Gå til innhold

Søker klok sjel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Attraktiv Kvinne 25 :) 

Søker en mann med en klok sjel. Du bør tro vi har en sjel. Være snill og empatisk. Har du nylig fått ett syn? Det har jeg og. Sånn...
 

Som dere skjønner kan jeg ikke skrive dette på tinder. Så da prøver jeg Kg. 

Anonymkode: 65c0e...b11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Tinder har du lov, det har du ikke her. Men siden du er anonym, og ser etter synske, så vil dere vel finne hverandre i stupmørket. 

Anonymkode: bfb9d...c9f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På Tinder har du lov, det har du ikke her. Men siden du er anonym, og ser etter synske, så vil dere vel finne hverandre i stupmørket. 

Anonymkode: bfb9d...c9f

Jeg kan ikke skrive dette på tinder kan jeg? Har du nylig fått ett syn? Det har jeg og. Kommer ikke til å en match med det der altså. Eller kanskje jeg finner den rette? 
 

Nei da blir jeg stemplet som psyko. Er det ikke lov til å skrive slikt på kg?

Anonymkode: 65c0e...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan skrive det på Tinder. Legg ut noen sjelfulle bilder av natur osv.

Det er mye forskjellig på Tinder, både seriøse og useriøse, så en plass for alle.

Anonymkode: 5ca81...712

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan skrive det på Tinder. Legg ut noen sjelfulle bilder av natur osv.

Det er mye forskjellig på Tinder, både seriøse og useriøse, så en plass for alle.

Anonymkode: 5ca81...712

Tenkte å skrive: Fikk ett syn om at jeg en dag blir mamma. 
 

Det kan vel tolkes forskjellig? Hva tenker dere? Trenger ikke bety at jeg fikk ett syn? Men at jeg skrev det på tull?

Anonymkode: 65c0e...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte å skrive: Fikk ett syn om at jeg en dag blir mamma. 
 

Det kan vel tolkes forskjellig? Hva tenker dere? Trenger ikke bety at jeg fikk ett syn? Men at jeg skrev det på tull?

Anonymkode: 65c0e...b11

Det hørtes rimelig teit ut. Høres veldig verpesykt ut. 

Anonymkode: 5ca81...712

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontaktannonser er ikke tillatt på kg. Egentlig syns jeg det er litt rart, fordi det er lov å søke venner her inne på et underforum. 

Anonymkode: ddd8d...633

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hørtes rimelig teit ut. Høres veldig verpesykt ut. 

Anonymkode: 5ca81...712

Jeg har ikke lyst på barn nå. Men ett syn er ett syn😉 Og hva om min fremtidige mann har sett det samme!? 

Anonymkode: 65c0e...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt over at synet du fikk, kan ha en større mening enn det du legger i dette ...?

Fordi du som følge av dette, gjør andre ting enn du ville ha gjort om du ikke hadde hatt dette synet, noe som kan påvirke fremtiden din?

Selv er jeg neppe den du søker etter, men jeg tror likevel at selv de minste tingene som skjer rundt oss, har en betydning, noe jeg har forklart her - en lang tekst, men kanskje den kan være til hjelp med tanke på synet ditt:

Quote

Det vi overser, vil alltid være større enn det vi legger merke til.

Ønsker deg uansett alt godt videre, og håper alt ordner seg for deg. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Anonymkode: 05524...35e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skrev du søker en klok fyr jeg. Høres mer ut som du søker en sprø en.

Anonymkode: 5f819...92e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Nei, tinder er kanskje ikke stedet for deg å søke etter en partner. Hva med andre datningsider? Match, sukker? Hvis du er heldig vil noen forstå hva du mener og synes du er interessant. 

Men jeg kan tenke meg andre arenaer er lettere for deg å finne noen. F.eks kan du gå på foredrag som handler om ting du er interessert i. Kanskje du kan møte en friere sjel på diverse kurs? Maling, keramikk, yoga, meditasjon, psykologi, annet alternativt?

Er ikke lett å finne noen som er klok, interessant, åpen og som man faktisk kan ha dypere samtaler med. Mange forstår ikke hva "dypere samtaler" er en gang. Det handler ikke bare om å prate om man skal få barn eller ikke liksom. Det er SÅ mye mer enn det. 

Jeg er heldig og møtte min "frie" sjel (samboer) på tinder. Men da viste jeg ikke at jeg søkte en som han. Jeg var mer uviten, men han har lært meg. Og det er så utrolig interessant og lærerikt å kunne dele livet med noen som er mer søken. 

Anonymkode: f69c5...834

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke vet forskjellen på et og ett sveipes til venstre.

Anonymkode: 749b1...966

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk som ikke vet forskjellen på et og ett sveipes til venstre.

Anonymkode: 749b1...966

Synd, for det er definitivt ikke forskjellen på et og ett, og heller ikke utseendet, klesdrakten, eller lommebokens tykkelse som avgjør et menneskes verdi.

