Girlyyy16 Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Jeg begynte på p piller, hadde pause, fikk blødninger, men begynte på nytt brett igjen for to dager siden og har fortsatt mensen. Er dette normalt? Når vil det slutte å blø?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Hele poenget med p-piller er at du ikke har mensen. Du har en kunstig bortfallsblødning i pillefrie uker. Blødninger på tilfeldige tidspunkt er ganske vanlig og helt normalt på p-piller, og det er nesten umulig å si når de kommer til å starte/stoppe. Anonymkode: 3d520...6ff
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 Det er vanlig å ha uregelmessige blødninger de første månedene, og veldig mange har blødning i de første dagene etter pillefri uke. Når det er sagt trenger du ikke å ha pillefri uke. Anonymkode: 5920d...55d
Girlyyy16 Skrevet 6. april 2020 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hele poenget med p-piller er at du ikke har mensen. Du har en kunstig bortfallsblødning i pillefrie uker. Blødninger på tilfeldige tidspunkt er ganske vanlig og helt normalt på p-piller, og det er nesten umulig å si når de kommer til å starte/stoppe. Anonymkode: 3d520...6ff Så selv om jeg har begynt med p pillene så vet jeg ikke når blødningen stopper?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #5 Skrevet 6. april 2020 1 minutt siden, Girlyyy16 skrev: Så selv om jeg har begynt med p pillene så vet jeg ikke når blødningen stopper? Ja Anonymkode: 3d520...6ff
Girlyyy16 Skrevet 6. april 2020 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja Anonymkode: 3d520...6ff Takk for svar:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå