AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #1 Skrevet 4. april 2020 hva gjør dere for å takle de følelsesmessige bergogdalbanene hvor alt bare blir snudd opp-ned? Har så store problemer med å takle følelsene mine oppi dette her å spesielt når ting kan endre seg iløpet av bare en time eller to fra det bedre til verre og omvendt. Hvis du får medisiner, eventuelt hvilke? Takker for svar🤗 Anonymkode: 4f1d0...af3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Hei, er i overleveleseamodus/ mobilisering så det går bra. Eller, tilsynelatende 😄 Når ting går mot normalt igjen kommer mest sannsynlig berg og dalbanen igjen, selvom jeg ikke ønsker det.. ingen medisiner, liker ikke å være medisinert... eller.. jeg opplever ikke at det er medisiner som hjelper meg.. det er gode samtaler, trygghet, omsorg, forutsigbare nære relasjoner. Det hjelper for meg over tid.. Hardt arbeid dac krevende, men verdt det.. der fremme... lykke til! Tror det ikke alltid selv, men det blir bedre 💛 Anonymkode: 258ac...79c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå