle sett, det er en urkraft. 

Jeg var litt hard mot ts, men vi aner heller ikke kontekst, og hvilket forhold disse vennene har til hverandre.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At man er nysgjerrig er greit men at man faktisk går så langt at min kikker, tar bilder eller lignende er absolutt ikke greit. Hvis ikke jenta ser ut til å forstå alvoret får man ta det opp i plenum. Å kikke slik er et brudd vanlig respekt for sine medmennesker og det første skrittet mot å ta bilder og legge ut på Internett. Hadde jenta synes det hadde vært greit om noen hadde gjort noe slikt mot henne?

Anonymkode: bd9a7...8f8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At man er nysgjerrig er greit men at man faktisk går så langt at min kikker, tar bilder eller lignende er absolutt ikke greit. Hvis ikke jenta ser ut til å forstå alvoret får man ta det opp i plenum. Å kikke slik er et brudd vanlig respekt for sine medmennesker og det første skrittet mot å ta bilder og legge ut på Internett. Hadde jenta synes det hadde vært greit om noen hadde gjort noe slikt mot henne?

Ta det opp i plenum? Virkelig?

Hun kan si til venninna si at det er skikkelig ugreit å spionere på andre, men mer enn det er ikke hennes ansvar. 

Plenum faktisk. Skikkelig heldig for han som runka at det blir adressert for alle.

Anonymkode: 19c11...529

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...bare tenker om det hadde vært en mann som spionerte på ei dame?  Ville syntes det var ufarlig, harmløst og helt normalt.

Eller psykopat overgriper type tankegang.

Samme handling, forskjellig kjønn. Forskjellig dom.

Anonymkode: 148a0...9d4

Jeg skjønner ikke hvor du vil?  Om jeg liker å få et glimt av naboen som soler seg toppløs, er det overgripermentalitet da?  Om jeg fikk se naboene hadde sex for åpent vindu, og ikke greide å la være å se på, er jeg en potensiell voldtektsmann da?  Å kikke inn nøkkelhull er en mer aktiv handling, men hva en nysgjerrig ungdom gjør i fylla, er ikke noe jeg ville dømme vedkommende til psykopat eller overgriper på. 

Før jeg stempler henne, så er det alfa og omega at hun ikke bruker det hun har sett som noe for å trykke denne gutten ned. 

• Liker 1
Skrevet

Det er jo lov å titte, bare man har det for seg selv. Det er når man blander andre inn i bildet at det blir krøll...

Som 16 åring tittet jeg mye på min tante på utedoen, det var både livsfarlig og spennende å se på hamsteren hennes. I voksen alder har vi fått pratet ut om dette, men hun bare lo og smilte og skjønte at jeg tittet på henne😉

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ta det opp i plenum? Virkelig?

Hun kan si til venninna si at det er skikkelig ugreit å spionere på andre, men mer enn det er ikke hennes ansvar. 

Plenum faktisk. Skikkelig heldig for han som runka at det blir adressert for alle.

Anonymkode: 19c11...529

Nå vil jeg si at det er mye mer uanstendig og uakseptabelt å kikke gjennom nøkkelhullet enn å runke. Å runke er helt greit og vanlig. Å skikke i nøkkelhull er ikke det.

Man kan utmerket godt ta opp at Anne kikker på Bjarne gjennom nøkkelhullet uten å fortelle hva Bjarne gjorde.

Anonymkode: 780da...aba

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en runketråd.

• Liker 2
Skrevet

En voyeur altså. Gud så sjokkerende. 

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, emilie123 said:

Ikke normal at voksne kikker sånn på andre når de er på badet.

Det er ENORMT mange bilder tilgjengelig på nett, videoer og bilder av intetanende personer på bad, toalett, stranden osv. Tilgjengelig for de hundretusentalls menn og kvinner som liker å se på slikt. Det er bare å søke på bathroom voyeur så popper det opp massevis av bilder. Så jo, helt normalt. 

Anonymkode: f2b01...cc6

Skrevet

Tråden er ryddet på brukerdebatt og brudd på seksualitetsforumets retningslinjer.

Anki, mod

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, Bamseklemmer said:

Det er jo lov å titte, bare man har det for seg selv. Det er når man blander andre inn i bildet at det blir krøll...

Som 16 åring tittet jeg mye på min tante på utedoen, det var både livsfarlig og spennende å se på hamsteren hennes. I voksen alder har vi fått pratet ut om dette, men hun bare lo og smilte og skjønte at jeg tittet på henne😉

Kvalmt... 

Ellers er jeg forøvrig enig med deg, Ts. Absolutt ikke greit å kikke på andre gjennom nøkkelhullet! Og absolutt ikke noe hun skulle delt med deg etterpå.. Om det hadde skjedd med meg, altså at noen spionerte på meg og jeg fant ut av det så hadde jeg aldri snakket med den personen igjen

Anonymkode: 22455...4c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som runketråd. Hvis fyren låste døra før han gikk på do vil jo nøkkelhullet dekkes av nøkkelen. Historia går ikke opp. 

Anonymkode: 6af6c...52f

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som runketråd. Hvis fyren låste døra før han gikk på do vil jo nøkkelhullet dekkes av nøkkelen. Historia går ikke opp. 

Tror du nøkkelen sitter fast i nøkkelhullet?

AnonymBruker
Skrevet
På 7.4.2020 den 0.18, AnonymBruker skrev:

Tror du nøkkelen sitter fast i nøkkelhullet?

Når døra er låst ja. Jeg tror ikke at den som har låst holder nøkkelen i hånda mens han runker....

Skrevet
På 6.4.2020 den 1.42, AnonymBruker skrev:

Kort fortalt bar vi en vennegjeng på hyttetur.

Vi var 4 jenter og 4 gutter

På kvelden etter en del alkohol fortalte den ene venninnen min at hun hadde sett inn nøkkelhullet på en av guttene mens han var på badet.

Hun fortalte at han satt og onanerte på toalettet.

Jeg ble helt i sjokk og sa at dette var ikke greit og at hun aldri måtte fortelle dette til noen.

Hun bare lo å foresatte å fortelle om hvor morsomt det var å se utrykket hans når han kom og hvordan hele kroppen hans rykket i takt med utløsningen.

Hun fortale også at det ikke var første gang hun gjorde dette.

Jeg syns dette er helt sykt og er nå livredd for at han skal finne ut av dette.

Bør jeg fortelle min venn at min venninne har gjort dette mot ham

Hahahahahah Busteeeed hahahaha dagens azz. NEI NEI . DETNER TYDELIG AT HUN VENNINNA DI VIL HA SEX MED HAN. LA DE ORDNE OPP MELLOM SEG 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Love&Hate skrev:

Hahahahahah Busteeeed hahahaha dagens azz. NEI NEI . DETNER TYDELIG AT HUN VENNINNA DI VIL HA SEX MED HAN. LA DE ORDNE OPP MELLOM SEG 

Tosk

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...