AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #1 Skrevet 4. april 2020 Jeg har hatt tinder før, men lastet det ned igjen og ble sykt skuffa. Det er jo ingen som var interessante. Absolutt ingen, og jeg bunda hele tinder. Føler lissom det er bunnslammet igjen som er sykt desperate eller sære der nå. Sier ikke at jeg er bra selv, men ble bare sykt skuffa. Hva er deres opplevelse av det? Jeg er jente btw. Anonymkode: 86f17...85f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #2 Skrevet 4. april 2020 Hvor gammel er du og i hvilken aldersgruppe søker du? Anonymkode: 49451...2c0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #3 Skrevet 4. april 2020 Synes faktisk det kan være noen bra der, men sjelden mellom hver gang jeg kjenner "wow" følelsen Får bare se, men dater en nå som jeg begynner å få følelser for - og han er fra Tinder. Anonymkode: 42a3b...4f7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #4 Skrevet 4. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du og i hvilken aldersgruppe søker du? Anonymkode: 49451...2c0 Jeg er 28 og har alder fra 25-33 Anonymkode: 86f17...85f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #5 Skrevet 4. april 2020 De fleste unge og single har tinder, inkl deg selv, så det er ganske spesielt å tro at det er "bunnslammet" som er der inne. Tenker det sier litt om menneskesynet til en person som kan finne på å kalle andre for bunnslam i det hele tatt i utgangspunktet, og at man er ganske innbilsk om man tror man er så mye bedre og mer verdt enn andre mennesker. Da jeg hadde tinder synes jeg det var ganske mange flotte menn der forøvrig. Anonymkode: 4290c...bae 7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #6 Skrevet 4. april 2020 Skammelig å kalle andre mennesker for "bunnslam". Æsj. Anonymkode: efb21...ca0 12
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #7 Skrevet 4. april 2020 Vel, du er jo der selv, så.. 🙄 Anonymkode: 398d0...ba4 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #8 Skrevet 4. april 2020 Tinder er jo On fire i disse corona tider . har tinder pluss og minst 1 av 10 av de damene som trykker på meg er bra . Pleier ikke være sånn . Anonymkode: bf4c5...c12
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #9 Skrevet 4. april 2020 Får ofte wow følelse... men så er d bare sex de er ute etter. En sånn wow mann vil jeg ha mer enn sex fra så klart 😂 Anonymkode: cc4a6...a7d 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #10 Skrevet 4. april 2020 Siden du er på tinder selv, anser du deg selv som en del av "bunnslammet" da? Jeg ser stadig vekk flere interessante menn på Tinder. Mange har helt tydelig ikke gjort en innsats riktig nok, altså ikke skrevet noe om seg selv, eller svært lite om seg selv, men det betyr ikke at jeg anser dem som bunnslam. Har også vært borti mange som tydelig ikke er seriøse. Men nå har jeg heldigvis funnet kjæresten min der Anonymkode: 42142...244
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #11 Skrevet 4. april 2020 Dette er så latterlig. En hel Tinder-skadet generasjon. I 2012 / 2013 visste folk knapt nok hva Tinder er. Prøv å bli kjent med noen på en normal måte for F, og slutt å tenke sex hele tiden. Tror faktisk at sexforbudet her til lands har fått en hel generasjon enten sexfikserte (må ha sex) eller frustrerte (avviste) folk. Anonymkode: 926a9...262 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #12 Skrevet 4. april 2020 Hva er det som gjør at de er bunnslam? Er det høyde? Anonymkode: c73db...859 1
Gjest KDNO Skrevet 4. april 2020 #13 Skrevet 4. april 2020 Bunnslam er du selv som er der, sikkert desperat som faen du også. Og når andre swiper og ser trynet ditt blir de nok faens skuffa de også og tenker "Fy faen neitakk"
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #14 Skrevet 4. april 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er så latterlig. En hel Tinder-skadet generasjon. I 2012 / 2013 visste folk knapt nok hva Tinder er. Prøv å bli kjent med noen på en normal måte for F, og slutt å tenke sex hele tiden. Tror faktisk at sexforbudet her til lands har fått en hel generasjon enten sexfikserte (må ha sex) eller frustrerte (avviste) folk. Anonymkode: 926a9...262 Det er ikke så rart, siden Tinder ble lansert i september 2012.. Anonymkode: efb21...ca0 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #15 Skrevet 4. april 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har hatt tinder før, men lastet det ned igjen og ble sykt skuffa. Det er jo ingen som var interessante. Absolutt ingen, og jeg bunda hele tinder. Føler lissom det er bunnslammet igjen Anonymkode: 86f17...85f Ja du er jo der................................... Anonymkode: 4d2dc...39b
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #16 Skrevet 4. april 2020 Å herregud, var mange som følte seg truffet her 😂 Anonymkode: 86f17...85f 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #17 Skrevet 4. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: . Føler lissom det er bunnslammet igjen som er sykt desperate eller sære der nå. Sier ikke at jeg er bra selv, men ble bare sykt skuffa. Anonymkode: 86f17...85f Ikke frekt ment. Men jeg har hørt at Tinder ranker medlemmene slik at om man er lite attraktiv så ender man med å i større grad å se lite attraktive tinderfolk. Det gir jo mening. Om man ikke er spesielt attraktiv så har man jo liten sjans på de mest attraktive og da er det jo bedre at man sveiper gjennom mindre attraktive profiler som man faktisk har sjans på. Anonymkode: 43175...aa5 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #18 Skrevet 4. april 2020 "Jeg er for bra for alle andre, ingen er bra nok for meg." Ikke spesielt sjarmerende. Anonymkode: 27607...7ad 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #19 Skrevet 4. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Jeg er for bra for alle andre, ingen er bra nok for meg." Ikke spesielt sjarmerende. Anonymkode: 27607...7ad Vet ikke om du leste hele hovedinnlegget eller om du følte det så truffet av den første linja at du hoppa over resten, men jeg skrev at jeg ikke tror jeg er noe bra selv Anonymkode: 86f17...85f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #20 Skrevet 4. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt tinder før, men lastet det ned igjen og ble sykt skuffa. Det er jo ingen som var interessante. Absolutt ingen, og jeg bunda hele tinder. Føler lissom det er bunnslammet igjen som er sykt desperate eller sære der nå. Sier ikke at jeg er bra selv, men ble bare sykt skuffa. Hva ederes opplevelse av det? Jeg er jente btw. Utfra det mange forteller om så har jo Tinder vært en eneste stor hore app lenge Fatter ikke at folk gidder! Mye bedre å velge seg en datingside som er seriøs! Med bilder og en tekst som er nøye gjennomtenkt, der man bruker tid på å sortere ut hvem man faktisk vil møte! Et forhold er noe av det viktigste du velger i livet ditt! Da er det viktig å treffe den rette. Bruk tid og date! Men bruk også hodet og ikke bare følelsene. Si at man bruker et år på å finne den rette, og et par tusen kroner på en datingside! Ja det er vel investerte penger! Selv på de seriøse sidene er det mange useriøse som trakterer, de er ikke ute etter noe forhold, de vil ha oppmerksomhet og et knull. Det er å sile disse ut som er vesentlig! Bruke tid, date og ikke gi sex før man kjenne de veldig godt! Og det kan ta måneder. De som ikke er villige til å gjøre denne jobben, det er de som blir skuffet. Anonymkode: a0659...8cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå