AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Hei jeg lurer på hvordan få menn til å forstå at jeg ikke er kun ute etter sex? Jeg blir stort sett avspist når jeg prøver å bli kjent med noen med normal prat at det blir med en gang penset inn på sex. Jeg kjenner bare hver gang at jeg sukker høyt og slutter å svare. Gjelder ikke alle men den eneste ordentlige mannen jeg har blitt kjent med online er dessverre opptatt. Vi har aldri møttes men han kan jeg snakke om alt med og han har lik gærn humor som meg så han får meg til å le mye. Er slike menn jeg virkelig blir betatt av. Hender det er yngre menn som tar kontakt men jeg misforstår hva de mener med å date noen eldre. En date for meg er å møtes å gjøre noe hyggelig sammen og bli kjent. Har skjønt at date for de er = treffes for kun sex. Og eldre menn er stort sett slibrige. Sender slibrige videoer etc. Det er ikke humor for meg. Ja har langt over kanten humor. Men å sitte å se på nær bilde video av ei mus der en klitoris oppfører seg som en brunsnegle... syns jeg bare er 🤮 Hva jeg søker kan en spørre. Kjæreste men har innsett at det er omtrent umulig så er åpen for søndags kjæreste eller ett godt friends with benefits men det må være mer substans i det enn kun sex. Hvor er de normale?? Anonymkode: 17eca...9e2 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Er det meg du har kontakt med? 😉 Jeg måtte tenke meg om. Har en liten til middels omgangskrets, men jeg kjenner ikke en eneste singel mann i vår aldersgruppe. En på 60, men han er rimelig spesiell. Anonymkode: 17a22...f80 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det meg du har kontakt med? 😉 Jeg måtte tenke meg om. Har en liten til middels omgangskrets, men jeg kjenner ikke en eneste singel mann i vår aldersgruppe. En på 60, men han er rimelig spesiell. Anonymkode: 17a22...f80 Nei tror ikke d jeg er deg. Han er 43 ikke 60🤑. Men har en gammel gris på 65 etter meg med kjæreste. Og hun skryter hemningsløst på fb.... flinke kjæresten min ... koselige kjæresten... tror ingen av de to er normalt skrudd i hop😂 Anonymkode: 17eca...9e2
Hr. Aktiv Skrevet 5. april 2020 #4 Skrevet 5. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg lurer på hvordan få menn til å forstå at jeg ikke er kun ute etter sex? Jeg blir stort sett avspist når jeg prøver å bli kjent med noen med normal prat at det blir med en gang penset inn på sex. Jeg kjenner bare hver gang at jeg sukker høyt og slutter å svare. Gjelder ikke alle men den eneste ordentlige mannen jeg har blitt kjent med online er dessverre opptatt. Vi har aldri møttes men han kan jeg snakke om alt med og han har lik gærn humor som meg så han får meg til å le mye. Er slike menn jeg virkelig blir betatt av. Hender det er yngre menn som tar kontakt men jeg misforstår hva de mener med å date noen eldre. En date for meg er å møtes å gjøre noe hyggelig sammen og bli kjent. Har skjønt at date for de er = treffes for kun sex. Og eldre menn er stort sett slibrige. Sender slibrige videoer etc. Det er ikke humor for meg. Ja har langt over kanten humor. Men å sitte å se på nær bilde video av ei mus der en klitoris oppfører seg som en brunsnegle... syns jeg bare er 🤮 Hva jeg søker kan en spørre. Kjæreste men har innsett at det er omtrent umulig så er åpen for søndags kjæreste eller ett godt friends with benefits men det må være mer substans i det enn kun sex. Hvor er de normale?? Anonymkode: 17eca...9e2 Etter å ha datet damer i snart 3 år nå så sitter jeg med samme erfaring. Jeg ønsker å møte damer ute i det fri for da blir det ikke noe press på noe mere og de kan bare stikke av hvis de vil. Det siste har faktisk ingen gjort ennda. Du må nok bare lete litt i jungelen etter den "rette". Har ikke annet svar til deg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #5 Skrevet 5. april 2020 Du får aldri noe seriøst med en som bruker søndagskjæreste opplegget. Freiends With Benefits er å lyve til seg selv. Du vil kun ende opp med å bli såret. I tillegg bør du kutte ut mobilspråket, og bli mer konsekvent både i handlinger og ord. Blokker og slett, og oppfør deg som den voksne ved å si at slike meldinger og oppførsel er totalt uakseptabelt. Ha null toleranse. Hvorfor bruker du ikke heller tiden på å ta vare på deg selv og heller finne gode venner å bruke tiden på? Anonymkode: 3f676...20f 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #6 Skrevet 5. april 