Gå til innhold

Tips til bra vanndrivende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er plaget med hovne ankler og legger. Kaller sjæl mine egne føtter for fleskeføtter. I det siste har jeg også blitt rundere/pløsete i ansiktet. Er i overgangsalderen, men feiler ingenting ifølge lege. Hørte noen brukte vanndrivende med tanke på fleskeføttene. Er det noen som har tips til vanndrivende som fungerer? 🐷

Anonymkode: 41cf6...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes vanndrivende midler på resept. Du kan jo spørre legen din om det kan være en ide.

Anonymkode: 3cd0a...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp støttestrømper, slike som går helt opp til lårene😀 jeg måtte bruke det etter en operasjon, og har aldri hatt så tynne legger før😂

Anonymkode: 36940...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havre og agurk er også vanndrivende matvarer.

Anonymkode: 5a8f2...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømper som personen over nevner, kaffe, te, ingefær, grapefrukt, pepper, sitron, sitrongress, magnesium, kalium, alkohol(hehe) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe med høyt potassium som selleri juice. Lime juice. Eple eddiik. Urte te  som yogi tea og pukka. Disse fungerer best for meg. Di fleste urter er vanndrivende til en viss grad eller mer så en urtete med flere forskjellige urter funker bra. Krauter vanndrivende te og kloster nyre blære te er veldig bra det og det funker hver gang.

Anonymkode: 317c7...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man burde ikke bruke kaffe som vanndrivende middel det skaper potassium og kalium mangel på lang sikt og gjør vondt verre.

Anonymkode: 317c7...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mye vann pga medisiner. Fikk resept på furix, gikk ned 1,7kg på et døgn😱 Tisset så og si hele dagen og kvelden, men var i grunn verdt det. Det er noen uker siden nå, og vannet har ikke kommet tilbake 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...