Gå til innhold

Åpning av treningssentre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når kan det tenkes å være realistisk at treningssentre åpner igjen? 

Det er jo snakk om åpning av skoler og barnehager. Men er terskelen for åpning av treningssentre høyere? 

Synes det er vanskelig å vurdere smittefaren på de ulike stedene, og dermed tidspunkt for åpning. Skole/bhg, treningssentre, frisører, klinikker osv. 

Hva tror dere? :) Gleder meg sånn til jeg kan trene inne på senter igjen! 

Anonymkode: 9deb8...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at skal de åpne bhg og skoler så kan de like gjerne åpne treningssentrene igjen. 
Hvis jeg skal på jobb med 60 små og 20 store smittebomber igjen så skal jeg pinadø meg trene igjen også!

Anonymkode: 6376d...3e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei

Jeg skal høre hva de sier etter påske, eller så fryser jeg medlemskapet  til meg og kona. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper treningssentre vil være stengt lengre. Jo flere potensielle smittesteder jo større risiko. Barnehager og skoler prioriteres først, deretter vil det antagelig bli en gradvis "oppmykning", kanskje perioder stengt/åpent, avhengig av tilstandsbildet.

Anonymkode: f04ee...5bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vurderer nok også det samfunnsmessige tapet opp mot smittefaren. F.eks. er det samfunnsmessige tapet av å holde treningssentre stengt relativt lavt i forhold til den avkastninga det gir i form av smittereduksjon, så jeg tipper nok at det forlenges ytterligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...