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får aldri noe seriøst med en som bruker søndagskjæreste opplegget. Freiends With Benefits er å lyve til seg selv. Du vil kun ende opp med å bli såret. I tillegg bør du kutte ut mobilspråket, og bli mer konsekvent både i handlinger og ord. Blokker og slett, og oppfør deg som den voksne ved å si at slike meldinger og oppførsel er totalt uakseptabelt. Ha null toleranse. Hvorfor bruker du ikke heller tiden på å ta vare på deg selv og heller finne gode venner å bruke tiden på? Anonymkode: 3f676...20f Applaus for Norges mest perfekte 50 åring regner jeg med etter som du fremstiller meg som barnslig. Jeg er som jeg er. Barnslig eller ikke. Har ikke tenkt å forandre meg for en sjel. Jeg har levd lenge nok til å ha sluttet med å prøve og være som alle andre. Det er noe med å akseptere seg selv og elske seg selv akkurat slik man er. Men dagens dating liv er jeg nybegynner på. Jeg har hatt 1 forhold i hele mitt liv og aldri hatt andre kjærester. Så har null erfaring på dating og prøver å lete meg frem i jungelen av hva som er sett som normalt og ikke. Ja blokker selvsagt alt jeg ikke liker. Søndags kjæreste og fwb er plan B hvis plan A aldri vil funke. Har hatt fwb før og det frister ikke da jeg ja ble såret. Men er alternativet å være single resten av livet så lemper en på krava. Anonymkode: 17eca...9e2 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #7 Skrevet 5. april 2020 Just now, AnonymBruker said: Applaus for Norges mest perfekte 50 åring regner jeg med etter som du fremstiller meg som barnslig. Jeg er som jeg er. Barnslig eller ikke. Har ikke tenkt å forandre meg for en sjel. Jeg har levd lenge nok til å ha sluttet med å prøve og være som alle andre. Det er noe med å akseptere seg selv og elske seg selv akkurat slik man er. Men dagens dating liv er jeg nybegynner på. Jeg har hatt 1 forhold i hele mitt liv og aldri hatt andre kjærester. Så har null erfaring på dating og prøver å lete meg frem i jungelen av hva som er sett som normalt og ikke. Ja blokker selvsagt alt jeg ikke liker. Søndags kjæreste og fwb er plan B hvis plan A aldri vil funke. Har hatt fwb før og det frister ikke da jeg ja ble såret. Men er alternativet å være single resten av livet så lemper en på krava. Anonymkode: 17eca...9e2 Hva hvis ""jeg er som jeg er" og manglende selvinnsikt er nettopp det som hindrer deg fra å få oppfylt dine ønsker? Anonymkode: 3f676...20f 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #8 Skrevet 5. april 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får aldri noe seriøst med en som bruker søndagskjæreste opplegget. Freiends With Benefits er å lyve til seg selv. Du vil kun ende opp med å bli såret. I tillegg bør du kutte ut mobilspråket, og bli mer konsekvent både i handlinger og ord. Blokker og slett, og oppfør deg som den voksne ved å si at slike meldinger og oppførsel er totalt uakseptabelt. Ha null toleranse. Hvorfor bruker du ikke heller tiden på å ta vare på deg selv og heller finne gode venner å bruke tiden på? Anonymkode: 3f676...20f Jeg har kuttet ut venner eller de har kuttet meg ut for 2 år siden pga et valg jeg gjorde som ikke ble allment akseptert. Da trengte jeg dem som mest men alle som en sviktet meg så nei falske venner klarer jeg meg uten. Ja er åpen for nye venner men ingen kommer meg nært mer. Fryder meg litt at folk henger seg opp i bagateller som hvordan jeg skriver??? D... les igjen D kommer jeg ikke til å endre for å gjøre deg lykkelig ... du som hengte deg opp i D 😂😂 Anonymkode: 17eca...9e2 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #9 Skrevet 5. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva hvis ""jeg er som jeg er" og manglende selvinnsikt er nettopp det som hindrer deg fra å få oppfylt dine ønsker? Anonymkode: 3f676...20f Ja så må noen komme å bo med meg i en mnd og fortelle hva jeg mangler i selvinnsikt?? Du er hjertelig velkommen ... Anonymkode: 17eca...9e2 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #10 Skrevet 5. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har kuttet ut venner eller de har kuttet meg ut for 2 år siden pga et valg jeg gjorde som ikke ble allment akseptert. Da trengte jeg dem som mest men alle som en sviktet meg så nei falske venner klarer jeg meg uten. Ja er åpen for nye venner men ingen kommer meg nært mer. Fryder meg litt at folk henger seg opp i bagateller som hvordan jeg skriver??? D... les igjen D kommer jeg ikke til å endre for å gjøre deg lykkelig ... du som hengte deg opp i D 😂😂 Anonymkode: 17eca...9e2 Foreslår at du leser forumregler. Mobilspråk og dialekt språk er ikke tillatt på kg. Vel, da er det jo ikke noe vits i å skrive tråd på kg når du ikke er interessert i å ta til deg tips og råd. Du får ha lykke til med det. Anonymkode: 3f676...20f 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #11 Skrevet 5. april 2020 Herregud er ikke d lov?? Ja det visste jeg ikke. Har aldri fått noe tilbakemelding fra kg på det. Dialekt kommer ofte ubevisst hvis jeg skal skynde meg å svare. Men der er d nok flere enn meg som feiler bra på språk her. Du får rapportere alle som skriver feil her da for der er jeg ikke alene Anonymkode: 17eca...9e2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #12 Skrevet 5. april 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Foreslår at du leser forumregler. Mobilspråk og dialekt språk er ikke tillatt på kg. Vel, da er det jo ikke noe vits i å skrive tråd på kg når du ikke er interessert i å ta til deg tips og råd. Du får ha lykke til med det. Anonymkode: 3f676...20f Kan du ikke komme med noen oppmuntringer istedet for å kritisere og fordømme bagateller. Anonymkode: 96023...1ff 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #13 Skrevet 5. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du ikke komme med noen oppmuntringer istedet for å kritisere og fordømme bagateller. Anonymkode: 96023...1ff Hun har allerede fått mange gode tips og råd i mange tidligere tråder, men tar ikke til seg noe av dette. Anonymkode: 3f676...20f 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #14 Skrevet 5. april 2020 Jeg er 50+ og har da klart å finne meg en jevnaldrende kjæreste Så det finnes normale menn der ute, som ikke bare er ute etter et kjapt nummer. Det finnes til og med menn som ikke sender dickpics Anonymkode: 3e76c...222 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #15 Skrevet 5. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 50+ og har da klart å finne meg en jevnaldrende kjæreste Så det finnes normale menn der ute, som ikke bare er ute etter et kjapt nummer. Det finnes til og med menn som ikke sender dickpics Anonymkode: 3e76c...222 Så fint å høre. D var koselig å høre at det er mulig ❤️❤️❤️ Anonymkode: 17eca...9e2 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #16 Skrevet 5. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 50+ og har da klart å finne meg en jevnaldrende kjæreste Så det finnes normale menn der ute, som ikke bare er ute etter et kjapt nummer. Det finnes til og med menn som ikke sender dickpics Anonymkode: 3e76c...222 Hvor traff du kjæresten? Nettdating? Anonymkode: eda33...bed
herzeleid Skrevet 6. april 2020 #17 Skrevet 6. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Så fint å høre. D var koselig å høre at det er mulig ❤️❤️❤️ Anonymkode: 17eca...9e2 Av nysgjerrighet, er det noen konsekvens i bruken av D/d/det? Ikke sett det før men ser du bruker de om hverandre så ble nysgjerrig på hva det kommer av.
Era Vulgaris Skrevet 6. april 2020 #18 Skrevet 6. april 2020 9 timer siden, herzeleid skrev: Av nysgjerrighet, er det noen konsekvens i bruken av D/d/det? Ikke sett det før men ser du bruker de om hverandre så ble nysgjerrig på hva det kommer av. Jeg er mer nysgjerrig på hva man bruker all den tiden man sparer på å bare skrive d i stedet for det, til. TS: Jeg er på din alder, men dater ikke selv nå for tiden, da jeg er fullstendig fed up på mannfolk nå. Men da jeg var ute etter et forhold, tok jeg kontakt med de jeg fattet interesse for, både IRL, og på datingsider. Personlig foretrekker jeg å treffe folk i en naturlig setting, og er ikke så glad i nettdating, men har prøvd begge deler. De aller fleste jeg har møtt (det er ikke så mange, altså), var helt normale, men det klaffet ikke for det. Det må litt mer til enn at en mann er "normal". 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #19 Skrevet 6. april 2020 10 timer siden, herzeleid skrev: Av nysgjerrighet, er det noen konsekvens i bruken av D/d/det? Ikke sett det før men ser du bruker de om hverandre så ble nysgjerrig på hva det kommer av. Nei ingen konsekvens bruk... kommer av seg selv. Jeg konsentrer meg om innholdet jeg skriver ikke om det er d eller det. Anonymkode: 17eca...9e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå