AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #21 Skrevet 4. april 2020 Det har skjedd ja, som en over meg sa er ikke så mye blod når man er i gang, men en dusj først må til. Anonymkode: 1154d...609
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #22 Skrevet 4. april 2020 Ja. Har egentlig aldri opplevd at det har vært "masse" blod. På det verste er det en liten flekk på lakenet, og han får litt på seg. Nå har jeg hormonspiral, og blødningene er små og uregelmessige. Da kommer det når det kommer. Aldri snakk om store mengder. Anonymkode: cc2c5...dce
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #23 Skrevet 4. april 2020 Nei, må jo ha litt pause... Anonymkode: 77ffd...6c1 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #24 Skrevet 4. april 2020 Tar en dusj først, aldri sett problemet, så mye blod kommer det jo ikke på den tia man holder på, med mindre man dra det ut i timer! Anonymkode: a63d2...67f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #25 Skrevet 4. april 2020 Har gjort det ja...men syntes det er ekkelt å bruke tampong etterpå, spermen blir liksom liggende inni der (Om ikke alt renner ut med en gang). Anonymkode: 9e5ba...b3f 1
AnonymBruker 42 Skrevet 4. april 2020 #26 Skrevet 4. april 2020 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri prøvd det, hvordan er det? stinker det ikke? Anonymkode: 77017...e04 Stinker ikke... Det er "klissete", og kan være ganske grisete. Om du er mann, eller ikke er blant damene som har "sÆrskilda ekstra behov" akkurat "da", og som blir ugrei å ha med å gjøre om det ikke blir sex, så er det like greit å vente litt, tenker jeg... Noen damer kan få ganske så vondt i "magen" også... Prøv selv, så finner du nok ut om ditta er noe for deg Endret 4. april 2020 av Beeblebrox
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #27 Skrevet 4. april 2020 Har så vidt prøvd det da jeg blødde veldig lite fordi partner insisterte, men jeg synes verken det er deilig eller pirrende på noen måte. Føles annerledes, annen glid og ja, man blir veldig selvbevisst. Nei, takk. Anonymkode: c3ffa...a6c
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #28 Skrevet 4. april 2020 Jeg hadde ikke hatt noe imot det, og har gitt uttrykk for at jeg godt kunne tenke meg å prøve det. Mannen min derimot har ikke lyst, så da synes jeg ikke det er så ålreit. Hadde ikke synes det hadde vært greit om han synes det var ekkelt. 😳 Anonymkode: 4deed...c82
Mumsmums Skrevet 4. april 2020 #29 Skrevet 4. april 2020 Blir kåt uavhengig om jeg har mensen eller ikke, så så lenge mannen er villig har jeg hadd sex. Min nåværende mann sa tidlig i forholdet at han kom ikke til å ha sex mens jeg hadde mens, men første gang jeg fikk den omvestemte han seg😂😂 Jeg har hormonspiral så slipper nå dette styret👍 1
Bamseklemmer Skrevet 5. april 2020 #30 Skrevet 5. april 2020 Lenge siden jeg har pult ei som har mensen da, men husker godt at hun var kåtere og varmere enn normalt🙄
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #31 Skrevet 5. april 2020 Ja har kjørt masse brannbil,men det gir meg ikke så mye,kun hvis jeg er sprengkåt.Kan ikke bevege meg så mye fordi jeg begynner alltid å blø mer nårjeg blir staket opp.Kan heller ikke sitte oppå for da blir det bare mye blodsøl.Absoutt best uten mens ja.det blir kun når typen maser og det er ei stund siden sist. Anonymkode: 3085d...1d9
Scoops Skrevet 5. april 2020 #32 Skrevet 5. april 2020 Jeg kan ha sex når jeg har mensen ja,blir alltid litt ekstra kåt da.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #33 Skrevet 5. april 2020 Herregud, nei. Lukta og synet av slakteri er ikke akkurat det mest tennende jeg vet. Anonymkode: 6132a...338 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #34 Skrevet 5. april 2020 Har hatt det noen ganger, ja. Men null slikking da. Blir enten fingring eller dildo/strap-on. Anonymkode: fcaf1...00e
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #35 Skrevet 5. april 2020 Nope! Altfor kraftige blødninger pluss smerter gjør at det absolutt ikke frister. Anonymkode: 896b7...124
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #36 Skrevet 5. april 2020 Gjort det mot slutten som vanlig, hvis jeg gjør det på de "verste" dagene gjøres det i dusjen. Lukter blod ja, men ikke intenst. Og man merker lite til det mens man holder på, med mindre han trekker seg helt ut mange ganger Anonymkode: 38aaa...fba
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #37 Skrevet 15. april 2020 Det er ikke mange dagene jeg blør mye, og da har jeg ikke sex. Men jeg kan ha sex i slutten når det bare er tidvise småblødninger. Jeg er megakåt når jeg har mensen, men jeg er generelt litt prippen med søl. De to siste jeg har hatt sex med har ikke sett på det som et problem i det hele tatt og vil gjerne ha meg uansett. Anonymkode: 4e46f...4a1 2
Nuka Skrevet 15. april 2020 #38 Skrevet 15. april 2020 Ja, men kun vaginal penetrering imellom dagene. Altså den dagen det ofte var pause i blødningene. Ellers blowjob o.l, men hadde aldri penetrering av vagina når jeg blødde. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #39 Skrevet 15. april 2020 Ja. Hovedproblemet er ikke blodet , men krampene. Hvis jeg har kramper liker jeg ikke penetrering av vagina eller anus. Ellers kan jeg fint ta ham bak, runke ham, la ham runke meg eller ta på meg selv mens han ser på. Har også hatt vaginal sex med og uten menskopp i. Anonymkode: ee46e...4dc
Jeg er mann Skrevet 15. april 2020 #40 Skrevet 15. april 2020 Jeg har tilfredsstilt henne med å massere klitoris når hun har mensen, men jeg vil ikke ha samleie da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå