AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Hvilke erfaringer har du med kjøp av boblebad fra dem? Kvalitet og service? Anonymkode: 58192...acd
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Har et tilsvarende av merket Lay-Z-spa fra Europris. Det er ikke avslappende og deilig å sitte med lyden fra en berserk støvsuger max 1.5 meter unna. Massasjen er en vits. Jeg ville heller lagt mer penger i det, og kjøpt et som ikke er oppblåsbart, med skikkelige dyser og massasje der pumpen ikke står og hyler rett under øret ditt. Anonymkode: 160cc...5bd
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har et tilsvarende av merket Lay-Z-spa fra Europris. Det er ikke avslappende og deilig å sitte med lyden fra en berserk støvsuger max 1.5 meter unna. Massasjen er en vits. Jeg ville heller lagt mer penger i det, og kjøpt et som ikke er oppblåsbart, med skikkelige dyser og massasje der pumpen ikke står og hyler rett under øret ditt. Anonymkode: 160cc...5bd Nå er ikke jeg ekspert.. men kan det være samme kvalitet på ett fra Europris som Mspa? Kostet det 7000-14000 også? ts Anonymkode: 58192...acd
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #4 Skrevet 5. april 2020 Kanskje de dyrere bråker mindre, og holder bedre på varmen siden de har bedre lokk. Selv om det står 4 personer på størrelse oppleves det som trangt med bare to i et rundt et. Gå for et firkantet, så slipper man kanskje å klinke knær oppi der? Anonymkode: 160cc...5bd
Balto Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 Vi fikk vårt Mspa for et par dager siden, og har tatt et bad Synes det fungerer fint. Reagerer ikke på lyden. Varmt og godt. Et minus. Kjøpte et beregnet på seks personer. Aldri i verden om vi hadde fått plass til så mange oppi der, om ikke alle seks var veldig gode venner.
N_Ås Skrevet 9. april 2020 #6 Skrevet 9. april 2020 Kjøpte et i fjor sommer. Brukte det ganske mye til jeg pakket det ned i oktober. Startet badesesongen igjen i sist uke. Vet lite om service, siden alt har fungert utmerket hos meg. Er fornøyd med kvalitet, betalte vel ca 5000 for Silver cloud på tilbud, så hadde ikke store forventninger. Akkurat boblefunksjonen bråker en del, og er det kaldt i luften senkes temperaturen i vannet fort 2-3 grader på 15 minutter med bobler. Men er like deilig å bare sitte i det varme vannet med en kald øl og nyte utsikten. Man må også dusje godt før man bader, ellers er det fort gjort å få dårlig vannkvalitet med gugg i vannet. Er stort sett bading alene for min del, og da er det mer enn stort nok. Er man fire voksne bør man være gode venner...
kahaki Skrevet 9. april 2020 #7 Skrevet 9. april 2020 Hatt MSPA i 5 år. Kjøpte først for å forsøke om vi faktisk brukte et boblebad og hadde planer om å kjøpe et ordentlig ett hvis så var tilfellet. Det endte med at vi oppgraderte med oppblåsbart til et større og har mspa fremdeles. Belgen på vårt gamle ble ødelagt og vi fikk tilsendt nytt umiddelbart og kostnadsfritt så jeg vil si service er god. Det bråker noe, man kan ikke sitte langt fra hverandre og prate samtidig men det kan man ikke et i annet boblebad heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå