Gå til innhold

Ordentlige og seriøse menn, finnes de?


Cinnamondiva

Anbefalte innlegg

Hei, jeg datet en mann i førtiårene, jeg er selv i slutten av tyveårene, vi var litt frem og tilbake, men det var stadig noe problemer med oss, han var veldig pirkete og slikt. Han sa til en kompis av meg at han elsket meg men jeg vet ikke, han var stum og sa ikke noe. Jeg har ihvertfall mye følelser for han og skulle ønske det ble seriøst, jeg sa jo at jeg ville ha det seriøst, men jeg føler meg egentlig ganske brukt og utnyttet. Vurderer sølibat en stund. Finnes det ordentlige og seriøse menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men vi er ikke alltid "kremen" av mannfolk med det beste utseendet eller den gode utdannelsen.

Anonymkode: 07c55...810

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cinnamondiva skrev:

Ok. Hvor er det dere er hen? Noen spesielle steder?

Sikkert overalt. Kan bare svare for meg selv, og jeg opplever at kravene er for store til en partner til at jeg kan fylle dem. Kanskje sosiale medier ødelegger mye, men man leser så mye og hører så mye om hva som er bra nok osv, at man kanskje blir litt tiltaksløs.

Anonymkode: 07c55...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja disse kravene er helt håpløst. Mine krav er en snill og humor personlighet og romantisk og spennende i senga, men ellers er jeg ganske åpensindig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Cinnamondiva skrev:

Finnes det ordentlige og seriøse menn?

Jeg finnes. Og håper jeg finnes lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Cinnamondiva skrev:

Ja disse kravene er helt håpløst. Mine krav er en snill og humor personlighet og romantisk og spennende i senga, men ellers er jeg ganske åpensindig

Høres bra ut. Tror jeg hadde oppfylt alt det, men som introvert er det vanskelig å vise noen alt hva jeg innehar av kvaliteter.

Anonymkode: 07c55...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg finnes. Og håper jeg finnes lenge.

Vel er åpen for å bli kjent jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres bra ut. Tror jeg hadde oppfylt alt det, men som introvert er det vanskelig å vise noen alt hva jeg innehar av kvaliteter.

Anonymkode: 07c55...810

Vel åpen for å chatte litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cinnamondiva skrev:

Vel er åpen for å bli kjent jeg. 

Da tror jeg du skal lese litt av det jeg har skrevet. Og er interessen der fortsatt, så send en PM. Tidspunktet for meg er perfekt. Det er derfor jeg skrev:)

Edit: Eller glem det. Det virker som du er åpen for å snakke med hvem som helst. Jeg er ikke helt der.

 

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg fant en og han har jeg hatt i 30 år❤️ Føler meg som verdens heldigste🥰

Anonymkode: 61071...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Cinnamondiva said:

Ok. Hvor er det dere er hen? Noen spesielle steder?

Du sier at du liker humor.

Hmmm. Mon tro om du får lyst til å smile når du leser dette ...? :nordvesta:

Quote

Englenes tapte vinger

Hanne ville leke kannibal, men Line mente at det ville bli morsommere hvis vi puttet Lillebror i mikrobølgeovnen, og grillet ham. Jeg sa at Mamma ble veldig, veldig sinna sist jeg lekte med Lillebror, når jeg lekte rema tusen og låste ham i kjøleskapet sammen med melken og pølsene.

Men så begynte Mamma å kjefte på meg og ville ikke være kassadame. Jeg forklarte at det også finnes kjøleskap på rema tusen og at Mamma var dum som en kjøttkake, men hun bare fortsatte å kjefte. Så jeg sa at jeg har masse rettigheter fordi jeg er barn og at hun trengte fettsuging, men Mamma ble som vanlig rasende helt uten grunn, så jeg måtte gå og legge meg uten kveldsmat. Og det er ingen spøk å gå sulten til sengs når man er fem år gammel.

Voksne er innmari dumme, sukket Hanne og tygget på øret til Bamsemor. Vi var enige. Voksne mennesker er dummere enn Georg i barnehagen, og han er så teit at han tror at vesle Ali er en terrorist.

Vi kan leke popstjerner! foreslo Line. Da vil jeg være Britni Spirs, sa Hanne. For hun er så seksy, så da så. Nehehei! ropte jeg og Line i kor. Line mente at Britni Spirs sang så dårlig at hun burde få ris, og jeg forklarte at Pappa sa at hun kledde seg som en ore. Så rakte Hanne tunge til Line og Line lugget Hanne og sa at hun var barnslig fordi hun bare er fire år, og Hanne hylte og mente at det gjorde VONDT, og så begynte de å slåss.

Etterpå, da de var blitt venner igjen og Hanne hadde mistet litt av håret sitt, ble vi enige om at vi skulle leke popstjerner likevel. Da er jeg Lene Marlin, sa Line. Fordi hun er en engel, slik som jeg. Hanne så surt på håret til Line, og hvisket at hun ville ta en saks og leke frisør når Line sov.

Vi tok fram den blå platen med Lene Marlin på som Lillebror hadde prøvd å spise da han mistet en tann. Lene Marlin var orntli søt, selv om hun var helt blå i fjeset. Kanskje alle engler var slik.

Jeg forklarte at det var Julenissen som hadde tatt den med, så de var sikkert gode venner. Tror dere hun har vinger? spurte Hanne. Klart! svarte Line. Hun er jo en engel, og alle engler har vinger som de kan fly med, langt, langt bort. Kanskje helt til Oslo. Men hvor er vingene da? maste Hanne. Jeg kan ikke se dem.

Line snudde platen, men der hadde stakkars Lene Marlin mistet begge hendene sine, og vi så ingen vinger. Tenk om noen har stjålet dem, sa jeg. Men hvem kan vel være så stygg og fæl at han tar vingene fra en engel uten å spørre først? Kanskje det er mamman din som er skurken, foreslo Line. Jeg svarte at Mamma heller ville ha penger til fettsuging.

 

Anonymkode: b572b...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det i situasjonen som gjorde at du følte deg brukt og utnyttet? Det hørtes jo bare ut som dårlig kommunikasjon. 

Anonymkode: 55829...2f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner mange menn som er ålreite, stabile og greie, men de får null matches på Tinder og lykkes heller ikke på sosiale arenaer, enten fordi de ikke er utadvendte nok, eller fordi de ikke er kjekke nok.

Anonymkode: 636e5...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de finnes! På Tinder, gjennom bekjente, i butikken, på toppturer - overalt. Bare tull det noen skriver at det ikke er de kjekke. Det er alle slags menn som trives best i forhold. 

Anonymkode: 01247...ca2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...