Grammatikken kan være uperfekt, men mennesket kan være fantastisk.

- B.

Anonymkode: 05524...35e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Synd, for det er definitivt ikke forskjellen på et og ett, og heller ikke utseendet, klesdrakten, eller lommebokens tykkelse som avgjør et menneskes verdi.

Grammatikken kan være uperfekt, men mennesket kan være fantastisk.

- B.

Anonymkode: 05524...35e

Alle disse tingene du nevner påvirker en persons verdi i relasjon til andre. De fleste vil ha en kjæreste som tar vare på seg selv, kler seg ok, og har kontroll på økonomien, og det er helt greit å velge bort en person som ikke bryr seg. For andre er det viktig at man deler samme tro på "syn", og noen ønsker ikke å skrive med en som ikke kan eller vil skrive skikkelig.

Anonymkode: 749b1...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk som ikke vet forskjellen på et og ett sveipes til venstre.

Anonymkode: 749b1...966

Jeg får for mange matcher uansett så det gjør ikke noe :) 

Anonymkode: d105c...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd, for det er definitivt ikke forskjellen på et og ett, og heller ikke utseendet, klesdrakten, eller lommebokens tykkelse som avgjør et menneskes verdi.

Grammatikken kan være uperfekt, men mennesket kan være fantastisk.

- B.

Anonymkode: 05524...35e

Det var vakkert skrevet. Og jeg er enig. 
ts.

Anonymkode: d105c...0e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle disse tingene du nevner påvirker en persons verdi i relasjon til andre. De fleste vil ha en kjæreste som tar vare på seg selv, kler seg ok, og har kontroll på økonomien, og det er helt greit å velge bort en person som ikke bryr seg. For andre er det viktig at man deler samme tro på "syn", og noen ønsker ikke å skrive med en som ikke kan eller vil skrive skikkelig.

Anonymkode: 749b1...966

Nei dette er overflatiske ting som betyr mye for et/ett materialistisk menneske😉

Anonymkode: d105c...0e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du tenkt over at synet du fikk, kan ha en større mening enn det du legger i dette ...?

Fordi du som følge av dette, gjør andre ting enn du ville ha gjort om du ikke hadde hatt dette synet, noe som kan påvirke fremtiden din?

Selv er jeg neppe den du søker etter, men jeg tror likevel at selv de minste tingene som skjer rundt oss, har en betydning, noe jeg har forklart her - en lang tekst, men kanskje den kan være til hjelp med tanke på synet ditt:

Ønsker deg uansett alt godt videre, og håper alt ordner seg for deg. smil.gif.8359460d09b8f3fb6ef1797aff70d0da.gif

Anonymkode: 05524...35e

Ja det har jeg faktisk tenkt på. Dette synet fikk meg til å gjøre noe jeg aldri ville gjort ellers, men handlingen utgjorde ikke noen forskjell. 

Anonymkode: d105c...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Alle disse tingene du nevner påvirker en persons verdi i relasjon til andre. De fleste vil ha en kjæreste som tar vare på seg selv, kler seg ok, og har kontroll på økonomien, og det er helt greit å velge bort en person som ikke bryr seg. For andre er det viktig at man deler samme tro på "syn", og noen ønsker ikke å skrive med en som ikke kan eller vil skrive skikkelig.

Anonymkode: 749b1...966

Men ser man på kjente kunstnere som har levd de siste par hundre årene, er de fleste av dem ikke kjent for noen av delene, så hvis man går inn for et normalt liv sammen med Ola som dusjer to ganger om dagen, har kontroll på økonomien og senere klager på Kvinneguiden over at Ola er kjedelig. kan man gjerne gjøre det - men hva ville man ha gjort hvis alternativet hadde vært å være sammen med Leonardo da Vinci, Mozart, Beethoven, Edgar Allan Poe eller van Gogh ...?

Poenget er at livet i seg selv er et eventyr som ikke er formet etter A4-mønster - det er ingenting som minner om A4-formatet ved universet som omgir oss med sine milliarder av galakser - og velger man en åpen innstilling til tilværelsen, bør man så absolutt respekteres for det; etter min mening er det tusen ganger mer romantisk å gjøre det TS gjør her - å søke etter en klok sjel - enn å si at man er blitt gravid fordi kondomen sprakk, og at man må regne på avdraget på boliglånet før man bestemmer seg om man skal ta abort eller ei.

Derfor synes jeg det er rart at folk som svarer her, ikke ser det vakre, poetiske i dette. Kjærlighet handler ikke om å la bagateller bestemme til hvilken siden man skal sveipe med fingeren på en blank skjern; kjærlighet handler om så uendelig mye mer.

Er romantikken helt død idag ...?

- B.

Anonymkode: 05524...35e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...