AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Hei jeg sliter med at jeg i perioder skjelver og rister i hele kroppen. Hadde det for litt under et år siden og nå er det kommet tilbake igjen. Hatt det de to siste ukene. sist gang jeg hadde det tok jeg Mr av hodet, og masse blodprøver. De var fine. det er så ubehagelig. Har angst også, men har ofte angst uten at det er slik. Våkner av at jeg skjelver om natta og. bruker 225 g efexor og 100 mg lamictal. noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: 471df...f2d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Har du sjekka stoffskiftet ditt? Eg hadde det slik når eg hadde høgt stoffskifte.0 Anonymkode: f07ab...6cc 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 Jeg har også følt det slik innimellom. Kan være knyttet til når jeg drikker mye kaffe pluss har trent, men kan komme utenom også. Har ikke tenkt så mye over det.. Kan jo være stoffskiftet som ab skriver, sikkert! Anonymkode: 9381c...23c
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #4 Skrevet 5. april 2020 Jeg hadde det også sånn. Veldig like symptomer som angst. Fikk påvist graves, med andre ord. Høyt stoffskifte. Absolutt noe å få sjekket ut Anonymkode: 6f708...4bd
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #5 Skrevet 5. april 2020 Tusen takk for tilbakemelding. Tror legen også mistenkte at det kunne vært høyt stoffskifte, så han sjekket det opp. Stoffskiftet var normalt. Anonymkode: 471df...f2d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå