Gå til innhold

Hvordan gikk du fort ned i vekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg veier noen kg mer enn jeg trives med. Snakker bare om 5kg. Høres lite ut, men er ekstremt ukomfortabel i min nye kropp (etter fødsel). Må stramme opp mage, lår og rumpe. 

Hvilke øvelser, hvor mye og ofte, hva spiste du/spiste ikke? Ønsker bare tips på hva som er mest effektivt. 

Anonymkode: 10783...68b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I en fangeleir i Kunarprovinsen. Gikk ned fort som en flekk. Veldig effektivt. Anbefales for de med sterk psyke. Kjør på. Anbefales ikke for gravide. Og troligvis ikke for homofile.

Edit: Andbefales ikke for hunder. De har greie mot hunder. Hold hundene hjemme.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg veier noen kg mer enn jeg trives med. Snakker bare om 5kg. Høres lite ut, men er ekstremt ukomfortabel i min nye kropp (etter fødsel). Må stramme opp mage, lår og rumpe. 

Hvilke øvelser, hvor mye og ofte, hva spiste du/spiste ikke? Ønsker bare tips på hva som er mest effektivt. 

Anonymkode: 10783...68b

Jeg gikk ned en god del bare på å kutte ut større måltider på kveldstid.

2 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

I en fangeleir i Kunarprovinsen. Gikk ned fort som en flekk. Veldig effektivt. Anebafales for de med sterk psyke. Kjør på. Anbefales ikke for gravide. Og troligvis ikke for homofile.

Tror de fleste på dette forumet vet at du aldri har vært i Afghanistan og skjønner at dette bare er oppspinn og fantasi.

Anonymkode: da242...50b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror de fleste på dette forumet vet at du aldri har vært i Afghanistan og skjønner at dette bare er oppspinn og fantasi.

Anonymkode: da242...50b

Ja men et slikt utgangaspunkt tar jeg glatt. Starte på null. Thank you, sir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veie all mat og telle kalorier 

Anonymkode: ea4d5...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Ja men et slikt utgangaspunkt tar jeg glatt. Starte på null. Thank you, sir.

Siden du aldri har vært i utenlandstjeneste, eller i i noen slags tjeneste så skal du være veldig varsom med å dikte opp historier og hendelser.

Det finnes de som faktisk har gjort sin tjeneste og som sitter med kunnskaper, midler og informasjon for å nettopp ta for seg sånne som deg, du kan fantasere til du blir blå og tro på dine egne løgner.

Du har laget så mange tråder på dette forumet med motsigende informasjon for så å slette innlegget, du har også innrømt at militærfantasiene er nettopp bare fantasier.

Det du bedriver er respektløst ovenfor de som faktisk har tjenestegjort i utlandet, det er heller ingen som faktisk har tjenestegjort som er så stokk dumme at de lager historier som de skriver om på KG!.

Anonymkode: da242...50b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden du aldri har vært i utenlandstjeneste, eller i i noen slags tjeneste så skal du være veldig varsom med å dikte opp historier og hendelser.

Det finnes de som faktisk har gjort sin tjeneste og som sitter med kunnskaper, midler og informasjon for å nettopp ta for seg sånne som deg, du kan fantasere til du blir blå og tro på dine egne løgner.

Du har laget så mange tråder på dette forumet med motsigende informasjon for så å slette innlegget, du har også innrømt at militærfantasiene er nettopp bare fantasier.

Det du bedriver er respektløst ovenfor de som faktisk har tjenestegjort i utlandet, det er heller ingen som faktisk har tjenestegjort som er så stokk dumme at de lager historier som de skriver om på KG!.

OK. Jeg kan la deg tro hva som helst. Men dette må du nesten forklare næremere. For noe særlig mer generaliserende idioti må jeg lete lenge etter å finne. Du har alt puttet alle mennesker i bokser og føler deg komfortabel med det? 

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2020 den 1.54, AnonymBruker skrev:

Siden du aldri har vært i utenlandstjeneste, eller i i noen slags tjeneste så skal du være veldig varsom med å dikte opp historier og hendelser.

Det finnes de som faktisk har gjort sin tjeneste og som sitter med kunnskaper, midler og informasjon for å nettopp ta for seg sånne som deg, du kan fantasere til du blir blå og tro på dine egne løgner.

Du har laget så mange tråder på dette forumet med motsigende informasjon for så å slette innlegget, du har også innrømt at militærfantasiene er nettopp bare fantasier.

Det du bedriver er respektløst ovenfor de som faktisk har tjenestegjort i utlandet, det er heller ingen som faktisk har tjenestegjort som er så stokk dumme at de lager historier som de skriver om på KG!.

Anonymkode: da242...50b

Høres ut som du har litt bakgrunn for uttalelsene dine. Det samme har jeg. Basert på hva brukeren skriver om seg selv ville han ikke kunne brukes i noen militær sammenheng.

Hvis man tar med alt vrøvlet om livet som spesialsoldat, som har pågått i minst ti år under forskjellige brukernavn både her og andre steder, blir brukerens uttalelser om flere diagnoser lett å tro på.

Anonymkode: ef3f1...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...