Gå til innhold

Forby snørrvalper i matbutikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser masse mennesker som tar med sitt ufordragelige avkom i butikkene. De hoster, løper og er generelt i veien. De tar på ting med sine klisjne og uhygeniske hender, og de er generelt sjenerende for andre.

Er det på tide å forby unger i matbutikker?

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha😅 tror nok de fleste foretrekker å handle uten ungene hvis det er mulig

• Liker 16
Skrevet
Akkurat nå, Fugleskremsel skrev:

Det er jo ikke varmt ute ennå, de kan jo la dem vente i bilen. 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, ajarRun skrev:

Jeg ser masse mennesker som tar med sitt ufordragelige avkom i butikkene. De hoster, løper og er generelt i veien. De tar på ting med sine klisjne og uhygeniske hender, og de er generelt sjenerende for andre.

Så da må aleneforeldre sulte ihjel? 

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, ItchyBitchySpider skrev:

Så da må aleneforeldre sulte ihjel? 

Bare sett ungene i bilen feks.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, ajarRun skrev:

Det er jo ikke varmt ute ennå, de kan jo la dem vente i bilen. 

Det er ikke akkurat lovlig hvis barna er små. Samtidig er det oppfordret å handle sjeldent, dvs mye. Skal barnet sitte og skrike i bilen i en halvtime alene? 

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, ajarRun skrev:

Ikke lov. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal du få handlet da, TS?

Anonymkode: a5081...643

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, ajarRun said:

Eventuelt at man krever medlemskort til hundre kroner for å komme inn i butikken. Er nok mange som vil la ungene bli hjemme i stedet for å bruke en hundrelapp per unge. 

Anonymkode: b0005...7e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Fugleskremsel skrev:

Haha ja! Det er plan B å ha med treåringen, for å si det sånn!

Anonymkode: b66d3...006

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, ajarRun skrev:

For et ufordragelig menneske du er! Tenk å snakke slik? Hva om karma biter deg, og du får en skikkelig smell når det er din tur til å bli mor? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, ajarRun skrev:

Glem ikke at du selv er et avkom og også har vært barn en gang 

Anonymkode: 2acd4...6b9

• Liker 7
Gjest Forumhei
Skrevet

Du får handle i tidsrommet 22.00-23.00 .. jeg tar med sønnen på handletur 😉

Skrevet
11 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

Det er ikke akkurat lovlig hvis barna er små. Samtidig er det oppfordret å handle sjeldent, dvs mye. Skal barnet sitte og skrike i bilen i en halvtime alene? 

Fortell meg hvilken lov som sier du ikke kan la et barn sitte i en bil.

Barnehagene lar jo ungene ligge ute i vognene halve dagen, selv i finnmark. Så hvis de er for unge til å sove i bilen.

Dessuten gjelder dette et forsvinnende mindretall, de fleste er to. 

Jeg så to foreldre med to ufordragelige unger som hostet og løp rundt over alt. Hvordan går det an å være så hensynsløs?

8 minutter siden, Summ skrev:

For et ufordragelig menneske du er! Tenk å snakke slik? Hva om karma biter deg, og du får en skikkelig smell når det er din tur til å bli mor? 

Da må jeg bytte kjønn.

Men når jeg får barn kan jeg love deg at barna mine ikke kommer til å springe rundt i en dagligvarebutikk mitt under den verste pandemien på over hundre år. 

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glem ikke at du selv er et avkom og også har vært barn en gang 

Anonymkode: 2acd4...6b9

Min mor tok oss aldri med på butikken midt i alvorlige pandemier som førte til nedstening av hele samfunnet. Hvilken uansvarlig mor ville finne på noe så idioitisk?

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eventuelt at man krever medlemskort til hundre kroner for å komme inn i butikken. Er nok mange som vil la ungene bli hjemme i stedet for å bruke en hundrelapp per unge. 

Anonymkode: b0005...7e5

Ta 5000 og trekk tilbake medlemskapet hvis de hoster, hyler, ligger på bakken eller har klissete fingre.

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal du få handlet da, TS?

Haha! Dagens🤣

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, ajarRun skrev:

Fortell meg hvilken lov som sier du ikke kan la et barn sitte i en bil.

Barnehagene lar jo ungene ligge ute i vognene halve dagen, selv i finnmark. Så hvis de er for unge til å sove i bilen.

Dessuten gjelder dette et forsvinnende mindretall, de fleste er to. 

Jeg så to foreldre med to ufordragelige unger som hostet og løp rundt over alt. Hvordan går det an å være så hensynsløs?

Da må jeg bytte kjønn.

Men når jeg får barn kan jeg love deg at barna mine ikke kommer til å springe rundt i en dagligvarebutikk mitt under den verste pandemien på over hundre år. 

Min mor tok oss aldri med på butikken midt i alvorlige pandemier som førte til nedstening av hele samfunnet. Hvilken uansvarlig mor ville finne på noe så idioitisk?

Ta 5000 og trekk tilbake medlemskapet hvis de hoster, hyler, ligger på bakken eller har klissete fingre.

Hvilke andre pandemier har stengt ned samfunnet på denne måten i fredsprisen da?

Anonymkode: 81a94...a12

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Forumhei said:

Du får handle i tidsrommet 22.00-23.00 .. jeg tar med sønnen på handletur 😉

Da er innvandrerne ute og handler... MED barn... 

Anonymkode: 96562...d05

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Fugleskremsel skrev:

Haha! Dagens🤣

Frekke tråder fortjener frekke svar😁

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke andre pandemier har stengt ned samfunnet på denne måten i fredsprisen da?

Anonymkode: 81a94...a12

Hæ?

AnonymBruker
Skrevet

Men det som kan forventes, er at foreldrene i det minste har kustus på ungene i butikken. Men dessverre ser man ofte at foreldrene bryr seg null om at ungene løper mellom reolene. 

Anonymkode: 20235...a4f

• Liker 4
  • Opprett ny...