AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Del Skrevet 5. april 2020 Er plaget med hovne ankler og legger. Kaller sjæl mine egne føtter for fleskeføtter. I det siste har jeg også blitt rundere/pløsete i ansiktet. Er i overgangsalderen, men feiler ingenting ifølge lege. Hørte noen brukte vanndrivende med tanke på fleskeføttene. Er det noen som har tips til vanndrivende som fungerer? 🐷 Anonymkode: 41cf6...49d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Del Skrevet 5. april 2020 Det finnes vanndrivende midler på resept. Du kan jo spørre legen din om det kan være en ide. Anonymkode: 3cd0a...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Del Skrevet 5. april 2020 Kjøp støttestrømper, slike som går helt opp til lårene😀 jeg måtte bruke det etter en operasjon, og har aldri hatt så tynne legger før😂 Anonymkode: 36940...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #4 Del Skrevet 5. april 2020 Havre og agurk er også vanndrivende matvarer. Anonymkode: 5a8f2...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camillapb Skrevet 6. april 2020 #5 Del Skrevet 6. april 2020 Strømper som personen over nevner, kaffe, te, ingefær, grapefrukt, pepper, sitron, sitrongress, magnesium, kalium, alkohol(hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #6 Del Skrevet 6. april 2020 Noe med høyt potassium som selleri juice. Lime juice. Eple eddiik. Urte te som yogi tea og pukka. Disse fungerer best for meg. Di fleste urter er vanndrivende til en viss grad eller mer så en urtete med flere forskjellige urter funker bra. Krauter vanndrivende te og kloster nyre blære te er veldig bra det og det funker hver gang. Anonymkode: 317c7...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #7 Del Skrevet 6. april 2020 Man burde ikke bruke kaffe som vanndrivende middel det skaper potassium og kalium mangel på lang sikt og gjør vondt verre. Anonymkode: 317c7...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 8. april 2020 #8 Del Skrevet 8. april 2020 Te av brennesle. Naturlig er ofte det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 8. april 2020 #9 Del Skrevet 8. april 2020 Jeg fikk mye vann pga medisiner. Fikk resept på furix, gikk ned 1,7kg på et døgn😱 Tisset så og si hele dagen og kvelden, men var i grunn verdt det. Det er noen uker siden nå, og vannet har ikke kommet tilbake 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå