Gå til innhold

Konsekvenser av sterilisering

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen kvinner her som har valgt å sterilisere seg og a\kan fortelle meg noe om hvordan det var i ettertid? Var det smerter, andre fysiske konsekvenser?

Anonymkode: 34211...c7b

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer også veldig på dette... ingen her?

Anonymkode: c94c9...e8c

Skrevet

Lite smerter, ingen bivirkninger i det hele tatt. Helt problemfritt. 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen smerter, men oppblåst/så tykk eller gravid ut i 4-5 uker pga magen ble hoven. Ingen bivirkninger eller plager, 2 små arr på magen. 

Var i god form 1 time etter operasjonen, tok en paracet samme dag og ellers ingenting.

Anonymkode: 1d00e...e4c

Skrevet

Ingen andre bivirkninger enn at jeg føler meg tryggere og friere seksuelt, ingen bekymringer for å bli gravid, ingen prevensjon som påvirker humør og kropp osv.

Hadde smerter fra selve gassen de pumper opp buken med, det var vondt, fikk tramadol og det ga seg på helt på 14dager. Selve kikkhullsoperasjonen gikk veldig bra, ingen smerter fra den.

Skrevet

Ble sterilisert i forbindelse med KS tror ikke det har vært noen nedsider, har iallefall ikke merket noe av bivirkningene jeg fikk forespeilet

AnonymBruker
Skrevet

Tenker du rett etter operasjonen eller i ettertiden? Hadde jo smerter og var litt oppblåst de første dagene etter operasjonen, samt støl i magen, men når dette var over etter ei uke var alt til normalen.

Anonymkode: c31ee...a4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...