Gå til innhold

Kveldsuro/kveldsangst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper på gode råd fra andre. Ikke nødvendigvis om medikamenter siden det ikke er lov her, men like gjerne om hva man kan søke av behandling, tips til gode rutiner o.l.

Jeg har hatt en tøff oppvekst, har opplevd traumatiske hendelser og har veldig store belastninger i min livssituasjon. Alt ligger til rette for at det skal gå skikkelig dritt, men har klart meg sånn noenlunde. Har tatt en mastergrad, har fast jobb og mann og barn.

Barnet mitt har noe kronisk og trenger svært mye hjelp. Jeg er fryktelig sliten og greier likevel ikke å sove. Har fått innsovningstabletter som hjelper. Får ikke beroligende av legen. Tar helsekost som heter Sedex som funker noen ganger. Ligger ofte og bekymrer meg hele natten for hvordan det skal gå med barnet mitt.

Har ikke fått hjelp hos legen. Har gått i kommunen, men dette funker sånn passe. Har gått til DPS, men behandleren sluttet. Føler uansett at det bare blir prat, og det hjelper ikke. Dagene går greit, men når kvelden kommer blir jeg urolig og har harehjerte allerede før jeg får lagt meg. Har skjedd at jeg ligger våken helt til neste morgen fordi jeg bekymrer meg sånn. Råd? Finnes det kurs/behandling for sånne som meg, som ikke er alvorlig syke, men likevel ikke har det bra og takler hverdagen dårlig? Føler jeg har prøvd både legen, kommunen og spesialisthelsetjenesten uten å få hjelp. 

Anonymkode: 47a96...471

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...